W-Media & Management roikkuu protestilistalla ja tilintarkastaja huomautti jo SJK:n viime vuoden tilintarkastuskertomuksessa lyhytaikaisten lainojen määrästä. Sarajärven korttitalo vaikuttaisi olevan kaatumispisteessä, mistä löytyy jatkossa rahat potkupalloon?
Pelataanko Seinäjoella ensi suvena potkupalloa?
12
454
Vastaukset
- Anonyymi
Aina löytyy hyviä veljiä jostain pankista joka kuittaa velat.
- Anonyymi
Nordeasta tuskin enää lisärahoitusta Sarajärvelle löytyy ja muutkin pankit osaa olla varuillaan. OmaSp ajoi tähän miinaan, jonka hintalappu on kymmeniä miljoonia kaikkiaan.
- Anonyymi
Prunttimäellä on kentät vapaana 99.9% ajasta,siellä olis tilaa vedellä kärkkäreitä
- Anonyymi
Siihen se sitte meni, koko omaisuus ;)
- Anonyymi
Helevetin hyvä uutinen jos potkupallokin saadaan loppumaan, pesäpallohan onneksi jo loppui. Nuo kaksi lajia on yhteiskunnan syöpä.
- Anonyymi
Tuskinpa. Eiköhän me olla rintamalla silloin..
- Anonyymi
Potkupallon joutaa turhana lopettaa
- Anonyymi00010
Pelataanhan nyt toki ja hyvällä sekä urheilullisella- että taloudellisella menestyksellä!
- Anonyymi00011
Ei. Koris on miesten peli.
- Anonyymi00012
Jokiuninti on nouseva laji, eräs polliisimieksi aikoinaan uitti yhtä laitapuolen kulkijaa joella puolelta toiselle, kunnes laitapuolen kulkija ei enää jaksanut ja hukkui. Nyt herää kysymys kuka polliisi alkaa vetämään treenejä Seinäjoessa? 😇🙏
- Anonyymi00013
Hukkuminen taisi tapahtua Jalasjärvellä? Seinjokeen ei kai voi hukkua kun vettä on vain nilkkaan saakka.
- Anonyymi00014UUSI
Ikinä en oo potkupallonnu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268