Ihmiset joutuvat pakolla ostamaan autoja joita ei haluttaisi ja tämä vääristää rekisteröintejä. Silti sähköautojen myynti laskee hurjaa vauhtia. Kun tarjolle tulee pian pitkän matkan hybridejä sähköautomyynti laskee entisestään. Sähköautot meinaavat koitua tehtaiden kohtaloksi kun kauppa ei käy kuten polttomoottoreissa, siksi nyt tehtaat panostavat hybrideihin tulevina vuosina. Sähköauto ei lopulta sovi kuin marginaaliryhmälle. Innoikkaimmat toki menivät sähköauton ostamaan ja kyyti on ollut todella kylmää arvon laskussa, ei jää kuin se tuulen huuhtoma perse ja lähes ikuinen velkakoukku viimeistään kun akkutakuu loppuu niin alkaa ymmärtää mihin paskaan rahansa työnsi.
Monilla valmistajilla vain sähköautoja tarjolla, siksi myynti laskee
Anonyymi-ap
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Muistaa vain sen ettei sähköautosta normaalituloinen pysty koskaan vaihtamaan pois. Arvonalenemasta on varoitettu monesti ja se on aivan kammottava.
- Anonyymi
Et ole huomannut, että kaikkien autojen ja voimalinjojen myynti on laskenut ja syynä on lama ja heikko talous?
Ei Persu ole vieläkään huomannut?- Anonyymi
Tottakai laskee kaikilla autoilla. Sähköautolla laskee vain ihan hirveästi enemmän.
- Anonyymi
Sähköautojen akuston rakenne, paino, pinta-ala ja sitoutunut pääoma täytyvät pienentyä, muuten ei hyvä seuraa !?
Akuston vaihto maksaa 15000-40000€, joka on velalliselle melkoinen summa !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla583869- 512760
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162033- 991953
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141827Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841629Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3551469Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511420Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81416- 581177