Olen ollut 2020 vantissa ja edelleen. Paljastan totuuksia kerron täysin omista työnkuvista paljastan työsopimuksista mitä Vantti maksoi minulle.
Ruokapalvelutyöntekijänä sain kuukaudessa 1754,58 euroa bruttona.
Kokkina
1862,86 euroa kuukaudessa bruttona.
Vartijana
1878,48 euroa kuukaudessa bruttona.
Kiinteistönhoitaja
2009,52 euroa kuukaudessa bruttona.
Meidän palkat on alimpia kun vertaa saman alan yrityksiin. Palkkamme ei ole noussut kuin luokkaa 1,2% ja joku järjestelyerä 0,4% ja kolmas korotus 0,8%.
Nyt kerron työnkuvat jokaisesta tehtävästä mitä tällä palkalla vaaditaan Vantilla.
Ruokapalvelutyöntekijän tehtävät on helpoimmasta päästä. Keittiön avustavat tehtävät, astiahuolto, salaatin teko ja lähtevien pakkaaminen.
Kokki
Tässä ruoanvalmistuksen lisäksi täytyy täysin hallita tilaaminen ja tuotannon budjetin seurantaa, raportointia, laskuttamista ja toimit tarvittessa salissa, astiahuollossa.
Vartija
Pidät järjestystä yllä, nostat liput, avaat oven, jaat saapuvan postin, kierrät kohdetta, avustat juhlissa järjestelyissä.
Kiinteistönhoitaja muissa firmoissa tällä palkalla ei tehtäisi näitä.
Kuukausikokeet
IV, LVI,Sähkökellojen ohjaukset
Pihatyöt
Lumityöt
Hiekoitus
Pensaiden leikkuuta
Pesuja
Urakoitsijoiden ovimikkona oleminen
Mittareiden luku
Paineiden nosto
Kattotyöt
Ulkopylväs ja urheilukenttien pylväs valojen vaihto
Lampun vaihto
Teknisten tilojen tarkastaminen
Kaivojen avaamiset käsin kaivetaan syviä piha kaivoja
Hakataan käsin talvella jäätä pihoilla
Lipun nostoa päiväkodilla
Turvavalotestausta
Kolataan pihoja
Roskakatosten pesu/siivous
Vantin palkkaus ja työnkuvat
4
1412
Vastaukset
- Anonyymi
Saatte ainakin uuden toimitusjohtajan Mika Takkisen . Mitenkähän sitten teidän käy?
- Anonyymi00004UUSI
Mika Takkinen oli valtiolla ateriapalveluiden johtaja sai lähteä kun epäluottamusta. Tuli tutuksi tämä henkilö kun itse työskentelin Upinniemessä. No sain kuulla, että sama henkilö oli Vantilla ateriapalveluiden johtaja ja nyt toimitusjohtajaksi. No hän on jo koulutettu sopivasti taloon päin voi 9400 euron kuukausi palkan ansiosta nauttia työsuhde eduista. Hän tehostaa vantin myyntikuntoon kiinnostuneita löytyy.
- Anonyymi00002
Torni huhujen mukaan, Arja saa lähtöpassit 👍 ( olispa totta)
K.M- Anonyymi00005UUSI
Huhut pitävät paikkaansa sen verran monesta asiasta Arjaa syytetään, että nyt kun on käräjäoikeuteen menty lisää tulossa AVI hiillostaa ja sisäinen tarkastus niin uskomatonta, jos vantin hallitus antaa hänen vielä jatkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site535897Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714615Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464372SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422099En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229Mikset pidä yhteyttä?
Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.61030