Kävin pariviikkoa sitten sukupuolitauti testeissä ja ne olivat negatiiviset (klamydia sekä tippuri) mutta nytten on alkanut olemaan hieman pientä poltetta tai lämpöilyä terskassa ihan kuin se vähän ikään kuin kuumeilisi mutta ei muita oireita paitsi että tänään alkoivat jalat kuumottelemaan ihmeellisesti. Mistä tälläinen mahtaa johtua?
Ihme oireet
9
172
Vastaukset
- Anonyymi
Sukupuolitauteja on muitakin olemassa.
Eikös kuppakin ole mainittu tänä vuonna joitain kertoja, että sitäkin olisi ollut liikkeellä ?Oireet eivät viittaa tällä hetkellä suoranaisesti edes sukupuolitautiin tai näin sanoi hoitaja mutta lähinnä haen voiko olla mahdollisesti hiiva tai vastaava kun ei ole varsinaista kipua vaan outoa lämpöilyä
- Anonyymi
Saakelinsaakeli kirjoitti:
Oireet eivät viittaa tällä hetkellä suoranaisesti edes sukupuolitautiin tai näin sanoi hoitaja mutta lähinnä haen voiko olla mahdollisesti hiiva tai vastaava kun ei ole varsinaista kipua vaan outoa lämpöilyä
Eikö se hoitaja puhunut hiivasta mitään ?
Voiko sitä edes testata millään tavalla ?
Itse en noista tiedä, kun ei ole tauteja ollut, muuta kuin hiivaa joskus antibioottikuurin yhteydessä ( näin naisena ). - Anonyymi
Oireet eivät viittaa tällä hetkellä suoranaisesti edes sukupuolitautiin tai näin sanoi hoitaja mutta lähinnä haen voiko olla mahdollisesti hiiva tai vastaava kun ei ole varsinaista kipua vaan outoa lämpöilyä
Olisiko joku bakteeri päässyt vereen koska kuumottaa ,mmene uudestaan lääkäriin ja sano miten on jalkojen kanssa , ei tuo normaalilta vaikuta . Vaikea täälläkään saada kunnon vastausta asiaan koska in vaan muutamia joilla on ammatti hoitoalalla , joten soita aika että saat avun.
- Anonyymi
otettiinko hiv testi
Hiv-testi otetaan tällä viikolla koska yhdynnästä on nyt hieman yli kolme viikkoa jossa ainut akti ilman kondomia tapahtui naiselta minulle oraalissa ja hiv ei kuulemma kauhean helposti niin tartu ilman että suussa olisi huomattava määrä verta. Toivottavasti tämä vähän selventää
- Anonyymi
Hiv-testi otetaan tällä viikolla koska yhdynnästä on nyt hieman yli kolme viikkoa jossa ainut akti ilman kondomia tapahtui naiselta minulle oraalissa ja hiv ei kuulemma kauhean helposti niin tartu ilman että suussa olisi huomattava määrä verta. Toivottavasti tämä vähän selventää
Jos naisella on ollut hiivaa suussaan, niin miksei sekin voisi olla mahdollista ?
Tosin klamydia ja tippurikin voi tarttua myös oraaliseksissä, sekä se kuppakin, joka tuolla aiemmin mainittiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos naisella on ollut hiivaa suussaan, niin miksei sekin voisi olla mahdollista ?
Tosin klamydia ja tippurikin voi tarttua myös oraaliseksissä, sekä se kuppakin, joka tuolla aiemmin mainittiin.Kyllä se kuppa vaan on hyvin harvinaista ja kai siitä olisivat ottaneet jo kokeet samalla kun ottivat muutkin kokeet .
- Anonyymi
Herpes voi olla myös vähäoireinen.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00214/sukuelinherpes-genitaaliherpes-miehella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?141834Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709