Teemu puhuu asiaa ja selventää käsitteitä
https://www.youtube.com/watch?v=cT7ewJBCR5Y
Teemu Keskisarja: Mitä väestönvaihto tarkoittaa
11
113
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun saataiskin vaihtaa!!! Teemu vaihdettais Kongoon.
- Anonyymi
VÄESTÖKELLO kertoo hyvin islamisaation etenemisestä, täällä pääkaupunkiseudulla!
- Anonyymi
Aijaa no alan muslimiksi heti tänään jos ne on se voittava jengi.
- Anonyymi
Väestönvaihdos on täsmällinen termi ja siksi erityisesti vihervasemmisto on hyökännyt sitä vastaan niin aggressiivisesti. Tarkoitushan heillä on häpäistä vaihdoksesta puhuminen ja puhujat, koska termi on realistinen ja kertoo sen takana olevista motiiveista.
Väestön vaihtuminen, tai muuttuminen on tässä tapauksessa epärealistinen termi, koska se käsittää helpommin luonnollisesta liikkumisesta johtuvt muutokset demografissa. Väestönvaihdos sen sijaan on siksi oikea, että EU:n vapaa liikkuvuus ja humanitaarinen massojen sijoittaminen, sekä perheenyhdistämiset jne. on suunnitelmallista ja sopimuksellista, eli tarkoituksellista toimintaa.- Anonyymi
Vaihdos on virheellinen termi, koska eihän täältä lähde väestöä vaihdossa pois.
Väestö vaihtuu aina kokonaan 100 vuoden välein. Tässä tarkoitetaan kuitenkin rodullista vaihtumista eli valkoihoisten jäämistä vähemmistöön ja muun väristen siirtymistä enemmistöön. Älykkyys ei muutu koska kantasuomalaisten keskimääräinen ÄO on jopa somaleja alemmalla tasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdos on virheellinen termi, koska eihän täältä lähde väestöä vaihdossa pois.
Väestö vaihtuu aina kokonaan 100 vuoden välein. Tässä tarkoitetaan kuitenkin rodullista vaihtumista eli valkoihoisten jäämistä vähemmistöön ja muun väristen siirtymistä enemmistöön. Älykkyys ei muutu koska kantasuomalaisten keskimääräinen ÄO on jopa somaleja alemmalla tasolla.No ei teitä natsi luusereita kukaan jää kaipaan good riddance.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei teitä natsi luusereita kukaan jää kaipaan good riddance.
Ite oot luuseri
- Anonyymi
Eipä Hitlerkään saanut puhdasta Saksaa !
- Anonyymi
Purra saa puhtaan Suomen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348