Autoalan tiedotuskeskus on julkaissut tiedotteen jossa vetyä pidetään lopullisena ratkaisuna tieliikenteeseen.
https://www.aut.fi/tieliikenne/polttoaineet_ja_kayttovoimat/vety
Autoalan tiedotuskeskus ja vetyautot
8
96
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavaa!
- Anonyymi
Miksei vetyä pidetä tulevana ratkaisuna?
- Anonyymi
Lopullinen ratkaisu kuulostaa aika pahalta. Saksassa ne keksivät lopullisen ratkaisun, toivottavasti autoilun lopullinen ratkaisu ei tarkoita samaa, eli autoilun ankaraa vähentämistä. Tarkoittaako esim. osan väestöstä laitettavaksi piikkilankojen taakse. Näppärän keinon keksineet hankkia tukirahoja. "Pilottihanke" alkaa tuella ja mainoskampanjalla, johon osa ääliöt menevät, kuin hiiri loukkuun. Hankkeet etevät vauhdilla, käsite tulevina vuosina, kuten Vantaan vetyasema. "Avataan loppuvuodesta 2024" En ole ko. aseman rakennuspaikkaakaan löytänyt, mikäli joku tietää kertokoon muillekin. Miraista loppuu kohta bensa.
- Anonyymi
Sitä odotellessa😂
”Matkalla vetytalouteen on kuitenkin vielä useita teknisiä ja taloudellisia esteitä” Näistä, kun edes toiseen esteen joku ratkaisee ensin.
Ei kannata vielä hengitystä pidättää, koska tämä tapahtuu.. - Anonyymi
Sähköautot ainakin oli hyvin väliaikainen ratkaisu. Ainoa syy miksi niitä vielä myydään on kun ei monilla valmistajilla muuta ole tarjolla
- Anonyymi
..... Sähköautot ainakin oli hyvin väliaikainen ratkaisu....
Oli?
Mitä tuo" oli "tarkoittaa. Sähköautojen määrä ainakin Suomessa kasvaa koko ajan.
Ehkä vetyautoja joskus tulee, ei kannata odotella.
Luen tuon Avaajan jakaman linkin huomattavasti pessimistisemmin. Eihän se oikein lupaa yhtään mitään vetyautojen osalta.
- Anonyymi
Huikeaa!
- Anonyymi
Loistavasti vety etenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla583939- 512780
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162073- 991953
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141887Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841629Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3561480Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511420Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81416- 581187