Vaikka sähköauto joudutaan paalaaman jo alle 300.000 km ajomatkan. Polttariautoille 300.000 km on vasta alle puolen välin ja sitä varten polttareiden korit ovat vahvarakenteisia.
Miksi sähköautoihin tehdään polttarin kori
5
67
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
https://www.lifewire.com/do-evs-last-as-long-as-gasoline-cars-5202392
EV Life Expectancy Is at Least Equal to Gas Cars
Given technological advances in both conventional and electric vehicles in the last decade, neither seems to have longevity issues. With responsible driving and maintenance habits, both should last at least a decade, if not much longer.
Ei ole eroa sähköauton ja polttomoottoriauton eliniällä.
Mistä olet saanut tiedon että sähköauto joudutaan romuttamaan alle 300000 km ajomatkan jälkeen? Annatko viittauksen mistä tuo tieto on peräisin niin sen voi tarkistaa. - AnonyymiUUSI
Moni polttomoottoriautokin menee paaliin alle 300 tkm ajettuna. Moni ajaa alle 10 tkm/v ja kilometrejä ei vaan ehdi kertymään mahdottomasti ennen kuin kori alkaa loppua.
- AnonyymiUUSI
Trabantista tuttu selluloosamassasta puristettu kori olisi sopiva,
- AnonyymiUUSI
Totta 3000000 on monelle Japanilaiselle uusi alku. 1,3 neliötä peltiä tukivarret laakerit pallonivelet ja 5.omistaja hinnat alkaen 1200€ pitäkää hyvänänne. En koske moisiin edes Migillä.
- AnonyymiUUSI
Omalaatuinen kehumisen aihe, kuinka vanhalla ja paljon ajetulla paskalla ajaa. Onko kateus pesiytynyt sinnekin. Olen ihan lyöty, naapurilla on 430000 km. ajettu ruosteinen Passat. Haluaisin myös sellaisen ei vain löydy niin romua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla583939- 512780
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162073- 991953
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141887Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841629Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3561480Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511420Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81416- 581187