Matkailu- ja pandasekoilujen jälkeen kaupungintalous on korjaamattomasti romahtanut. Emme pysty enää itse saamaan taloutta kuntoon. Kuulin huhun, että salaiset neuvottelut ovat käynnistyneet. Sakkaa on vain niin paljon, että Alavus ei pysty ottamaan niitä myöskään vastaan. Korvaako valtio Alavudelle jotain?
Kuntaliitosta Alavuden kanssa suunnitellaan
18
720
Vastaukset
- Anonyymi
Kepulikaupunki Alavus ei uskalla ottaa Ähtäriä, koska samalla tulisivat Karpon veljekset. He ovat tunnetusti kovahermoisia kavereita, jotka taitavina valittajina pysyvät kaatamaan kaiken.
- Anonyymi
Korvaa. Pakkoliitoksessa ei osapuolilta kysellä. Idioottien "karpo" kommentit voi jättää huomiotta.
- Anonyymi
Mitä pahaa Karpot on sinulle tehneet? Olet itse vielä paljon pahempi idiootti kuin Karpo.
- Anonyymi
Alavudelta terveisiä, että pysykää siellä hourulassa keskenänne ja maksakaa velkanne itse.
- Anonyymi
Alavudella vasta hulluja onkin...
- Anonyymi
Alavudelle.... EI IKIPÄIVÄNÄ !!!
- Anonyymi
Ei Alavuden kannata missään nimessä ottaa Ähtäriä taakakseen. Ähtäriläiset kärsiköön itse kepuleiden aikaansaamat virheet omissa nahoissaan.
- Anonyymi
Saatiin jo Töysä vaivoiksi, ei kiitos Ähtäriä. Liittykää Soiniin.
- Anonyymi
Ei käy! Valtuustopaikkani olisi vaarassa.
- Anonyymi
Leena lentäisi kuin leppäkeihäs lepikkoon, ei olisi mitään asiaa edes valtuuston puolelle
- Anonyymi
Sosialistit ja populistit jauhaa liitosta..
Demarit haluaa liittyä - Anonyymi
Lena voi olla jo vankilassa kun kuntaliitos tulee.
- Anonyymi
Koska tästä kaupunginjohtajan esitys vai kuka ne pojan esitykset tekee?
- Anonyymi
Meidän täytyy ennakoida ja siirtää kirjamme Alavudelle ainakin vuodenvaihteen ajaksi. Näin Alavus vahvistuu ja Ähtäri heikkenee.
- Anonyymi
No siinähän voi käydä just toisinpäin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän voi käydä just toisinpäin :)
Alavus ei ollut mikään ennen, Töysän kuntaliitosta koska sai Keskisen hyvän veronmaksajan ja työllistäjän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alavus ei ollut mikään ennen, Töysän kuntaliitosta koska sai Keskisen hyvän veronmaksajan ja työllistäjän.
Ja vuokrarivarit. Sieltä ei veronmaksajia löydy.
- Anonyymi
Minä olenkin jo kirjoilla Alavudella (tammikuun alussa taas ähtäriläinen). Tehkää nyt muutkin niin kuten Karpo meitä käskee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893