Raksamiehet ja yksinäinen nainen saman katon alla asumassa

Anonyymi-ap

Kodissani majoittuu seuraavat 2 kk useampi virolainen rakennusmies. Toivon, että välit pysyvät ystävällisinä, mutta en vahingossakaan halua antaa väärää viestiä sen suhteen, että olisin muussa mielessä kiinnostunut. Olen luonnostaan puhelias ja nauravainen, vaan pitäisiköhän ihan varmuuden vuoksi olla pikemmin etäinen...
Kutsuivat minut jo kanssaan syömään heidän tekemää ruokaa ja oli mukava hetki jutella. Ehkä stressaan turhaan, mutta tästä ajasta tulee painajaismaista, mikäli syntyy vääriä käsityksiä.

Eli varminta asiallisen etäinen linja kenties, tosin epäkohtelias en tahdo olla. En vain oikein tiedä mikä on varmin tapa viestittää miehelle ettei ole kiinnostunut, ilman, että sitä pitää sanoa suoraan? Se vasta kiusannuttavaa olisi.

Help..

14

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos naurat ja puhelet miesten kanssa osa miehistä tekee tulkinnan että mahdollisuudet on hyvät muihinkin juttuihin. Jos siellä nautitaan alkoholia tulet huomaamaan että sinua lähestytään varmasti jollakin tavalla ainakin vihjaillaan kaikenlaista.

• Anonyymi

Entä jos on ynseä, miten he sen tulkitsevat? Sivusta tietenki

• Anonyymi

Joo, näin siinä taisi käydä. Nyt sitten mietinkin, että miten ihmeessä tästä tullaan selviämään. Hoh hoijaa ja jeesusmaria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos on ynseä, miten he sen tulkitsevat? Sivusta tietenki

Se on sitten hieman ankeaa kaikille. Kannattaa muistaa että olemme luonnon ötököitä jonka tarkoitus on lisääntyä. Käytöstavat ovat jälkikäteen päälle liimattuja juttuja ja uskomuksia siitä että tehdään oikein. Jokaisella heteromiehellä kauniin naisen nähdessään on pohjavireenä sekä ajatuksena seksi ja pöksyihin pääseminen. Jos katselee esim työ elämässä kauniita naisia heidän ympärillään pyörii miesten tekemä sirkus esitys jota sitten taas rumenpi nainen tms ei ikinä näe ympärillään. Sirkus esityksen tarkoituksena on päästä kauniin naisen suosioon ja päästä ehkä pidemmällekkin. Osa näteistä naisista ei sitä tajua vaan luulee että jotkut miehet on aina sellaisia. Ei ole se on esitystä. Samoin kun voidaan esittää kaveria tai kiinnostunutta auttajaa ja ties mitä. Se on vaan keino päästä lähelle. Jos kaunis nainen olisi mies yhtäkkiä toista miestä ei kiinnostaisikaan eikä kyytejä tms tarjottaisi. Ei silti kaikki miehet ei alennu näihin esityksiin ja naiset pitävätkin heitä beta miehinä tms vaikka todellisuudessa he ovat aitoja ja rehellisiä omia itsejään myös naisenkin seurassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sitten hieman ankeaa kaikille. Kannattaa muistaa että olemme luonnon ötököitä jonka tarkoitus on lisääntyä. Käytöstavat ovat jälkikäteen päälle liimattuja juttuja ja uskomuksia siitä että tehdään oikein. Jokaisella heteromiehellä kauniin naisen nähdessään on pohjavireenä sekä ajatuksena seksi ja pöksyihin pääseminen. Jos katselee esim työ elämässä kauniita naisia heidän ympärillään pyörii miesten tekemä sirkus esitys jota sitten taas rumenpi nainen tms ei ikinä näe ympärillään. Sirkus esityksen tarkoituksena on päästä kauniin naisen suosioon ja päästä ehkä pidemmällekkin. Osa näteistä naisista ei sitä tajua vaan luulee että jotkut miehet on aina sellaisia. Ei ole se on esitystä. Samoin kun voidaan esittää kaveria tai kiinnostunutta auttajaa ja ties mitä. Se on vaan keino päästä lähelle. Jos kaunis nainen olisi mies yhtäkkiä toista miestä ei kiinnostaisikaan eikä kyytejä tms tarjottaisi. Ei silti kaikki miehet ei alennu näihin esityksiin ja naiset pitävätkin heitä beta miehinä tms vaikka todellisuudessa he ovat aitoja ja rehellisiä omia itsejään myös naisenkin seurassa.

Jaa. Mä tunnen kyllä miehiä, jotka ihan vain oikeasti ovat avuliaita jne. He ovat samanlaisia käytökseltään, olipa nainen ulkonäöltään millainen tahansa tai olipa hän minkä ikäinen tahansa. Lisäksi tiedän heidän kieltäytyneen myös nuorten ja kauniiden naisen lähentelyistä ja tarjouksista. Osa miehistäkin on aidosti hyviä ihmisiä, vaikka jostain syystä moni mies tuntuu haluavan tyrkyttää mielikuvaa siitä, että miehissä ei yhtään ainoaa hyvää ihmistä olisi.

• Anonyymi

Muista ehkäisy, seksiin kuitenkin päädyt ainakin yhden kanssa

• Anonyymi

Mikähän mies tässä ilmeisesti seksuaaliseen kanssakäymiseen päättyvässä tarinoinnissa on ideana? Pari lopputulemakommenttia olet jo ehtinyt itsellesi kirjoittaa ja show must go on ns

• Anonyymi

Ei mitään muuta ideaa kuin se, että pidän itseäni sinisilmäisenä hölmönä. Siksi kai kirjoitinkin tåmän, kun jotenkin arvelin, että tässä on pienoinen riski olemassa. No, ei mennyt monta päivää kun homma lähtenyt ihan väärille urille.

Tästä tulee pitkä talvi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään muuta ideaa kuin se, että pidän itseäni sinisilmäisenä hölmönä. Siksi kai kirjoitinkin tåmän, kun jotenkin arvelin, että tässä on pienoinen riski olemassa. No, ei mennyt monta päivää kun homma lähtenyt ihan väärille urille.

Tästä tulee pitkä talvi.

Vähemmän keskustelua ja hengaamista ilmoitat että olet varattu. Et lähde mihinkään kaksimieliseen flirttiin mukaan sanot ettei kaksimieliset jutut naurata etkä halua niitä kuulla. Veikkaan silti että päädyt jossain kohtaa ainakin yhden kanssa sänkyyn. Rohkeimmat varmaan kaikkien kanssa. Onnea matkaan.

Olen nähnyt monta kertaa sen kun naista "ei kiinnosta" mutta sitten hups jossain kohtaa yhtäkkiä naama punaisena innostuukin näistä alapääjutuista ja pian on kalun varressa kiinni.
        Olen nähnyt myös sen kun nainen inhoaa miestä se on vastenmielinen niin vastenmielinen että hakeutuu lopulta itse seuraan ja tarjoaa haarojen väliään. Olette te kummallisia otuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähemmän keskustelua ja hengaamista ilmoitat että olet varattu. Et lähde mihinkään kaksimieliseen flirttiin mukaan sanot ettei kaksimieliset jutut naurata etkä halua niitä kuulla. Veikkaan silti että päädyt jossain kohtaa ainakin yhden kanssa sänkyyn. Rohkeimmat varmaan kaikkien kanssa. Onnea matkaan.

Olen nähnyt monta kertaa sen kun naista "ei kiinnosta" mutta sitten hups jossain kohtaa yhtäkkiä naama punaisena innostuukin näistä alapääjutuista ja pian on kalun varressa kiinni.
        Olen nähnyt myös sen kun nainen inhoaa miestä se on vastenmielinen niin vastenmielinen että hakeutuu lopulta itse seuraan ja tarjoaa haarojen väliään. Olette te kummallisia otuksia.

Hmm, kuulostaa kauhealta. Ei, mä en halua nyt tarjota itseäni kyllä yhtään. Tänään mietin sellaista, että toisaalta tällaisessa tilanteessa väkisinkin aktivoituu jonkinlainen miehen halu saalistaa, naisen halu olla haluttu saalis. Noi on niitä juttuja, jotka toimii jotenkin kaiken järjellisen ajattelun ulkopuolella. Siinä, miten mies on mies, nainen on nainen. Ei sitä sukupuolestaan eroon pääse kumpikaan, jonkinlaisesta perusolemuksesta. Mutta sitten sen ohi tai yli voi päättää asioita, hallita teot.

Jonkinlainen lumipalloefekti täällä on meneillään, ei sitä voi kieltää. Mutta sen voi kyllä kieltää niin itseltään kuin toiselta, mihin toimiin ryhdytään.

Nyt tähän tilanteeseen auttaa vain etääntyminen. Kyllä se siitä muotoutuu takaisin uomiinsa. En mä kaksimielisille vitseille ole naureskellut, eikä niitä ole oikein esitettykään. Mutta jatkuvasti tarjotaan apua, ruokaa, huolehditaan... onhan se nyt vaikeaa pysyä siinä sitten etäisenä. Tunnetasolla tällainen huolehtiminen tuntuu yksin pärjäämään tottuneelta naiselta siltä, kuin yritettäisiin nakuttaa jotain säröä kuoreen. Ei niinkään siltä, että yritetään riisua housuja, tosin tietenkin myös se pyrkimys on varmaankin aina siellä taustalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm, kuulostaa kauhealta. Ei, mä en halua nyt tarjota itseäni kyllä yhtään. Tänään mietin sellaista, että toisaalta tällaisessa tilanteessa väkisinkin aktivoituu jonkinlainen miehen halu saalistaa, naisen halu olla haluttu saalis. Noi on niitä juttuja, jotka toimii jotenkin kaiken järjellisen ajattelun ulkopuolella. Siinä, miten mies on mies, nainen on nainen. Ei sitä sukupuolestaan eroon pääse kumpikaan, jonkinlaisesta perusolemuksesta. Mutta sitten sen ohi tai yli voi päättää asioita, hallita teot.

Jonkinlainen lumipalloefekti täällä on meneillään, ei sitä voi kieltää. Mutta sen voi kyllä kieltää niin itseltään kuin toiselta, mihin toimiin ryhdytään.

Nyt tähän tilanteeseen auttaa vain etääntyminen. Kyllä se siitä muotoutuu takaisin uomiinsa. En mä kaksimielisille vitseille ole naureskellut, eikä niitä ole oikein esitettykään. Mutta jatkuvasti tarjotaan apua, ruokaa, huolehditaan... onhan se nyt vaikeaa pysyä siinä sitten etäisenä. Tunnetasolla tällainen huolehtiminen tuntuu yksin pärjäämään tottuneelta naiselta siltä, kuin yritettäisiin nakuttaa jotain säröä kuoreen. Ei niinkään siltä, että yritetään riisua housuja, tosin tietenkin myös se pyrkimys on varmaankin aina siellä taustalla.

Voihan olla että haluavat olla hyviä. Katsos miehet opetetaan kotona niin että naista pitää suojella ja auttaa. Se ei sovi tämän hetken feminismiseen ajatusmaailmaan jossa nainen on päälikkö korkokenkineen ja mies hänen alaisensa. Toki jos olet heidän mielestään kiinnostava on aina taka alalla ajatus että haluaisinpa pussailla tätä päästä varpaisiin ja sen jälkeen laittaa vielä patukan sisälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta on ihan ymmärrettäväå, että kun on voimakkaita tunteita suuntaan tai toiseen, niin ne toisilla sitten voivat keikahtaa toiseenkin suuntaan. Osa ihmisistä (myös miehistä) on tuossa suhteessa varsin "epävakaita". Itse kuulun niihin, joille miehet, joista en ole kiinnostunut, ovat yhdentekeviä ja siksi mulla ei ile koskaan elämässäni ollut pelkoa, että se tunne muuttuisi mihinkään. Se on mun osaltani niin moneen kertaan nähty, jo "herkässä teini-iässä", että kun ei mitään liikahda, niin se ei myöskään muutu mihinkään. Mä voin täysin huoleti nukkua vaikka sama peiton alla, jos ei kiinnosta niin se ei muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan olla että haluavat olla hyviä. Katsos miehet opetetaan kotona niin että naista pitää suojella ja auttaa. Se ei sovi tämän hetken feminismiseen ajatusmaailmaan jossa nainen on päälikkö korkokenkineen ja mies hänen alaisensa. Toki jos olet heidän mielestään kiinnostava on aina taka alalla ajatus että haluaisinpa pussailla tätä päästä varpaisiin ja sen jälkeen laittaa vielä patukan sisälle.

Ei helvetti, että kuulostaa rasittavalta tuo tapa, jolla "miehet kotona opetetaan". No onneksi itseni ei ole tarvinut törmätä lähemmin niin kasvatettuihin miehiin. Itselleni kelpaa vain mies, joka tekee ihan itse, eikä vain auta ja joka ei suojele, vaan toimii yhdessä. Mä en jaksaisi mitään "äidin pikku apulaista" tai "henkivartijaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha tarkemmin miettiä motiivia, kaiken kaikkiaan olen sikäli helpottunut, että mulla voisi olla täällä myös lauma huonokäytöksisiä juntteja. Onneksi ei ole niin.

Kovaa puhetta kuulee nykyään feminismistä ja alistavista naisista. En itse halua alistaa yhtään ketään, mutta en myöskään halua tulla alistetuksi. Hyvin helppoa on silloin, kun kaikki ohjat ja reittisuunnitelma on omissa käsissä, toisaalta näemmä on mukavaa sekin, kun voi hetkeksi hellittää. Niin huomaan ja se on juurikin se, mikä nyt jotenkin osuu.

Väitän, että ns. yli-itsenäisiä naisia kasvaa alistetun äidin ja heikon (näennäisesti vahvan) isän tyttäristä. Kun toteaa jo lapsena, että tuo isä ei näemmä osaa kuin johtaa perheemme karille, niin sitä päättää, ettei omassa elämässään moiseen uppoavaan paattiin astu. Jos sen kerran tekikin, niin ei halua tehdä toista kertaa.

No, tarinoita on varmasti monia tilanteiden taustalla, vaan ainakin itsellä näin. On oppinut jo lapsena, ettei miehen arvostelukykyyn voi luottaa. Ihan vain hyvä, että nykyaika sitten mahdollistaa senkin, ettei tarvitse moisen armoille pakosti jäädä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      21
      3327
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2692
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      211
      2234
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1471
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1379
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1174
    Aihe