Orpo kun lopetti työvoimatoimistot

Anonyymi-ap

Niin miten nyt sitte työtön ja tulevat työttömät ym hakevat töitä, vai tuleeko joku korvausmalli, jossa työtön saa enempi rahaa ??

Orpo on tehnyt kaikkensa pitääkseen työttömyyttä yllä, ja lisätäkseen sitä. Orpo poika on ihan pihallakaikista, ilmanko se ei eduskunnassa enää kehtaa puhuakkaan mistään eikä juttele elhdissäkään enää naama punaisena. Ymmärtääköhän se mitä on hänen tullut tehtyä, vai onko siitäkin ihan kujalla. Nyt kun meillä ei ole enää presidenttiäkkään, niin suomi on heitteillä. TT tuet kasvaa ja maksaa suomelle enempi kuin ennen.
Orpo on tehnyt mielestään hyvät teot.

13

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhia laitoksia ja suojatyöpaikkoja. Tukes on ,myös Trafi , eläkeyhtiöt, ELY , tulli, verottaja, poliisilta hyysärit ulos, palolaitos, opetustoimesta hyysärit ja Seta pois, lista on loputtoman pitkä mutta Suomi paranee jos haluamme sitä. Jokainen voi perustaa oman firman alalle jos tietää sen kannattavan. Ei yhteiskunnan tukia.

• Anonyymi

Palolaitos??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palolaitos??

Ainoastaanko palolaitos tuossa sinua ihmetytti? Voin vakuuttaa Suomen olevan hirveä paikka ilman noita tahoja.

Hihhulit luulee kaiken toimivan rukoilulla. Kunnes sitten todellisuus iskee omalle kohdalle ja se rukoilu onkin hyödytöntä.

Onneksi valtaosalla Suomalaisista on realiteetit kunnossa ja ymmärrämme, kuinka meidän pitää itse tehdä töitä sen eteen, että kaikilla on parempi ja turvallisempi olla.

• Anonyymi

Ainahan olet sanonut, että työttömyys on parasta ihmisen elämässä, eli Orpohan on tehnyt palveluksen ihmisille.

• Anonyymi

Tuo on kyllä totta. Lomautus- ja työttömyys ovat parhaita asioita mitä ihmiselämässä voi tapahtua.

• Anonyymi

Niin on minun elämässäni ja ihmisarvoisessa katsannossani. Mutta en ole itsekäs vaan ajattelen muita jotka ajattelevat samoista asioista erilailla. Jotkut katsos tykkää tehdä töitä, toiset eivät, jotkut tykkää asua kerrostalossa, jotkut eivät, jotkut tykkää elämistä jotkut eivät... ME EMME OLA SAMAN MUOTTIIN VALETTUJA IHMISIÄ.

Orpo on tehnyt tässä asiassa minua kohtaan oiekin, ettei ole tyäkkärietä, ei tarvi ravailla siellä. Mutta muut heikennykset jotka koskevat minua, sinua ja monia muita, ne ei ole oikein. Meistä kukaan ei ole tänne itse tullut, meistä kukaan ei elä syömättä, koditta ym... jne. Samoin orpo voisi omia tulojaan leikata ja lopettaa. Se olisi miehen työ mutta kuten sinäkin, orpo on itsekäs ja valehtelija ja huijari, joten olen iloinen että elän niinkuin itse haluan en niinkuin joku sanlee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on minun elämässäni ja ihmisarvoisessa katsannossani. Mutta en ole itsekäs vaan ajattelen muita jotka ajattelevat samoista asioista erilailla. Jotkut katsos tykkää tehdä töitä, toiset eivät, jotkut tykkää asua kerrostalossa, jotkut eivät, jotkut tykkää elämistä jotkut eivät... ME EMME OLA SAMAN MUOTTIIN VALETTUJA IHMISIÄ.

Orpo on tehnyt tässä asiassa minua kohtaan oiekin, ettei ole tyäkkärietä, ei tarvi ravailla siellä. Mutta muut heikennykset jotka koskevat minua, sinua ja monia muita, ne ei ole oikein. Meistä kukaan ei ole tänne itse tullut, meistä kukaan ei elä syömättä, koditta ym... jne. Samoin orpo voisi omia tulojaan leikata ja lopettaa. Se olisi miehen työ mutta kuten sinäkin, orpo on itsekäs ja valehtelija ja huijari, joten olen iloinen että elän niinkuin itse haluan en niinkuin joku sanlee.

Mutta työtä tekeväthän ovat mielestäsi aina olleet tyhmiä. Nythän Orpo opettaa heille viisautta.

• Anonyymi

Ei työkkärin kautta kukaan ole koskaan työllistynyt. Eivät välitä nykyään enää työpaikkoja. Ovat olemassa vain työttömille fittuilua ja kiusausta varten.

• Anonyymi

Ei niin, sieltä ei pääse kuin aikuisten askartelukerhoon. Joissa lasketaan leppäkerttuja tehdään palapelejä... ym mutta sellainen on orpo.

• Anonyymi

Kultaseni, ne te-palvelut siirtyy kuntien vastuulle ja me TYÖSSÄkäyvät kärsimme siitä, ettei sinunkaltaisesi edes viitsi hakea töitä. Ymmärrätkö, miksi me TYÖSSÄkäyvät kärsimme aina vain? Et, verot nousee myös kunnallis- ja kiinteistöveron myötä + valtion ryöstämät vero nousee ja eläkeläisetkin maksaa entistä enemmän veroa. TYÖSSÄkäyvätkin +53 vuotiaat on vuosikausia maksannut korotettua "terveys"veroa vaikkei olisi päivääkään sairastanut. Kultaseni, ymmärrätkö, että TYÖSSÄkäyvät saavat vähemmän palkkaa kuin laiskat apinat sossurahaa? Onbeksi tuo on muuttumassa. Kuitenkin pienipalkkaisillakin maksajilla on asiat paremmin kuin teillä surkimuksilla. Sitä asiaa ei saa millään rahalla ostettua. TERVE polla.

• Anonyymi

Tosi mahtavaa. Tykkään omasta elämästäni niin paljon etten pitaa sitä orjatyöllä, sillä sitähän nykyhommat on 9 e päiväpalkalla ei kukaan elä.

En ymmärrä miksi kärsisitte, on jokaisen oma asia mitä tekee, orajaileeko vai elääkö elämänsä helpommin, jokaisen oma valinta. Jos kärsit miksi sitten teet orjatyötä? Ihanon sun päätettävissä mitä haluat tehdä ja mitä et. Olet ainkin sen ymmärtnyt ett hullu paljon töitä tekee ja viisas päsee vähemmällä, ett työttömänä saa saman verran joskus enemmnkin kuin töissä ollessa. Siinäpä se, valinta kysymys, haluatko elää hyvää elämää vai kitkutella orjapalkalla? Minä en orjaile minä elän omaa hyvää elämää.
        Jos valintana on työ ja huono palkka, ja työttömyys ja hyvät kela korvaukset, niin kyllä ihmiset valitsee sen, mistä saaa enempi rahaa. Kela maksaa hyvin palkkaa työttömille.

Ei sun tarvi olla katkera ja kateellinen, sullakin on mahdollisuus valintaan. Älä syytä työttömiä, eivät he ole lakeja tehneet, he valitsevat sen mistä saa enempi rahaa, jos se on työttömyys, se on. ;) Olemme tosi onnellisia, raha merkkaa.

• Anonyymi

Vahvimman laki eli villinlännen säännöt. Vahvin vie leivän toisen suusta.
      Tämä on meininki, elää sen mukaan. Hankkii tarvittavat välineet tai vaikka rakentaa itse, kyllä sitä lapsuuden askareista sen verran muistaa että jonkun axxtalon osaa kyhätä.

• Anonyymi

Voi voi sentään! Kun se päätös ei ollut Orpon!! Koita kestää!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2385
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      69
      1130
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1097
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      77
      803
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      658
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      615
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      27
      581
    Aihe