Televisiossa Israelin ääripropagandaa ajavassa ohjelmassa Israel Studiossa oli kokoomusnuorten puheenjohtaja yhdessä persujen vastaavan kanssa propagandisti Huvilan kutsumina vieraina. Henkilöt olivat juuri käyneet Israelissa jossa siionistinatsien aivopesu oli näköjään hyvin mennyt perille. Osallistujat ajoivat suoraan esim. kansainvälisen rikostuomioistuimen ICC:n päätösten yli. Nuorten ideologiset näkemykset oikeuttivat siis mitätöimään lailliset oikeuden päätökset joihin sisältyi esim. Israelin pääministerin ja edellisen puolustusministerin sotarikoksista määrätyt pidätysmääräykset ynnä YK:n päätökset Länsirannan asutuksesta.
Mihin Suomi on menossa kun nämä siionistinatsit ajavat täysin yksipuolisesti Israelin asiaa? Natsi-Saksassa juutalaisille ei annettu mitään arvoa, täysin sama tilanne näillä nykyajan siionistinatseilla kun palestiinalaisille ei anneta mitään arvoa. Juutalaiset olivat natsi-Saksassa syöpäläisiä ja nyt palestiinalaiset terroristeja.
Näiden siionistinatsien mukaan Israel taistelee muka olemassaolostaan ja on oikeutettu terrorisoimaan palestiinalaisia miten haluaa. Kymmeniä tuhansia pikkulapsia tappanut Israel on maailman pahin terrori-iskujen tekijä ja suurimpia sotilasmahteja jolle käytännössä lähes aseettomat palestiinalaiset eivät voi yhtään mitään.
Jos juutalaiset olivat oikeutettuja omaan valtioonsa niin siihen ovat oikeutettuja myös sukupolvien ajan alueella asuneet palestiinalaisetkin. Palestiinalainen Israelin terrorin alla getossa ei kärsi yhtään vähempää kuin juutalainenkaan natsi-Saksan getoissa.
Kokoomuksen nuorisojärjestö on erittäin huonolla tiellä unohtamassa häpeällisesti kansainvälisen lain, oikeudenmukaisuuden ja ihmisyyden arvot.
Kokoomusnuorissa nousemassa tämän ajan natseja
88
562
Vastaukset
- Anonyymi
Stubb julistaa Suomen olevan demokratia ja vapaa maa. Ei ole. Luisumassa kokoomuksen johdolla sanelupolitiikkaan ja hylkäämässä sopimusyhteiskunnan.
Jos eduskunnan enemmistö päättää niin se on demokratiaa, ei siis sanelupolitiikkaa!
Olemme nähneet mihin vasurien "yhtyeiskuntasopimus" johtaa ja koko nykyinen jupakka taloudessahan on juuri tuon sopimuksen aikaansaamaa. Sitä siis pitää vältellä viimeiseen asti!
Pysykäämme demokratian kannalla ilman vasurien sopimusyhteiskuntaa, riittää kun enemmistö järjestää asioita!- Anonyymi
ÄLÄ
IKINÄ
ÄÄNESTÄ
KOKOOMUSTA
!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ
IKINÄ
ÄÄNESTÄ
KOKOOMUSTA
!!!!JATKUVUUS
- Anonyymi
VMP,kuittaa S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JATKUVUUS
Palestiinalaiset syövät sian p a s k a a!
- Anonyymi
Nht puuhataan lakia , jossa ihmisiä saadaan kodeissaan kuunnella ja vakoilla . Myös tekstiviestit jasähköpostit ovat kohta vapaata riistaa. Persupoliseille täydet valtuudet jos epäilevät ja ainahan psykopaatti persut epäilevät muita, kaikesta ja kaikkialla . Jasyyttävät ja syyttelevät.kohtaollaan oikeasti kuin Natsi Saksassa konsanaan.
- Anonyymi
Totuus on että ei kaikki juutalaisetkaan hyväksy palestiinalaisten kansanmurhaa.Toisaalta Israel pitää huolen siitä,että uutisointi on yksipuolista.Eli palestiinalaiset ovat aina pahiksia.Israel ja USA ovat paita ja peppu.Suomi seuraa paitaa ja peppua.Eli Israel on lain yläpuolella.Aikanaan natsit päättivät,että osa ihmisistä ei ole ihmisiä.Mikään ei ole muuttunut.Tietyt päättävät nyt kuka on ihminen ja kuka ei ja kenellä on ihmisoikeudet.
- Anonyymi
Muslimien ihmisyydestä ollaan montaa mieltä maailmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler nimesi juutalaiset syöpäläisiksi ja yhteiskunnan vihollisiksi maassa jossa alkuperäiset saksalaiset olivat oikein arjalaisia. Nykynatsit Israelissa nimittävät palestiinalaiset terroristeiksi ja yhteiskunnan vihollisiksi maassa jossa asuu oikein herran valittu kansa. Onko mikään oikeasti muuttunut. Samaa fasismi eli niin Hitlerin natseissa kuin elää nykyisin Netanjahun siionistinatseissa. Kumpiakin seuraa aivopestyjä nuoria jotka ovat valmiit tappamaan idolinsa puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S i a n p a s k a a ne syövät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler nimesi juutalaiset syöpäläisiksi ja yhteiskunnan vihollisiksi maassa jossa alkuperäiset saksalaiset olivat oikein arjalaisia. Nykynatsit Israelissa nimittävät palestiinalaiset terroristeiksi ja yhteiskunnan vihollisiksi maassa jossa asuu oikein herran valittu kansa. Onko mikään oikeasti muuttunut. Samaa fasismi eli niin Hitlerin natseissa kuin elää nykyisin Netanjahun siionistinatseissa. Kumpiakin seuraa aivopestyjä nuoria jotka ovat valmiit tappamaan idolinsa puolesta.
Siinä tulikin verbaalisia kuperkeikkoja jonosa, rivisä ja läjisä.
- Anonyymi
Niinhän nytkin on päätetty …..Muskinkin mukaan pojat ovat parempia kuin tytöt. Narkkariin lapsetkin ovat keinohedelmöityksen tuotoksia…. Ei ole Trump ainoa hullu siinä porukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S i a n p a s k a a ne syövät.
Joku yrittää tuputtaa muslimeille omia tapojaan. Kuulemma voi suositella possujen kakkaa… sillä itse elää.
- Anonyymi
Venäjällä nuoria aivopestään putinisteiksi, Suomessa osa nuorista kasvatetaan kannattamaan juutalaisnatseja esim. käyttämällä heitä Israelissa kuuntelemassa siionistinatsien propagandaa ja televisiossa näyttämässä naamaansa. Kun katsoi ko. ohjelman niin hyvin on Israelin propaganda onnistunut, nuoret näkevät kaikki palestiinalaiset terroristeina mutta eivät näe mitään vikaa Israelissa joka on tappanut, kiduttanut ja terrorisoinut kaikin tavoin palestiinalaisia ja naapurimaitaan jo kymmenien vuosien ajan. Ei siis pidä ihmetellä miksi Hitlerjugendissa nuoret saatiin täysin natsiaatteen taakse. Fasistien propaganda on erittäin tehokasta niin Venäjällä, natsi-Saksassa kuin Israelissakin.
- Anonyymi
Jopahan on fanaattista vaahtoomista kaikella valheen ja vihan vimmalla.
- Anonyymi
Päivi Räsänen jaSari Essayah ovat Israelin tukijoita. Senhän näkee jo päällepäin. Kurttunaama ja entinen kävelijä. Tosi kaksinaismoralistinen parivaljakko.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä!
Väitteesi ohjelmasta eivät kuvaa sitä lainkaan. Valehtelet natseille ja fasisteille tyypillisellä tavalla.
Suosittelen ohjelman katsomista jokaiselle.
https://youtu.be/YZBTBi3xf9w?si=tpBYMgGEhs5v-zMr - Anonyymi
1918
- Anonyymi
KOKOOMUS ON JO SAAVUTTAMASSA IHAILEMANSA 1930-luvun.
Natsihan on samaa kuin sosialisti, kansallinen sellainen. Se on SDP ja Vasuriliitto lähempänä natseja kuin Kokoomus koskaan!
- Anonyymi
Valtion konttorin tilastojen mukaan 1987-2019 välillä velkaa ovat ottaneet seuraavat puolueet:
1' Kansallinen Kokoomus 118,6 miljardia €
2' RKP 94 miljardia €
3' Keskusta 77,6 miljardia €
4' KD 61,7 miljardia €
5' Vihreät 48,2 miljardia €
6' SDP 30,7 miljardia €
7' Vasemistoliitto 28,8 miljardia €
8, SMP/PS 20,3 miljardia €
Missä taskussa on Orpon kädet? - Anonyymi
Extyökkäri natsina tietää parhaiten ketkä ovat häntä lähinnä.
Anonyymi kirjoitti:
Valtion konttorin tilastojen mukaan 1987-2019 välillä velkaa ovat ottaneet seuraavat puolueet:
2' RKP 94 miljardia €
4' KD 61,7 miljardia €
6' SDP 30,7 miljardia €
Missä taskussa on Orpon kädet?Eivät nuo ole puolueiden ottamia vaan hallituksen.
Miksi on otettu niin sekä mahdollisesti silloisen mutta varmasti edellisten hallitusten aikaansaamiin menoihin.
Mieti Lyyli sitä ja selvitä mitkä menot ovat ylittäneet sen, mitä verotulot niiden soisivat maximissaan olevan! Syytä sitten niitä joiden syytä ne suuret menot ovat olleet.
Hallitukset ovat aina, kuten nykyinenkin, edellisten hallitusten tyhmyyksien armoilla koska muistaakseni yksikään ei ole puhtaalta pöydältä viime vuosikymmeninä päässyt alkuun.
Herää kysymys, missä ämpärissä sinun pääsi on ollut kun ei ajattelu toimi!Anonyymi kirjoitti:
Extyökkäri natsina tietää parhaiten ketkä ovat häntä lähinnä.
Vähemmän minussa on natsia kuin sinussa sosialistina, natsihan tulee saksankielen kansallissosialisti nimestä!
Minulla kun sosialisti osuus on häviävän pieni!!!- Anonyymi
heippa moktar gubta ryhmä
tulehan välissä maahanmuutto suomi24 sivuille
mainosinfluensserit - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Eivät nuo ole puolueiden ottamia vaan hallituksen.
Miksi on otettu niin sekä mahdollisesti silloisen mutta varmasti edellisten hallitusten aikaansaamiin menoihin.
Mieti Lyyli sitä ja selvitä mitkä menot ovat ylittäneet sen, mitä verotulot niiden soisivat maximissaan olevan! Syytä sitten niitä joiden syytä ne suuret menot ovat olleet.
Hallitukset ovat aina, kuten nykyinenkin, edellisten hallitusten tyhmyyksien armoilla koska muistaakseni yksikään ei ole puhtaalta pöydältä viime vuosikymmeninä päässyt alkuun.
Herää kysymys, missä ämpärissä sinun pääsi on ollut kun ei ajattelu toimi!Kokoomuksen historia on taloudellisesti ajatellen todella karmeaa luettavaa. Jokainen kerta sitten vuoden 1966 kun kokoomus on päässyt hallitukseen, on seurauksena ollut valtion velan vähintään KAKSINKERTAISTUMINEN.
Itse asiassa kokoomuksen hallituskausilla vuosina 1987-1997 valtion velka KUUSINKERTAISTUI. Samaan aikaan BKT ensimmäistä kertaa ties miteen moneen vuosikymmeneen supistui.
Mitä muuta voi odottaa nolita Kremlin myyriltä? Venäläistä rahaa on kokoomukselle virrannut melkoiset määrät, ihme on jos ei virtaisi edelleen.
Sinun kannattaa lukea Jarmo Korhosen kirjoittamat kirjat. Niissä kerrotaan, mistä kokoomuksen vaaliraha on tullut. Silloin ymmärtää, miksi kokoomuksen historia on tuo, mikä se on, eli todella synkkä ja surkea. - Anonyymi
Miksikäs kutsumme yrityksiä jotka myyvät Venäläisille drooneja ja muuta pakotteiden alaisia tuotteita ?
Yrityksillähän ei ole moraalia, eikä yhteiskunta- tai muutakaan vastuuta !
kokoomusyrittäjä myy äitinsä, parittaa tyttärensä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2' RKP 94 miljardia €
4' KD 61,7 miljardia €
6' SDP 30,7 miljardia €
Missä taskussa on Orpon kädet?Onko suruille laskettu mukaan kaksikielisyyden perushinta jos ei ole mukaan voi lisätä joka vuodelle vähintään kolmesataa miljoonaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksen historia on taloudellisesti ajatellen todella karmeaa luettavaa. Jokainen kerta sitten vuoden 1966 kun kokoomus on päässyt hallitukseen, on seurauksena ollut valtion velan vähintään KAKSINKERTAISTUMINEN.
Itse asiassa kokoomuksen hallituskausilla vuosina 1987-1997 valtion velka KUUSINKERTAISTUI. Samaan aikaan BKT ensimmäistä kertaa ties miteen moneen vuosikymmeneen supistui.
Mitä muuta voi odottaa nolita Kremlin myyriltä? Venäläistä rahaa on kokoomukselle virrannut melkoiset määrät, ihme on jos ei virtaisi edelleen.
Sinun kannattaa lukea Jarmo Korhosen kirjoittamat kirjat. Niissä kerrotaan, mistä kokoomuksen vaaliraha on tullut. Silloin ymmärtää, miksi kokoomuksen historia on tuo, mikä se on, eli todella synkkä ja surkea.Kerro mitä uusia menopäätöksiä on Kokoomus saanut aikaan, menopäätöksiä jotka ovat menoja kasvattaneet mainitsemallasi tavalla!
Anonyymi kirjoitti:
Miksikäs kutsumme yrityksiä jotka myyvät Venäläisille drooneja ja muuta pakotteiden alaisia tuotteita ?
Yrityksillähän ei ole moraalia, eikä yhteiskunta- tai muutakaan vastuuta !
kokoomusyrittäjä myy äitinsä, parittaa tyttärensä ?Mitä yrityksiä tarkoitat? Kerro nimet ja miten väitteesi todistat!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitä yrityksiä tarkoitat? Kerro nimet ja miten väitteesi todistat!
Lue uutisia ja muutenkin ymmärrä mitä porukkaa Kokoomus on.
Jos Kokoomusta haluat kehua niin kehu sitten ymmärrettävin faktoin. Ei sinun luulojesi ja uskontosi ajatuksin.
Se sinä kuten muutkin tietää ettei Kokoomus ole koskaan eikä milloinkaan saanut mitään positiivista suomalaisille ja Suomelle aikaan. Pelkää velkaa, työttömyyttä ja kurjuutta vaan kuten yleisesti tiedetään. Anonyymi kirjoitti:
Lue uutisia ja muutenkin ymmärrä mitä porukkaa Kokoomus on.
Jos Kokoomusta haluat kehua niin kehu sitten ymmärrettävin faktoin. Ei sinun luulojesi ja uskontosi ajatuksin.
Se sinä kuten muutkin tietää ettei Kokoomus ole koskaan eikä milloinkaan saanut mitään positiivista suomalaisille ja Suomelle aikaan. Pelkää velkaa, työttömyyttä ja kurjuutta vaan kuten yleisesti tiedetään.Kerro nyt yksilöidysti, mitkä yritykset niitä droneja ynnä muuta kiellettyä myyvät venäläisille! Otit itse asian esille, joten sinulla pitää olla tieto tai olet pelkkä verbaalinen ulostaja!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro nyt yksilöidysti, mitkä yritykset niitä droneja ynnä muuta kiellettyä myyvät venäläisille! Otit itse asian esille, joten sinulla pitää olla tieto tai olet pelkkä verbaalinen ulostaja!
Koska muuten meinaat kertoa täällä sen Kokoomuksesta mitä sinulta on taidettu kysyä useasti?
Tuli vaan mieleen, kun näkyy porukka pitävän hauskaa kustannuksellasi. Ja sinä vaan jatkuvasti nolaat itsesi. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro mitä uusia menopäätöksiä on Kokoomus saanut aikaan, menopäätöksiä jotka ovat menoja kasvattaneet mainitsemallasi tavalla!
EK:n veroparatiisikommarit alkavat ikääntyä ja sitä myöten niillä hihna luistaa korvien välissä aivan samalla tavalla kuin sinullakin, ovat helppoja johdateltavia, kiinalaisille pörssibiljonääreille. Siltä tyyliin uiguurien kansanmurha, tuon itseään demokraattisesti luulevan, harhaisen irvikuva sinimusta-äärioikeistohallituksen, väkivaltainen toiminta vaikuttaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16220883/kiina-heilastelee-aarioikeiston-kanssa---ihmisoikeudet-vaarassa-suomessakin Anonyymi kirjoitti:
Koska muuten meinaat kertoa täällä sen Kokoomuksesta mitä sinulta on taidettu kysyä useasti?
Tuli vaan mieleen, kun näkyy porukka pitävän hauskaa kustannuksellasi. Ja sinä vaan jatkuvasti nolaat itsesi.Mistä tietää mitä Lyyli haluaa kun se ei itsekään halua tietää. Muutoinhan Lyyli ei olisi Lyyli vaan rekisteröity osallistuja!
Anonyymi kirjoitti:
EK:n veroparatiisikommarit alkavat ikääntyä ja sitä myöten niillä hihna luistaa korvien välissä aivan samalla tavalla kuin sinullakin, ovat helppoja johdateltavia, kiinalaisille pörssibiljonääreille. Siltä tyyliin uiguurien kansanmurha, tuon itseään demokraattisesti luulevan, harhaisen irvikuva sinimusta-äärioikeistohallituksen, väkivaltainen toiminta vaikuttaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16220883/kiina-heilastelee-aarioikeiston-kanssa---ihmisoikeudet-vaarassa-suomessakinVasemmisto/eri sortin sosialistithan, ne ovat aina olleet pahimmat ihmisoikeuksien sortajat!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vasemmisto/eri sortin sosialistithan, ne ovat aina olleet pahimmat ihmisoikeuksien sortajat!
Äitiskö sano?
Anonyymi kirjoitti:
Äitiskö sano?
Äitini olio fiksu tyttö/nainen aikoinaan muttei enää sano mitään. Aikoinaan olisi kyllä sanonut saman mitä minäkin kuten isänikin! Perheen sosialistit kun olivat v'hissä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mistä tietää mitä Lyyli haluaa kun se ei itsekään halua tietää. Muutoinhan Lyyli ei olisi Lyyli vaan rekisteröity osallistuja!
Siis jatkuvasti väistät kysymyksen. MIKSI?
Miksi pitäisi rekisteröityä? Suomi 24 palstalle voit sen tehdä ihan vaikka Mauno Koivistona ja oikeasti voit olla Kalle Anttila. Vai onko sinulla toista tietoa.
Mutta itse asiaan. Miksi väistelet kysymykset Kokoomuksesta ja käännät aina asian ihan muualle? Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi rekisteröityä? Suomi 24 palstalle voit sen tehdä ihan vaikka Mauno Koivistona ja oikeasti voit olla Kalle Anttila. Vai onko sinulla toista tietoa.
Mutta itse asiaan. Miksi väistelet kysymykset Kokoomuksesta ja käännät aina asian ihan muualle?Tyhmät kysymykset kannattaa väistää!
Kun nikkinä on Lyyli nikki niin on mahdotonta tai vaikeaa ainakin, tietää mikä Lyyli siellä milloinkin on. Keskustelu on silloin mahdotonta siinä mielessä minä, minä keskustelua pidän.
Olen useasti vastannut kysymykseen Kokoomuksesta, Kokoomus on yksi niistä harvoista jonka tarkoitus on siirtyä reaaliseen talouteen, jollaista itse olen elänyt koko työikäni ja nyt sen jälkeenkin. Se on ainoa tapa elää jos haluaa hyvinvointia omalla kustannuksellaan!Anonyymi kirjoitti:
Mutta itse asiaan. Miksi väistelet kysymykset Kokoomuksesta ja käännät aina asian ihan muualle?Tyhmät kysymykset kannattaa väistää!
Kun nikkinä on Lyyli nikki niin on mahdotonta tai vaikeaa ainakin, tietää mikä Lyyli siellä milloinkin on. Keskustelu on silloin mahdotonta siinä mielessä minä, minä keskustelua pidän.
Olen useasti vastannut kysymykseen Kokoomuksesta, Kokoomus on yksi niistä harvoista jonka tarkoitus on siirtyä reaaliseen talouteen, jollaista itse olen elänyt koko työikäni ja nyt sen jälkeenkin. Se on ainoa tapa elää jos haluaa hyvinvointia omalla kustannuksellaan!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tyhmät kysymykset kannattaa väistää!
Olen useasti vastannut kysymykseen Kokoomuksesta, Kokoomus on yksi niistä harvoista jonka tarkoitus on siirtyä reaaliseen talouteen, jollaista itse olen elänyt koko työikäni ja nyt sen jälkeenkin. Se on ainoa tapa elää jos haluaa hyvinvointia omalla kustannuksellaan!Siis tunnustat että on mahdotonta sanoa mitään positiivista Kokoomuksesta. Muutenhan olisitkin sitä kaiket päivät levittänyt kaikilla kolmella nimimerkilläsi.
"Olen useasti vastannut kysymykseen Kokoomuksesta"
Siis mitä olet vastannut?
" Keskustelu on silloin mahdotonta siinä mielessä minä, minä keskustelua pidän."
Mutta kovasti vastailet. Toki huomattu ettei minkään sinun käyttämien nimimerkkien kanssa saa asiallista keskustelua. Jos joku kysyy tai kommentoi jotain asiallisesti niin voit vastata siihen asiallisesti, tai olla vastaamatta/kommentoimatta. Aika sekaista tuo selittelysi.
Mikset sitten vain reagoi nimimerkkien kirjoitteluun. Esimerkiksi voitte sinä, karva.naamarit ja EXKAXEX kolmestaan keskustella ja vaihtaa ajatuksia keskenänne. Anonyymi kirjoitti:
Siis tunnustat että on mahdotonta sanoa mitään positiivista Kokoomuksesta. Muutenhan olisitkin sitä kaiket päivät levittänyt kaikilla kolmella nimimerkilläsi.
"Olen useasti vastannut kysymykseen Kokoomuksesta"
Siis mitä olet vastannut?
" Keskustelu on silloin mahdotonta siinä mielessä minä, minä keskustelua pidän."
Mutta kovasti vastailet. Toki huomattu ettei minkään sinun käyttämien nimimerkkien kanssa saa asiallista keskustelua. Jos joku kysyy tai kommentoi jotain asiallisesti niin voit vastata siihen asiallisesti, tai olla vastaamatta/kommentoimatta. Aika sekaista tuo selittelysi.
Mikset sitten vain reagoi nimimerkkien kirjoitteluun. Esimerkiksi voitte sinä, karva.naamarit ja EXKAXEX kolmestaan keskustella ja vaihtaa ajatuksia keskenänne.Olen aina kirjoittanut vain positiivista Kokoomuksesta kuten viimeksikin. Jos et sitä ymmärrä niin se ei ole minun ongelmani vaan itsesi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olen aina kirjoittanut vain positiivista Kokoomuksesta kuten viimeksikin. Jos et sitä ymmärrä niin se ei ole minun ongelmani vaan itsesi!
Juu ei kukaan ymmärrä tuota sinun Kokoomuksen kehumista kun sille ei löydy perusteita. No tuo mitä kirjoitit tuohon vastaukseksi kertoo kuinka sekaisin olet ja mihin vastaat mitäkin.
Mutta miksi et kerro mitään positiivista Kokoomuksen päättämisestä, ja milloin olisi mahdollisesti tapahtunut?
Tuo vastauksesi tuohon saa tulemaan mieleen että missä aineissa olet kun et edes ymmärrä mihin vastaat.
Niin media kuten asiantuntijat ja muut ihmetelleet kaikkia järjettömiä päätöksiä vajaan kahden vuoden ajalta. Tuliko siihen tänään selvitys tuosta eduskunnan huume paljastuksesta. Anonyymi kirjoitti:
Juu ei kukaan ymmärrä tuota sinun Kokoomuksen kehumista kun sille ei löydy perusteita. No tuo mitä kirjoitit tuohon vastaukseksi kertoo kuinka sekaisin olet ja mihin vastaat mitäkin.
Mutta miksi et kerro mitään positiivista Kokoomuksen päättämisestä, ja milloin olisi mahdollisesti tapahtunut?
Tuo vastauksesi tuohon saa tulemaan mieleen että missä aineissa olet kun et edes ymmärrä mihin vastaat.
Niin media kuten asiantuntijat ja muut ihmetelleet kaikkia järjettömiä päätöksiä vajaan kahden vuoden ajalta. Tuliko siihen tänään selvitys tuosta eduskunnan huume paljastuksesta.Kyllä sille on perusteita mutta ensin pitää saada sosialismin rapakot kuntoon!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kyllä sille on perusteita mutta ensin pitää saada sosialismin rapakot kuntoon!
Heh. Nolaat itsesi ja sivupersoonasi kunnolla näköjään. Mutta ihan oma valintasi.
Se vielä sanottava että Urkki oli viisas mies kun ymmärsi että Kokoomus olisi Suomen tuho. Nyt tuon tietysti jo kaikki ymmärtää. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kyllä sille on perusteita mutta ensin pitää saada sosialismin rapakot kuntoon!
Yritä edes olla uskottava?????????????????????????????
Mutta sinulla ei yritystä!!!! Anonyymi kirjoitti:
Heh. Nolaat itsesi ja sivupersoonasi kunnolla näköjään. Mutta ihan oma valintasi.
Se vielä sanottava että Urkki oli viisas mies kun ymmärsi että Kokoomus olisi Suomen tuho. Nyt tuon tietysti jo kaikki ymmärtää.Lyylinä et varmaan edes huomaa jotta te Lyylit olette kaikki vain sivupersoonia! Mitä muuta te olette puskahuutajina? Kerro ihmeessä miten te esim. saatte tiedon siitä, että joku on vastannut kommenttiinne? Minä saan jokaisesta linkin mutta nykyään teidän Lyyli älykkyytenne vuoksi niitä on aika paljon mennyt roskiin, jo ennen kuin ehdin niitä vilkaisemaan!
Tuo mihin viittaat oli Moskovaa, miksi et ota esimerkkiä Urkin työllisyyden noston ideasta hätäaputyömaineen! Noista sitä nyt olisi todellista hyötyä!Anonyymi kirjoitti:
Yritä edes olla uskottava?????????????????????????????
Mutta sinulla ei yritystä!!!!Milloin aiot oman uskottavuutesi tuoda esiin???
- Anonyymi
Valkoiset olivat suomalaista oikestoa, jotka kävivät Natsi Saksassa oppimassa tappamista ja juutalais, mustalais , kehitysvammais jne vihaa. Ja tietysti vasemmisto vihaa. Hitler huijasi Suomen oikeistoa oikein kunnolla. Pilkkasi takanapäin tyhmiksi yms . Tosin siinä oli oikeassa. Nyt Trump kusettaa samalla tavalla näitä nykyajan kokoomuslaisia.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vähemmän minussa on natsia kuin sinussa sosialistina, natsihan tulee saksankielen kansallissosialisti nimestä!
Minulla kun sosialisti osuus on häviävän pieni!!!Minä olen sosialisti. Ja ylpeä siitä. Natsit olivat oikeistolaisia. Heistä oli oikea sosialismi kaukana.
SDP on ja pysyy. Silke eivät perspersut eivätkä kokkareet mitään voi. Näin se vaan on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitiskö sano?
Jenkit ovat kuitenkin ainoat jotka ovat etomipommin pudottaneet toiseen maahan eli Japaniin. Eivät raukat muuten pärjänneet.
Korean sodassakin olivat aikalailla tiukoilla Vietkongin yms kanssa. Muka maailman valtiaita. Hullu mies nytkin pressana. Ei tee hyvää millekkään valtiolle, ei edes jenkeille.
Putin ja Lavrov huijaavat hullu Trumppia mennen tullen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin media kuten asiantuntijat ja muut ihmetelleet kaikkia järjettömiä päätöksiä vajaan kahden vuoden ajalta. Tuliko siihen tänään selvitys tuosta eduskunnan huume paljastuksesta.Kyllä kokoomusta voi ja saa kehua niin paljon kun haluaa. Tosiasia kuitenkinon että Suomen nykyinen paskatilanne on kokoomus- persujen syytä. Ja siinäkin niin, että kokoomuslaiset päättävät ja tyhmät persut toteuttavat tätä kaikjeapaskaa. Näitä kahta törppösakkia yhdistää äärioikeistolainen ajatusmaailma, joka johtaa aina sotaan tai muuhun kaaokseen.
Anonyymi kirjoitti:
Valkoiset olivat suomalaista oikestoa, jotka kävivät Natsi Saksassa oppimassa tappamista ja juutalais, mustalais , kehitysvammais jne vihaa. Ja tietysti vasemmisto vihaa. Hitler huijasi Suomen oikeistoa oikein kunnolla. Pilkkasi takanapäin tyhmiksi yms . Tosin siinä oli oikeassa. Nyt Trump kusettaa samalla tavalla näitä nykyajan kokoomuslaisia.
Kun Suomi itsenäistyi oli hyvä saada aseiden käytön ja sodankäynnin oppia. Venäjä ei sopinut oppien isäksi ja valittiin Saksa. Silloin ensimmäisen maailmansodan tienoilla ei Saksassa ollut yhtäkään natsia, eikä mitään mihin sinä viittaat. Ei silloin ollut edes Hitlerin Aatuakaan. Sinun Lyyli olisi hieman syytä tutustua historiaan jos sitä aiot käyttää teksteissäsi! Nyt osoitit miten tyhmä ja tietämätön olet!
- Anonyymi
afd pomo sanoi että Hitler oli sosialisti....
siis demari tai vasemmistolainen nykymittapuulla?- Anonyymi
Hitler valtasi kansallissosiallistisen puolueen ja teki siitä oman ideologiansa mukaisen, suuri osa puolueen alkuperäisistä johtohenkilöistä joutuikin tekemisiin Adolfin puhtaanapito-osaston eli ruskeapaitojen kanssa. Lopullisin seurauksin...
- Anonyymi
Äärivasemmiston antisemitismi ja juutalaisviha on tosiaan sitä parempaa antisemitismia ja juutalaisivihaa kuten aloituksesta jo huomataan.
- Anonyymi
Natseja? Sitä pojat perässä mitä isät edellä...
Natsithan olivat sosialisteja, kansallissosialisteja eli sosialisteja kuten vasemmisto yleensä, komuloiset mukaan lukien!
- Anonyymi
Ainahan kokoomus on ollut natsismia kannattava puolue.
- Anonyymi
30-luvulla julkisesti natseja, nyt oppineet jo valehtelemaan, etteivät olisi. Mutta natseja ovat!
- Anonyymi
Kyllä ja Suomen juutalaiset kuuluu tähän ryhmään. Ovat sitä saaneet Israelissa selittää, mutta juutalainen järjestelmä on tällainen. Se karsii julmalla tavalla jyvät akanoista. Natsit juoksi juutalaisten pillin tahtiin eikä se muutu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja Suomen juutalaiset kuuluu tähän ryhmään. Ovat sitä saaneet Israelissa selittää, mutta juutalainen järjestelmä on tällainen. Se karsii julmalla tavalla jyvät akanoista. Natsit juoksi juutalaisten pillin tahtiin eikä se muutu!
Minä sanoisin Hamasia moderniksi natsiksi. Juutalaiset ohjailee sitä(kin).
- Anonyymi
Demokratia kuoli äänestyskopeissa.
- Anonyymi
Siis kansandemokratia. Ei se rietas kuollu, siirty vaan takavasemmalle.
- Anonyymi
Suomen juutalaisilla oli suuri panos 2. maailmansodan jälkeen israelin aseistamisessa. Samalla nappasivat miljoonien komissiot itselleen ja suomalainen tykki/kranuheitinteollisuus ajettiin selvitystilaan.
Olivat saaneet parhaan koulutuksen aitonazeilta Auschwitsissa. - Anonyymi
Venäjä lahtaa Euroopan kristittyjä.
Tänäänkin.
Mieti sitä. - Anonyymi
Hohhoijaa, sinuakin, ja kaikkia puolivillaista mäkättäjiä. Mene sinä töihin, ja hommaa kaikille työttömille työpaikka.
Silloin huomaat, mikä tilanne on työmarkkinoilla.
Tai pidä se leipäläpesi muutoin kiinni.
Miten viitsit jauhattaa paskaa fasistien tavoin, taidat olla itsekin fasisti, tai sitten olet se fasistien talutusnuorassa oleva ja kulkeva pässi?
Ne vähät työpaikat, jotka ovat jaossa, eivät anna työttömille töitä, lisäksi vielä kun se Satosen sonni kävi taas ulkomailla rekrytoimassa tänne ulkomaalaisia työntekijöitä, niin että ne vähäisetkin työpaikat viedään suomalaisten nokan edestä, ja entuudestaankin täällä on jo kaiken maailman kengänkuluttajia pilvin pimein, niin Ukrainasta kuin muualtakin..
Eikä tarvitse olla rasisti sanoakseen näin nämä ovat tosiasioita.
Fasistit haalivat tänne ulkomaalaisia sen vuoksi, kun nämä palkinnoksi Satosen sonnille ja fasisteille äänestävät fasisteja, ja jos he yleensä lainkaan edes äänestävät vaaleissa, he ovat mitä todennäköisimmin fasistien talutusnuorassa.
Sinä olet itse se suurin sosiaalipummi.
Käytät todennäköisesti yhteiskunnan palveluja hyväksi, enemmän kuin mitä edes maksat veroja.
Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.
Ja tietysti fasistina olet ja kumarrat fasisteja, ja samalla pyllistät heille, jotka, Suomen kansalaiset, ovat sinulle luoneet ja järjestäneet työpaikan.
Ilman heitä , muita ihmisiä, et olisi sinäkään muuta kuin se nimittelemäsi sosiaalipummi.
Kivisydän, Satosen sonni ei ole sopiva Kelan johtajaksi.
Se fasisti tappaa kaikki suomen vaikeuksissa olevat nälkään ja asunnottomuuteen, ja lopettaa heiltä terveydenhuollon kokonaan, tappaa ensimmäiseksi työkseen kaikki suomen vanhukset. - Anonyymi
Määrittele natsi, mikä se on?
- Anonyymi
Mitä aloittaja tarkoittaa, sitäkö että kokoomuslaiset vihreät porvarit ajavat tesloilla?
- Anonyymi
Tämänkin aloituksen väitteet olivat perusteetonta vihaviestintää vasemmistolta.
- Anonyymi
Gazassa on kuollut yhtä paljon kuin ukrainalaisia Venäjää vastaa sodassa.
- Anonyymi
Kertoo kaiken tarvittavan Hamasista ja sen johdosta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010491615.html
https://youtu.be/OUMl58i4m0w?feature=shared Ukrainahan ei ole sodassa Venäjää vastaan vaan Ukraina puolustautuu Venäjän aggressiiviselta hyökkäykseltä, jonka Putler sai aikaan omien mielikuviensa avulla.
- Anonyymi
Riippuu siitä kuka räknää vainaat Gazassa.
- Anonyymi
Eiköhän se Vasemmistoliitto ole se fasismin sikiämiskeskus meillä heijän palepropagandasta päätellen. Palehuivi vasemmistolaisen kaulassa on täsmälleen sama merkitys kuin hakaristinauha natsin hihassa.
Uli uli.☠️
- Anonyymi
Lääkkeet ottamatta?
- Anonyymi
Persut ja Kokkarit ne hyvin yhtehen sopii. Näkeehän sen jo kuhertelevista VM ja PM henkilöistä. Äärioikeisto aate yhdistää.
- Anonyymi
Näin kunnalis- ja aluevaalien alla, onko todella näin?
- Anonyymi
Väitän: Petteri Orpo on Suomen pahin rasisti.
- Anonyymi
Voiko lapanen olla rasisti? Rasistinen lapanen?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806552- 1486087
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013916Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232371- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4201458- 741265
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611076Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033