Kun vaikka miten pyyhkii niin aina tulee jälkeis raitaa housuun ja ulotuksen jälkeen 30 min päästä pitää käydä pyyhkimässä ettei housut likaantus
Aluhousujen likaantuminen
96
437
Vastaukset
- Anonyymi
Nii..
- Anonyymi
Hienoa kake että olet kiekumassa gupen fetissialoituksissa heti aamusta
- Anonyymi
Aivan
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Alkaa lemottaan
- Anonyymi
Tästä voimme päätellä, että ne eivät ole naiset jotka lemottavat, vaan sinä, lemotusmies.
Ulosteinkontinenssi on muuten tyypillinen seuraus runsaasta anaaliseksin harrastamisesta.- Anonyymi
Onhan näitä ihan neitseillä sekä miehillä että naisilla,hoikilla ja lihavilla tämmösiä oireita.
Ulostetta jää hollille ulostamisen jälkeen ja sen tuntee ettei tarpeen jälkeen suoli kunnolla tyhjene.
Eiköhän noihin löydy vastaus muualta kuin täältä.
Tehkääpä muutama täysaikanen lapsi ja saakaa sitten syöpäkin vielä niin kuset mieluusti p*skas.
Tukkeutunut suoli on vaarallinen se repeää kovasta ja isososta tarpeesta herkästi joten p*ska on hyvä pitää löysänä.Suoli repeytyy isosta ja kovasta pökäleestä ja repeytyneestä pääsee bakteereja verenkiertoon voit saada verenmyrkytyksen ja kuolet . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan näitä ihan neitseillä sekä miehillä että naisilla,hoikilla ja lihavilla tämmösiä oireita.
Ulostetta jää hollille ulostamisen jälkeen ja sen tuntee ettei tarpeen jälkeen suoli kunnolla tyhjene.
Eiköhän noihin löydy vastaus muualta kuin täältä.
Tehkääpä muutama täysaikanen lapsi ja saakaa sitten syöpäkin vielä niin kuset mieluusti p*skas.
Tukkeutunut suoli on vaarallinen se repeää kovasta ja isososta tarpeesta herkästi joten p*ska on hyvä pitää löysänä.Suoli repeytyy isosta ja kovasta pökäleestä ja repeytyneestä pääsee bakteereja verenkiertoon voit saada verenmyrkytyksen ja kuolet .Suoli ei kyllä ulosteella repeydy. Kannattaa ehkä lukea oikeasti anatomiaa niin opit jotain.
- Anonyymi
Pitäis jättää se pumpattavien anustappien käyttö vähän vähemmälle.
- Anonyymi
Taidat kirjoitella tälle gupelle omista pakkomielteistäsi käsin. Anaaliobsessiivisilla miehillä on usein muuten pieni pili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat kirjoitella tälle gupelle omista pakkomielteistäsi käsin. Anaaliobsessiivisilla miehillä on usein muuten pieni pili
Guben toksinen käyttäytymismalli kertoo kaiken siitä että kokenut paljon traumaattisia asioita nuoruudessaan, sen takia kirjoittelee näistä pikkupilinsä sitomisista, vaipoista, äidistään ym. Oppikirjan mukainen pe do fiilis aivan täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Guben toksinen käyttäytymismalli kertoo kaiken siitä että kokenut paljon traumaattisia asioita nuoruudessaan, sen takia kirjoittelee näistä pikkupilinsä sitomisista, vaipoista, äidistään ym. Oppikirjan mukainen pe do fiilis aivan täysin.
On sulla kieroutuneet fantasiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö sun mennä johonkin hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, aloittaja vastaa itselleen. Minähän olen kokeillut suunnilleen kaikkea, mutta ei sitä tarvi pakkomiellettä mistään kehittää. Ota ihan rennosti ja pidä suolet kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä edellinen kirjoittaa paljon vakuuttavammin kuin sinä, joka olet sen verran vintti pimeänä, että kuvittelet että sinusta kirjoitetaan. Näin teille patologisille valehtelijoille käy, lopulta ajetaan omas häntää takaa ns. Sinä kuvittelet olevasi tämä kirjoitusten kohde guppe ilmsn mitään järjellistä syytä siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nämä faktat jotka perustuu kirjoitteluihisi täällä ja muualla on kieroutunutta. Hyvä että ymmärrät sen, sinut tullaankin tuomitsemaan syyntakeellisena ja pääset niiden jännämiesten seuraan joita kovasti ihailet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä koo sinne hoitoon, jos et kestä lukea miten asiat on ja ylipäätään mitä internetissä kirjoitetaan ja uhriudu niille muille persuille, että kuinka täällä maalitetaan henkilöiden. Ne saattaa jopa vakuuttua, että juu yhyhy niinpäniinpä. Sivusta hanki sinä sitä apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä edellinen kirjoittaa paljon vakuuttavammin kuin sinä, joka olet sen verran vintti pimeänä, että kuvittelet että sinusta kirjoitetaan. Näin teille patologisille valehtelijoille käy, lopulta ajetaan omas häntää takaa ns. Sinä kuvittelet olevasi tämä kirjoitusten kohde guppe ilmsn mitään järjellistä syytä siihen
Ei, minä en kuvittele mitään. Kummastelen ja oudoksun vain sinun selkeästi sairaalloista himoa pedofiilisiin asioihin, kuten em. ilmenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä hoitoon ole menossa mutta vankilasta en olisi niin varma jos tähän pe do fiiliin törmään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä hoitoon ole menossa mutta vankilasta en olisi niin varma jos tähän pe do fiiliin törmään.
Sinut täytyy pitää pois lasten lähettyviltä. Sen verran sairaita nämä juttusi
- Anonyymi
Mitä helvettiä tuo kelleen kuuluu?Olet se sairaan mustasukkainen ihminen!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, aloittaja vastaa itselleen. Minähän olen kokeillut suunnilleen kaikkea, mutta ei sitä tarvi pakkomiellettä mistään kehittää. Ota ihan rennosti ja pidä suolet kunnossa.
Olis kiva tosiaan nähdä millanen tyyppi täällä haukkuu ketäkin.Ainakin se on varmaa että mustasukkaisuudesta on kyse.
Saattaa olla että jollakin hevosen kullilla on naama värkki oksettava ja on katkeroitunut kun ei pääse paneen sitä mistä haluaa koska se on toiseen rakstunut.Mitkään kullin koot ei nimittäin vaikuta naisen libidoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, minä en kuvittele mitään. Kummastelen ja oudoksun vain sinun selkeästi sairaalloista himoa pedofiilisiin asioihin, kuten em. ilmenee.
Kyllä se kieltämättä menee lähes impulsiivisena himona saada pedo fiilit telkien taakse. Tapasi kääntää asiat päälaelleen on alkeellinen manipulointiyritys jota aivan jokainen yrittäisi jos kokee hänestä puhuttavan. Ei tämä rakettitiedettä sentään ole, mutta en usko että pystyt varsinaisesti selkeään ajatteluun paranoidisena skitsofreenikkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli osui ja upposi, wannabefakboi. Loppukaneettisi on aika pateettinen myöskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla nykyään jo oma varjonikki millä käyt peukuttamassa omia juttujasi? Sivusta hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin gubbe, anna tulla vaan koko arsenaali. Kaikki ovat harhaisia ja pe do fiileja jotka näistä rikollisista touhuistasi tietää, pitäisikö sun käydä siellä Tor verkossa välillä vetämässä happea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kieltämättä menee lähes impulsiivisena himona saada pedo fiilit telkien taakse. Tapasi kääntää asiat päälaelleen on alkeellinen manipulointiyritys jota aivan jokainen yrittäisi jos kokee hänestä puhuttavan. Ei tämä rakettitiedettä sentään ole, mutta en usko että pystyt varsinaisesti selkeään ajatteluun paranoidisena skitsofreenikkona.
Jotain tätiä v tuttaa kun ei asiat mene hänen tahtonsa mukaan.
Yritä vielä enemmän saaha lampaanpersseen näköstä naamaas rumemmaksi 😂😂 - Anonyymi
Ei niin eikä 16 vuotiaankaan kanssa oleminen oo kiellettyä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän sinä teennäinen pipipää populisti muualle spinnaamaan. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tätiä v tuttaa kun ei asiat mene hänen tahtonsa mukaan.
Yritä vielä enemmän saaha lampaanpersseen näköstä naamaas rumemmaksi 😂😂Ei yllätä gubbe että koet ulkonäköön kohdistuvat argumentit kaikkein tehokkaimmiksi, todennäköisesti olet koko elämäsi saanut kuulla olevasi rotan näköinen läjä ja ajattelet tuon loukkaavan muitakin. Yhyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuret on luulot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän sinä teennäinen pipipää populisti muualle spinnaamaan. Sivusta
Etkö pysty oikeesti parempaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin eikä 16 vuotiaankaan kanssa oleminen oo kiellettyä 🙂
Niin oman ikänen vissiin täytyy kuiten olla.?Tai melkein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuret on luulot
Sulla ne vasta suuret luulot onkin. Sivusta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö pysty oikeesti parempaan
Etkö itse pysty parempaan kuin pyörimään aamusta iltaan täällä palstalla kuvittelemassa aivan omia ukkosen ihmeitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö itse pysty parempaan kuin pyörimään aamusta iltaan täällä palstalla kuvittelemassa aivan omia ukkosen ihmeitä?
Lähinnä huvittaa teidän munattomuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ne vasta suuret luulot onkin. Sivusta tämä
On. Koska tiedän tasan tarkkaan missä mennään. Voin vaan nautiskella tiiäkkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuret on luulot
Ikävä kyllä tämä on hyvinkin paljolti tietoa. Tietoa joka leviää kulovalkean tavoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä tämä on hyvinkin paljolti tietoa. Tietoa joka leviää kulovalkean tavoin
Voi jessus teitä reppanoita 😆😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yllätä gubbe että koet ulkonäköön kohdistuvat argumentit kaikkein tehokkaimmiksi, todennäköisesti olet koko elämäsi saanut kuulla olevasi rotan näköinen läjä ja ajattelet tuon loukkaavan muitakin. Yhyy
Kuule mustasukkainen mölö ,jolaisella on omanlaisensa maku sekä miesten että naisten suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli osui ja upposi, wannabefakboi. Loppukaneettisi on aika pateettinen myöskin
Jaa että kenelle osui ja upposi... Kohtuus, kohtuus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule mustasukkainen mölö ,jolaisella on omanlaisensa maku sekä miesten että naisten suhteen.
Juu makunsa kaikilla mutta kyllähän se vtuttaa jos koko elämänsä joutunut virtuaalisesti kuvittelemaan jonkun välittävän. Olet gubbe ympäristösi ja olosuhteidesi tuotos, ei se välttämättä sinun vikasi ole, vaan kaikesta päätellen sairaiden vanhempiesi, joiden aiheuttamaa perintöä yrität jakaa naisille, äideille, ja ikävä kyllä myös lapsille. Tiedät olevasi alhainen pska, ja sen kohtelun tulet myös saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nämä faktat jotka perustuu kirjoitteluihisi täällä ja muualla on kieroutunutta. Hyvä että ymmärrät sen, sinut tullaankin tuomitsemaan syyntakeellisena ja pääset niiden jännämiesten seuraan joita kovasti ihailet.
Ite pääset puolalaisen komennusmiehen kanssa varastokoppiin.
- Anonyymi
Miten joku voi olla syntynyt noin oksettavaksi ihmiseksi kuin tämä palstagubbe, tämä on jotenkin verrattavissa onnettomuuteen jota on melko traagista seurata
- Anonyymi
Vaipoissa käyskentely ja oman tuotoksensa ihailu ja kuvien ottaminen on kuin suoraan erään jenkkiläisen äijän elämänkerrasta. Jossain vaiheessa tää äijä flippaa ja silloin aion olla pesarin kanssa mukana kiinniotossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaipoissa käyskentely ja oman tuotoksensa ihailu ja kuvien ottaminen on kuin suoraan erään jenkkiläisen äijän elämänkerrasta. Jossain vaiheessa tää äijä flippaa ja silloin aion olla pesarin kanssa mukana kiinniotossa.
Millä lihaksilla pesariasi meinasit heilutella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä naisille netissä uhitteleva urhoollinen mies siitä murehdi. Sä oot koo säälittävä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minulla on ne aivot ja muilla lihakset, jää nähtäväksi ja kunpa sen pystyisi jostain stalkata 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minulla on ne aivot ja muilla lihakset, jää nähtäväksi ja kunpa sen pystyisi jostain stalkata 🤔
Aivot? Sulla 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän yrität 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä naisille netissä uhitteleva urhoollinen mies siitä murehdi. Sä oot koo säälittävä. Sivusta
Äläkä sinä valopää kuvittele olevas fiksu 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä sinä valopää kuvittele olevas fiksu 😉
Onko sinulla sen verran siis ymmärrystä, että sun ajatukset on harhaisia ja harhaanjohtavia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän yrität 😂😂
Kenelle ajattelit juosta itkemään, että sinua ajetaan nyt takaa koska netissä lukoo niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle ajattelit juosta itkemään, että sinua ajetaan nyt takaa koska netissä lukoo niin?
Mitä minun pitäs juosta? Nautiskelen kaikessa rauhassa laitteideni äärellä kaffia.;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla sen verran siis ymmärrystä, että sun ajatukset on harhaisia ja harhaanjohtavia?
En akttele. Ajatukseni on varsin loogisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivot? Sulla 😂😂
Taitaa mennä nyt guben syyhyisen ihon alle. Pitäiskö sun tulla nyt vaikka naisena tähän itkemään kun kuitenkin koet heidän olevan sekä älyllisesti että fyysisesti parempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa mennä nyt guben syyhyisen ihon alle. Pitäiskö sun tulla nyt vaikka naisena tähän itkemään kun kuitenkin koet heidän olevan sekä älyllisesti että fyysisesti parempia.
😂 ihanko vakavissas kuvittelet pelottavas tai ärsyttäväs minua. Voin sanoa, että et kumpaakaan. Mullon vain hauskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 ihanko vakavissas kuvittelet pelottavas tai ärsyttäväs minua. Voin sanoa, että et kumpaakaan. Mullon vain hauskaa
Ei tässä kukaan pelottele. Miksi ihmeessä pitäisi pelätä jos on tavantallaaja eikä ole mitään tehnyt, ihan iisisti vaan siellä stuudiossa ja muista vaihtaa kadunpuolta jos näkyy uhkaavia ihmisiä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä kukaan pelottele. Miksi ihmeessä pitäisi pelätä jos on tavantallaaja eikä ole mitään tehnyt, ihan iisisti vaan siellä stuudiossa ja muista vaihtaa kadunpuolta jos näkyy uhkaavia ihmisiä jne
Minä oikeen haastan.... 😉 siitä vaan nuuhkimaan. Sen kuin yrität. Yrittää aina voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oikeen haastan.... 😉 siitä vaan nuuhkimaan. Sen kuin yrität. Yrittää aina voi.
Ei kukaan puhu tässä tai täällä varmaan sinun Kyröskosken studiostasi. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehen asu sen nimisessä paikassa 😉
Sinä ilmeisesti selaat täälläki kämäselöä saitilla normi selaimella?
Minä en ole tehnyt niin enää vuosikausiin.
Noh? Joko nuuhkit. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat nimittäin siihen touhuun panostaa vaikka kaikki aivosolusi eikä onnistu. 😉
- Anonyymi
😂😂 ai oliko noi provoja???
Siinä sulle ja "komppanioilles" nuuhkimista. Oikeen elämäntehtävä, joka jää ratkaisematta, nyyh. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 ai oliko noi provoja???
Siinä sulle ja "komppanioilles" nuuhkimista. Oikeen elämäntehtävä, joka jää ratkaisematta, nyyh. 😂Mää vähän luulen passiagresti höröttävä gubekko että olet ns jatkoajalla tässä koko ajan, kieltämättä mahalaskuasi on kiva seurata kun vielä tietää todella laajan mielialalääkkeiden popsimisesi, onko elämä kuinka rankkaa? Netissä naisia ja lapsia stalkaten. En usko hetkeäkään että elo jatkuu kovin kauaa, vai voiko tuota nykyistä tilannettasikaan sanoa elämäksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää vähän luulen passiagresti höröttävä gubekko että olet ns jatkoajalla tässä koko ajan, kieltämättä mahalaskuasi on kiva seurata kun vielä tietää todella laajan mielialalääkkeiden popsimisesi, onko elämä kuinka rankkaa? Netissä naisia ja lapsia stalkaten. En usko hetkeäkään että elo jatkuu kovin kauaa, vai voiko tuota nykyistä tilannettasikaan sanoa elämäksi...
Itse asiassa mulla ei oo käytössä minkäänlaisia pillereitä.
Mut tosi viihdyttävää seurata pateettista touhuanne. Miltä tuntuu noin niinkun olla tekniikan kanssa tyhmä ja kömpelö? 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää vähän luulen passiagresti höröttävä gubekko että olet ns jatkoajalla tässä koko ajan, kieltämättä mahalaskuasi on kiva seurata kun vielä tietää todella laajan mielialalääkkeiden popsimisesi, onko elämä kuinka rankkaa? Netissä naisia ja lapsia stalkaten. En usko hetkeäkään että elo jatkuu kovin kauaa, vai voiko tuota nykyistä tilannettasikaan sanoa elämäksi...
Tää on kyllä varsin viihdyttävää hörppäillä kahvia omassa pikku valvomossa ja miettiä, että kun joillain vaan ei leikkaa 😉
Siinäpä "elämäntehtävää", joka jää ikuiseksi arvoitukseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mäpäs siirryn nyt mielenkiimyoisemman projektin kimppuun. Suuntaan katseeni näyttöön nr 4.
Harmi, etten ehdi jatkamaan jutusteluamme. 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa mulla ei oo käytössä minkäänlaisia pillereitä.
Mut tosi viihdyttävää seurata pateettista touhuanne. Miltä tuntuu noin niinkun olla tekniikan kanssa tyhmä ja kömpelö? 😉Kaikki ei onneksi ole yhtä kömpelöitä, saattaisit yllättyä mihin jengi on valmis ihan ilmaiseksi kun kyseessä nettipedofiili. Hauskaa murmelipäivää fani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat nimittäin siihen touhuun panostaa vaikka kaikki aivosolusi eikä onnistu. 😉
Sun seuraamiseen vai? Se ovvarmaa joku muu ritariässä tai jopa pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on kyllä varsin viihdyttävää hörppäillä kahvia omassa pikku valvomossa ja miettiä, että kun joillain vaan ei leikkaa 😉
Siinäpä "elämäntehtävää", joka jää ikuiseksi arvoitukseksi.Valvomo, heh heh ja heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Vaipat Ap;n pitä hankkia. Kun lääkäri on vahvistanut vaivan olemassa-olon, vaippoja jaa kunnan terveyskeskuksesta ilmaiseksi.
Itse jouduin kevyellä liikennekaistalla onnettomuuteen. Sain vaistomaisesti jalan eteen törmätessäni tien penkkaan.
Nilkka siinä murtui. Sairaalassa koipi kipsattiin. Viikkojen päästä kotihoitoon.
Nukkuessa tai joskus levätessäkin kaikki kama menee vaippoihin. Onhan se 60v miehelle häpeällistä mutta olihan siinä penkkaan ajossa ainekset pahempaankin.
Esimerkiksi neliraajahalvaus.
hus.hus.
- Anonyymi
Se voi olla synnytyksen jälkeinen peräsuolen laskeeuma.
- Anonyymi
Sun äitis ois voinu jättää guppe synnyttämättä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis ois voinu jättää guppe synnyttämättä
Joo ja sun äitis ottamatta niin monelta perseeseen että lopulta synty tommonen vanukaspää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja sun äitis ottamatta niin monelta perseeseen että lopulta synty tommonen vanukaspää
Reps
- Anonyymi
Sitä voi olla myös ilman synnytystä.Sitä voi olla myös nuorilla,laihoilla, hetero miehillä ketkä ei hoida lihaskuntoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voi olla myös ilman synnytystä.Sitä voi olla myös nuorilla,laihoilla, hetero miehillä ketkä ei hoida lihaskuntoaan.
Sitä voi olla kellä vaan, koska kaikki ovat yksilöitä. Kahta samanlsista rööriä ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voi olla kellä vaan, koska kaikki ovat yksilöitä. Kahta samanlsista rööriä ei ole
Näin just ,hyvä.Minulla on jytyt bakteerit ja sen tietäö siitä etten sairastele mitään kulkutauteja.Mitä pahempi haju sitä parempi vastustuskyky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Löysä suoli.
Monella suomalaisella on.
Ulostetta jää sinne putkeen eikä ponnistamalla kaikki puristu ulos. Tulee lopulta sitten vähitellen ulos.- Anonyymi
Helpottaa jos saa sen vähemmän ns siirappiseksi sen ulosteen.
Se on vähän fifty-sixty kuidut voi auttaa, joskus ne taas pahentaa tuota vaivaa
- Anonyymi
Tätä lukiessa alkoi kunnolla p*skattaan.Kävin jo 2 kertaa.
- Anonyymi
Syö
Enemmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö
EnemmäMillä rahalla?
- Anonyymi
Pese persees?
- Anonyymi
Persut käyttävät Soinin Timpan kehittämää JytkyTappia tähän tarkoitukseen.
Vielä on vanhoja varastoja jäljellä, kysy Riikalta tai Jussilta. - Anonyymi
Vauva-palstalla pyyhitään alvariinsa lasten takapuolia. Kysele siellä.
- Anonyymi
Onneksi ns feministinen- stand up ei ole näin yksitoikkoista mitä sun vitsikkyys. Ihan tasoissa olette kalsarigupen eli aapeen kanssa siltä osin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ns feministinen- stand up ei ole näin yksitoikkoista mitä sun vitsikkyys. Ihan tasoissa olette kalsarigupen eli aapeen kanssa siltä osin
On trendaava keskustelu on! 😂
- Anonyymi
Jos se osaamisen taso on, että takapuolta ei saa puhtaaksi, niin heikosti on.
- Anonyymi
No eikäs se tossa kerro että puolen tunnin sisään valuu uutta housuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikäs se tossa kerro että puolen tunnin sisään valuu uutta housuun
Mulla nimittäin itelläkin usein niin siirappista ja tahmaista, että puol rullaa kuluu saada puhtasksi pers....
- Anonyymi
Ruokavaliolla merkitys ulosteen koostumukseen. Jos uloste tarttuu ja tahmaa, niin todennäköisesti syötte liikaa makeaa
- Anonyymi
Vanhetessa suolistokin repsahtaa. Sitten ilmavaivoja. Siinä se vastaus.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269