Olisin pystynyt tekemään sen ja melko rumastikin jopa. En kuitenkaan tehnyt niin. Ei ollut minkäänlaista tarvetta sellaiseen.
Mutta tiesitkös, että minä en tiennyt sinun tai teidän lukevan näitä täältä? Minullahan oli ajatus ainoastaan siitä, että olet uudessa suhteessa ja onnellisena eikä silloin kukaan taida yleensä käydä tällaisilla palstoilla. En tiennyt, että tällainen kuuluu teidän harrastuksiin kuten ilmeisesti kuului ässällä toisen ässän kanssa ennen sinua. Tämän käsityksen olen saanut nyt.
Mutta enpä tiennyt sitäkään, mikä sai teidät houkuttelemaan minut lukemaan näitä. En ennenkuin vasta nyt on selvinnyt sen tarkoitus. Ja sehän ei ole koko aikana ollut mitään positiivista minua kohtaan vaan juurikin toisinpäin.
Ja ajattele: minä tein kaikkeni suojellakseni sinua tietyiltä asioilta. Aivan kaikkeni. Jo sieltä paikasta L lähtien. Sieltä, kunnes eräs kehotti ottamaan kaiken mahdollisen talteen ja jopa vetämään hieman vääriin olettamisiin teitä, koska.... Koska kuulemma mitä tahansa olisi odotettavissa. No, oikeassa se henkilö olikin. Senpä takia kaikesta on ne sertifikaatit olemassa. Aivan kaikesta. Jopa sellaisista, joista et ehkä taida tajuta olevan, mutta tiedät, että se on mahdollista. No, voin sanoa, että on.
Jos se sinua loukkasi, kun kävin tänne purkamaan tunteitani, sitä surua ja ikävää ja pään ollessa sekaisin kaikesta eroon liittyvästä sekä myös koronasta ja sen yhteydessä pakon edessä tehdyistä asioista, niin toki pahoittelen, jos se loukkasi. Vilpittömästi pahoittelen. En kuitenkaan voinut mitenkään tietää teidän tulevan tänne tylyttämään ja lyttäämään minua saati kaikkea muutakin.
En siltikään lähtenyt vetämään samaa linjaa eli haukkumaan, vaikka olisin voinut helposti sen tehdä. Esimerkiksi olisin voinut kertoilla parista mustasta, jotka teki mieli naulata muuttaessa pois siihen ulko-oveen ja jättää lappu, että senjasen omaisuutta. En tehnyt enkä edes kirjoittanut. Siististi hoidin kaiken ja yritin tehdä sinulle kaiken mahdollisimman helpoksi hakea tavarat jne. Yritin jopa pakata sun kamppeita nätisti ja mahdollisimman hyvin. Tässä otin huomioon myös vuokraisännän mahdolliset käynnit siellä ennenkuin sinä pääsisit sinne. Tein ison työn. Siinä kunnossa. Niillä voimilla, mitä voi vain kuvitella olevan koronassa ollessa kovassa kuumeessa ja heti sen jälkeen kerkeämättä toipua ollenkaan tehdä muutto kaikkine karvoineen. Ja täysin yksin tein sen.
Olisin siis voinut olla ilkeä jo siellä, mutta myös täällä. Enpä ollut.
Ja miksikö? Koska ei kuulu luonteeseeni muunlainen kuin ajatella sen ihmisen parasta, jota rakastan.
Edelleenkin toivon sinun olevan onnellinen, missä ikinä oletkin. En osaa ajatella pahasti. En, vaikka ehkä pitäisi. Mutta kun nyt tuli ilmi näitä asioita vähän toisessa valossa enkä voi puhua kanssasi, et anna siihen mahdollisuutta, joudun etenemään muilla tavoin. Pahoitteluni siitä, mutta et jättänyt muita vaihtoehtoja.
Surullinen oon tämän takia, että joudun toimimaan näin. En ikinä olisi halunnut meidän kummankaan joutuvan tähän.
Tiesitkö, että jos olisin oikeasti halunnut loukata sinua
Anonyymi-ap
5
223
Vastaukset
- Anonyymi
Voi miten jalo ihminen oletkaan...
- Anonyymi
Sen verran jalo, että kaksi vuotta otin itse niskaani kaikenlaista jaskaa. Maanantaina tulee käännekohta ja silloin nostetaan myös muitakin asioita esille kuin vain tämä.
- Anonyymi
Voi miten järkevä ihminen oletkaan kun märsyät tämän tunteisiin voimakkaasti eläytyvän satusedän tarinoiden yhteudessä, joissa ei ole päätä eikä häntää
- Anonyymi
Se tekee gutaa
- Anonyymi
Ugh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1645680
- 234082
- 313719
- 763533
- 383234
- 413073
- 322510
- 632179
Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia
Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!622139- 91930