En voi muuta sanoa että nelikymppinen nainen rockaa. Tapasin yhden 42 vuotiaan mimmin jolla on aivan uskomaton kroppa. Siinä kakskymppiset jää kakkoseksi koska tämä nainen osaa myös käyttää sitä. Kyllähän parisuhteeseen tarvitaan muutakin kun seksiä mutta kun AIKUINEN nainen ei tarvitse näyttää miehelle mitään, vaan tietää mitä itse ja toinen tarvitsee myös henkisellä tasolla. Osaa antaa toiselle aikaa itselle jne. Seksin suhteen nelikymppinen tietää mitä haluaa ja on halukas kokeilla mitä vaan. 20-30v naiset eivät ole sinut oman kehonsa kanssa.
Seksikkäät 40+ naiset
22
5960
Vastaukset
- minäkin-
tiedän mitä haluan...tai ainakin tiedän mitä toivoisin mieheltä.Mutta sen minä sanon että ei todellakaan pidä paikkaansa tuo että olisin halukas kokeilemaan mitä vaan.tiukkapipo mikä tiukkapipo.Ilman leluja ja oikeaan reikään ja....onhan näitä,toiveita.Niin ja orgasmiin asti pitäisi miehen jatkaa.Siis minun orgasmiini.
- Mies 33v
Exit only
- Sir Mickey
No sitähän minäkin jo tossa. Tollasia noi vanhat naiset just on. Suurin osa niistä haluais mieluiten panna vaatteet puoliksi päällä jossain ladossa...
Vanhempi nainen voi kyllä saada nuoremman miehen vaikka omakseen, vaan se vaatii vääjäämättä uhrauksia tuolla sänkykamarin puolella.
Turha itkeä. Tämä on koko totuus tästä asiasta. - Wiking White
Mies 33v kirjoitti:
Exit only
Naiset on homoja kun tykkäävät miehistä :)
- Sir Mickey
Toiveajattelua, että nelikymppinen ois yhtään sen kummempi kuin kakskymppinen. Kokeiltu on.
Jos haluaa kunnon seksiä, niin pitää ajatella miestä metsästäjänä ja naista narttuna. Pitää löytää oma narttunsa. Tämä ei ole ikäkysymys.
Nelikymppinen voi kyllä haluta nuorta kollia noin yleisellä tasolla ja olla innokas, mutta jos pipo kiristää, niin se kiristää.- nyt...
nuorella miehellä tulee niin nopeasti.kiinostusta olen huomannut paljonkin..mutta itse haluan miehistä miestä joka ei pidä kiirettä ja-kestää.
muuten puhuit asiaa.. - Sir Mickey
nyt... kirjoitti:
nuorella miehellä tulee niin nopeasti.kiinostusta olen huomannut paljonkin..mutta itse haluan miehistä miestä joka ei pidä kiirettä ja-kestää.
muuten puhuit asiaa..Entäs oraali? Anaali? Ei mua eikä tuskin tän ketjun aloittajaakaan niinkään se kiinnosta, mitä te naiset haluatte, vaan se mitä itse voidaan kenties saada ottamalla nuoremman sijasta vanhempaa(ja usein rumempaa). Mun kokemuksen mukaan b-rappua irtoaa paremmin kakskymppisiltä. Suikkaavatkin paremmin.
- m 34
Olkoon nyt sitten vaikka oman ikääntymisen merkki, kun yhä vanhemmat naiset alkavat näyttää yhä paremmilta :) Kyllä nelikymppisessä on yhä - taikka nimenomaan vasta silloin - kaikki hyvän muijan ominaisuudet jos milloinkaan ovat ollakseen.
- mies - 40
kyllähän nelikymppinen nainen on jo rupsahtanut, ja pahasti. Nainen on kauneimmillaan /-kaksikymppisenä.
- Happamia, sano
kettu pihlajanmarjoista :)
- itsekkin sellainen
Ehkä se sinun peilikuva on rupsahtanut, älä yleistä sitä muihin, varsinkaan vastakkaiseen sukupuoleen.
- Mauri Antero
itsekkin sellainen kirjoitti:
Ehkä se sinun peilikuva on rupsahtanut, älä yleistä sitä muihin, varsinkaan vastakkaiseen sukupuoleen.
Kyllä vaan nelikymppiset naiset ovat jo siinä iässä, että rupsahtaminen on jo todellakin alkanut,sehän alkaa naisilla tuossa ennen kolmeakymmentä. IKÄVÄN NÄKÖISTÄ KATSELTAVAA.
- Tuulia
Ja samaahan sitten voi sanoa nelikymppisistä mihistäkin, eikös? Saman ikänen se on silloin miehenkin kroppa, 40 vuotta elänyt ja maailmaa ja keskikaljoja nähnyt...Ei se ole kuule miehen kroppa siinä iässä sen kummempi kuin naisenkaan, tasan yhtä vanha ja elänyt.
- minä
itsekkin sellainen kirjoitti:
No hyi yök. Joka asiasta nariseva, katkeroitunut, rupsahtanut jne 40v-nainen... Joo ei kiitos.
- Ilo
Täytän seuraavaksi 50, mutta omasta mielestäni muutun koko ajan vaan kivemman näköiseksi. Tunnen olevani kuin kukka loistossaan.
- Miehet katsovat minua niin Suomessa kuin ulkomaillakin, joten kai heidänkin mielestään olen OK.
Kesä on ihanaa, nautitaan siitä. - ladymoon
Hei, jos naisen korvien välissä ei ole pahempaa vikaa, hehku vasta alkaakin lähellä 50 v. On löytänyt oman tyylinsä, saa nauttia elämästä täysillä ja seksikin on hyvää ja nautittavaa. Loiste tulee sisältäpäin. Tietysti omasta kehosta ja ulkoisesta olemuksesta tulee huolehtia, vielä on kuitenkin vuosia edessä. Tämä useinkin huomataan ja voi tutustua mielenkiintoisiin ihmisiin. Antaa katseen loistaa ja kropan ilmaista missä mennään. Kesäterveisiä kaikille.
- + 40
huomata, että jotkut kuvittelevat elämän loppuvan kolmenkympin ylitettyä. Itse olen jo 40 puolella ja täytyy sanoa, että tällä hetkellä viuhka käy paremmin kuin nuorempana.
Olen hyvin paljon nuoremman näköinen ja se varmaankin johtuu siitä, että hehku todellakin tulee sisältä, niinkuin eräs tässä ketjussa kirjoittaja totesikin. Monesti ovat yllättyneet kun olen ikäni sanonut ja kommentit ovat olleet että ei päivääkään yli kolmenkymmenen. Kroppani on kuin kaksikymppisen, eli moni kaksi-kolmekymppinen on jopa minuun verrattuna aika tavalla "rupsahtaneempi" kuten eräs täällä meistä sanoi. Ja tähän täytyy laskea myös se, että olen myös viiden lapsen äiti, joten itsestään pitää pitää huolta.
Tottakai ikääntyminen alkaa näkyä, se näkyy naisissa mutta myös miehissä vaikka tuntuvatkin kuvittelevan muuta.
Ja mikä parasta, nuoruuden turhat alemmuusskompleksit ja toisiin vertailut ovat taakse jäänyttä elämää, on sinut itsensä kanssa.
Sen vuoksi myös moni mies tunteekin, että tämänikäisen kanssa voi puhua muustakin kuin onko tukka hyvin ja meikit kohdallaan.
Sinulle 33-mies tsemppiä ja jatka samaan malliin, on todella mahtavaa lukea näin ylistäviä lauseita.
Kaikille mahtavaa ja kaunista kesää !- + 70
hei löysin itseni 40 naisen kirjoituksesta, vaikka olenkin jo 70 , niin kroppa on pysynyt timmissä kunnossa. Kroppani näyttää kuulemma alle parikymppisen kropalta ei rypyn ryppyä. Seksikin on taas alkanut maistua, olisikohan nuorella rakastajallani ( 30-vuotias ) osuutta asiaan.
terv. 8 x äiti, 6 x mummo, ja vielä isomummokin. - .....
+ 70 kirjoitti:
hei löysin itseni 40 naisen kirjoituksesta, vaikka olenkin jo 70 , niin kroppa on pysynyt timmissä kunnossa. Kroppani näyttää kuulemma alle parikymppisen kropalta ei rypyn ryppyä. Seksikin on taas alkanut maistua, olisikohan nuorella rakastajallani ( 30-vuotias ) osuutta asiaan.
terv. 8 x äiti, 6 x mummo, ja vielä isomummokin....miten olet nokkela ja hauska :)
- + 70
..... kirjoitti:
...miten olet nokkela ja hauska :)
Ei viestini mikään vitsi ole, olen tosiaankin kuumassa HOT,HOT ! suhteessa kolmikymppiseen salskeaan nuoreen mieheen. On se kumma, jos `ikä-ihminen´ avautuu ja kertoo seksi-elämästään, niin sitä pidetään jotenkin ihmeellisenä asiana. Te `nuoremmat´ olette vaan kateellisia, jos näin vanhempana pääsee hekumansa huipulle.
- + 40
+ 70 kirjoitti:
Ei viestini mikään vitsi ole, olen tosiaankin kuumassa HOT,HOT ! suhteessa kolmikymppiseen salskeaan nuoreen mieheen. On se kumma, jos `ikä-ihminen´ avautuu ja kertoo seksi-elämästään, niin sitä pidetään jotenkin ihmeellisenä asiana. Te `nuoremmat´ olette vaan kateellisia, jos näin vanhempana pääsee hekumansa huipulle.
Kyllä meissä löytyy ytyä. Hienoa että sitä löytyy vanhemmistakin. Toivottavasti on itsekin vielä sinun iässä timmikunnossa. Ei se elämä lopu kun neljäkympin yli mennään, nykyäänhän se vasta alkaa!
Se on mielenkiintoista, että täällä luullaan kaikki vitsiksi, kai meillä ei pitäisi olla muuta iloa kuin hampaaton suu ja sinne pitäisi kai lapata jo velliä lusikalla ja tukisukat paukkuen painaa kadulla rollaattorilla.
Iloisin kesäterveisin ja jatkoja toivottaen 40 - onnellinen nainen
+ 40 kirjoitti:
Kyllä meissä löytyy ytyä. Hienoa että sitä löytyy vanhemmistakin. Toivottavasti on itsekin vielä sinun iässä timmikunnossa. Ei se elämä lopu kun neljäkympin yli mennään, nykyäänhän se vasta alkaa!
Se on mielenkiintoista, että täällä luullaan kaikki vitsiksi, kai meillä ei pitäisi olla muuta iloa kuin hampaaton suu ja sinne pitäisi kai lapata jo velliä lusikalla ja tukisukat paukkuen painaa kadulla rollaattorilla.
Iloisin kesäterveisin ja jatkoja toivottaen 40Näissä keskusteluissa on se outo piirre, että neljä-viiskymppisten, varsinkin naisten, pitäis näyttää ikäistään nuoremmilta - jopa parikymppisiltä. Miksi ihmeessä? Eihän se ole edes mahdollista ja on joskus jopa säälittävä yritys näyttää yli-ikäiseltä teiniltä.
Itse nautin siitä, että olen hyvin hoidettu, hyvin pidetty, hyväntuulinen ja tyytyväinen itseeni ja elämääni. Tässä elämänvaiheessa on jo mahdollisuus mukavasti uhrata aikaa ja varoja itsensä hellimiseen ja tyylikkääseen pukeutumiseen. Tuleepa siitä joskus jopa positiivista palautetta, mukavaa!
Nuoruus on ihanaa ja nuoret ihmiset kauniita, mutta ei se hauskuus toki 30 ikävuoteen lopu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193194Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o702723Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342616Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582138- 491699
- 831668
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181659Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131651- 571539