En tiedä olenko sekoamassa vai mitä tää on mutta olen järjettömästi ihastunut mieheni isäpuoleen ,ikäeroa meillä on n 20 vuotta mutta hän on niin komea ja karismaattinen että oksat pois ,luulen että.jos tilaisuus tulisi niin heikkona hetkenä menisin hänen kanssaan sänkyyn ,sydän sanoo että älä mene pää sanoo että mene ,on tämä hullu tilanne.
Vanhempi mies
4
380
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoa itsesi.
- Anonyymi
Samat sanat sulle, joka st one keksinyt pitkään aikaan mitään räkytettävää miehen avauksiin. Kerää itsesi tai kieri alas mäkeä vaikka. Like sekin on eteenpäin elämässä
- Anonyymi
Mahtaako appiukkosi tietää tämän?
Itse olen hyvän matkaa yli 50v ja vajaa 10v sitten tutustuin itseäni reilut 5v vanhempaan naiseen. Hän taisi huomata asian ja aistin sen, että hän oli kiusaantunut asiasta. Hän elää parisuhteessa ja on isovanhempi. Nykyään olemme vähemmän fyysisesti tekemisissä ja yhä vähemmän muutenkaan. Joskus lentää joku seksiisävytteinen kirosana ja syvä hiljaisuus. Ehkä ajan myötä kun etäännymme, niin jää vain muisto. Ja arvaa haluaisinko hänen pilluaan vaikka ikäero on isompi kuin oma moraaliini sallii. Vaikka olen yksin ja saanut viimeksi pillua liki 30-v sitten, ja hänkin oli varattu, niin mielipide on uskottumuuteen nihkeä. Yleensä varatut on parhaita. - Anonyymi
Joku on aloittanut ”likaisten asioiden kylvämisen” ja tehtailun heti aamusta. Harrastus tuokin.
Anoppi, miniä, appiukko, lapsipuoli jne.
Yök.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1324369SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763645Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.682260SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2231721Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181607Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471136Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49795- 62746
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20736Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725