Mutta hän sanoi: "Niin, autuaat ovat ne, jotka kuulevat Jumalan sanan ja sitä noudattavat".
Luuk 11:28
Jumalan sanan noudattamisen seuraus
79
316
Vastaukset
- Anonyymi
”Ja Jumalan sana menestyi, ja opetuslasten luku lisääntyi suuresti Jerusalemissa. Ja lukuisa joukko pappeja tuli uskolle kuuliaisiksi.”
Apt 6:7
Tämä on oikeanlaista menestysteologiaa: ihmiset tulevat uskolle ( Jeesukseen ) kuuliaisiksi.- Anonyymi
Alkukielen mukaan Kristuksen omaksi kastettuja alettiin kutsua uskovaisiksi "pistis".
Ensin kaste syntien pois pesemiseksi ja uskon Hengen lahjan saamiseksi, vasta sitten ihminen on oikea Krititty uskovainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkukielen mukaan Kristuksen omaksi kastettuja alettiin kutsua uskovaisiksi "pistis".
Ensin kaste syntien pois pesemiseksi ja uskon Hengen lahjan saamiseksi, vasta sitten ihminen on oikea Krititty uskovainen.Lyydiakin kyseli vasta koko perhekunnan kastamisen jälkeen, pidetäänkö häntä nyt uskovaisena eli pistiksenä.
14 Ja eräs Lyydia niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkääväinen nainen, oli kuulemassa; ja Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui.
15 Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu, pyysi hän meitä sanoen: "Jos te pidätte minua Herraan uskovaisena, niin tulkaa minun kotiini ja majailkaa siellä". Ja hän vaati meitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyydiakin kyseli vasta koko perhekunnan kastamisen jälkeen, pidetäänkö häntä nyt uskovaisena eli pistiksenä.
14 Ja eräs Lyydia niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkääväinen nainen, oli kuulemassa; ja Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui.
15 Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu, pyysi hän meitä sanoen: "Jos te pidätte minua Herraan uskovaisena, niin tulkaa minun kotiini ja majailkaa siellä". Ja hän vaati meitä.Kasteessa saatavan syntien pesun jälkeineen saatu Hengen lahja antaa vasta sen oikean uskon yhteyden alkaminen ihmisen ja Jumalan välillä. Jumala on Henki.
2. Kor. 4:13
Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: "Minä uskon, sentähden minä puhun", niin mekin uskomme, ja sentähden me myös puhumme,
Room. 8:26
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin. - Anonyymi
Lahkolaiset ovat käännynnäisiä ja tulevat lahkolle kuuliaisiksi, seuraavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaiset ovat käännynnäisiä ja tulevat lahkolle kuuliaisiksi, seuraavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.Vai semmoista teillä siellä oli. Ei ihme, että monet, kuten Kari-Henrik ja ArmiK etunenässä lähtivät siitä porukasta. Oli Jumalan armoa, ettei sillä lahkolla ollut tulevaisuutta.
Jumalan sanan vastaisella opetuksella ei ole siunausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai semmoista teillä siellä oli. Ei ihme, että monet, kuten Kari-Henrik ja ArmiK etunenässä lähtivät siitä porukasta. Oli Jumalan armoa, ettei sillä lahkolla ollut tulevaisuutta.
Jumalan sanan vastaisella opetuksella ei ole siunausta.Missä vaiheessa se tuo kirjan ylistyslaulu on kirjoitettu, lahkoon verrattuna, kun vuosiluku näkyy olevan 2007-03-05
https://prnt.sc/EJUmVMC-_SIv - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaiheessa se tuo kirjan ylistyslaulu on kirjoitettu, lahkoon verrattuna, kun vuosiluku näkyy olevan 2007-03-05
https://prnt.sc/EJUmVMC-_SIvLahko kuivui heti alkuunsa.
Kirja ei saanut lukijoita.
Johtaja vaihtoi paikkakuntaa ja jatkaa herjaamiskampanjaansa yksin.
Mikään ei häneltä onnistu.
Miksi?
Koska herjaaja ei menesty teillänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahko kuivui heti alkuunsa.
Miksi?
Koska herjaaja ei menesty teillänsä.Jutuillesi ei voi muta kuin nauraa, ei tarvitse arvailla kirjoittajaa, "viiksettääkö"
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahko kuivui heti alkuunsa.
Miksi?
Koska herjaaja ei menesty teillänsä.Ei tullut kysymykseen vastausta, vaan jotain vainoharhaisia houreita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut kysymykseen vastausta, vaan jotain vainoharhaisia houreita.
Monikin olisi varmaan halunnut tietää vieläkö edesmenneen Teuvo Sunin lahko oli vielä toiminnassa vuonna 2007
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutuillesi ei voi muta kuin nauraa, ei tarvitse arvailla kirjoittajaa, "viiksettääkö"
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Sinunkin syntiesi takia on Jeesus kuollut ristillä.
Sinulla on elämäsi aikaa kääntyä hänen puoleensa. Aiotko hukata armonaikasi? Vai aiotko paaduttaa itsesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut kysymykseen vastausta, vaan jotain vainoharhaisia houreita.
Kirjoitin kiistattomia faktoja. Vuosilukuja en paina mieleeni.
- Anonyymi
Jos haluat, niin voinhan näitä faktoja kerrata. Sopiiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat, niin voinhan näitä faktoja kerrata. Sopiiko?
Olen niin paljon "faktojasi" kuullut, että ei kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaiheessa se tuo kirjan ylistyslaulu on kirjoitettu, lahkoon verrattuna, kun vuosiluku näkyy olevan 2007-03-05
https://prnt.sc/EJUmVMC-_SIvNo ainakin vuonna 2007 "Devout" on ollut kiivas Teuvo Sunin kannattaja, Sitä en osaa sanoa oliko heidän lahkonsa vielä silloin toiminnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin paljon "faktojasi" kuullut, että ei kiitos!
Laitan ne siitä huolimatta tähän, vajavaisesti kylläkin ja ilman tarkempia vuosilukuja, mutta kuitenkin.
Tulin palstalle katsomaan, mitä täällä tapahtui, joskus 2006-7, jos oikein muistan.
TS oli koonnut ympärilleen joukon, joista tiedon vain nimimerkkejä. Heitä olivat mm. Kari-Henrik, ArmiK ja Devoit. Monia muitakin oli. He herättivät huomiota hyvin aggressiivisella tyylillään. Aloin kirjoittelemaan heidän kanssaan, kuten tekivät useat muutkin.
Varsinkin Kari-Henrikin kanssa kirjoittelin. Hän oli fiksun oloinen, eikä niin vihamielinen. Sain hänet kyseenalaistamaan TS:n julistusta. Pidin heidän toimintaansa hyvin epäterveenä.
Devoit heistä irtaantui muistaakseni ensimmäisenä tai varhain.
Heidän toimintansa meni alussa eteenpäin ja heillä oli aikomuksia päästä kokoontumaan konkreettisestikin, ei vain netin välityksellä.
Käsitin, että heillä oli jokin kesätapahtuma, jossa he näkisivät toisiaan.
Käsitin, että tämä tapahtuma oli monille heistä silmiä avaava. Jopa ArmiK järkyttyi jostain näkemästään.
Siitä en voi olla varma, mutta tästä alkoi todennäköisesti ko. porukan hajaantuminen. En surrut sitä, sillä näin on kirjoitettu:
”Matkalaulu; Salomon virsi. Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo.”
Psalmi 127:1
TS kirjoitti jossain vaiheessa kirjan. Muistaakseni hänellä oli kovin suuria vaikeuksia saada sille kustantajaa ja kävikö siinä sitten niin, että hän joutui sen itse kustantamaan.
Kirjan jakelu kohtasi myös vaikeuksia. Menikö ko. opus sitten enimmäkseen ilmaisjakeluun?
TS sitten muutti lopuksi Ruukista Savitaipaleelle, josta hän jatkaa myyräntyötään.
Jumala hänetkin aikanaan tuomitsee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan ne siitä huolimatta tähän, vajavaisesti kylläkin ja ilman tarkempia vuosilukuja, mutta kuitenkin.
Tulin palstalle katsomaan, mitä täällä tapahtui, joskus 2006-7, jos oikein muistan.
TS oli koonnut ympärilleen joukon, joista tiedon vain nimimerkkejä. Heitä olivat mm. Kari-Henrik, ArmiK ja Devoit. Monia muitakin oli. He herättivät huomiota hyvin aggressiivisella tyylillään. Aloin kirjoittelemaan heidän kanssaan, kuten tekivät useat muutkin.
Varsinkin Kari-Henrikin kanssa kirjoittelin. Hän oli fiksun oloinen, eikä niin vihamielinen. Sain hänet kyseenalaistamaan TS:n julistusta. Pidin heidän toimintaansa hyvin epäterveenä.
Heidän toimintansa meni alussa eteenpäin ja heillä oli aikomuksia päästä kokoontumaan konkreettisestikin, ei vain netin välityksellä.
Käsitin, että tämä tapahtuma oli monille heistä silmiä avaava. Jopa ArmiK järkyttyi jostain näkemästään.
Siitä en voi olla varma, mutta tästä alkoi todennäköisesti ko. porukan hajaantuminen. En surrut sitä, sillä näin on kirjoitettu:
”Matkalaulu; Salomon virsi. Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo.”
TS kirjoitti jossain vaiheessa kirjan. Muistaakseni hänellä oli kovin suuria vaikeuksia saada sille kustantajaa ja kävikö siinä sitten niin, että hän joutui sen itse kustantamaan.
Kirjan jakelu kohtasi myös vaikeuksia. Menikö ko. opus sitten enimmäkseen ilmaisjakeluun?
TS sitten muutti lopuksi Ruukista Savitaipaleelle, josta hän jatkaa myyräntyötään.
Jumala hänetkin aikanaan tuomitsee.Jos olosuhteet antavat myöten, pyrin tulevana vuonna tai lähivuosina päästä tutkimaan tätä ”edesmennyt”-väitettä. Matka ei ole niin paha. Toivotaan, että asia selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olosuhteet antavat myöten, pyrin tulevana vuonna tai lähivuosina päästä tutkimaan tätä ”edesmennyt”-väitettä. Matka ei ole niin paha. Toivotaan, että asia selviää.
Joku toinen on sen tehnyt, että älä mene sinne harhoissasi hortoilemaan!
Anonyymi
2024-12-01 19:25:35
Anonyymi kirjoitti:
Pitänee käydä sikäläisellä hautausmaalla joku kesä, jos sattuu vaan Kaakkoon asiaa.
Ei ole Teuvo hautausmaalla, hänet on tuhkattu. Jätän mainitsematta paikan nmihin tuhkat on viety.
Tiedon sain hänen leskeltään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitänee käydä sikäläisellä hautausmaalla joku kesä, jos sattuu vaan Kaakkoon asiaa.
Ei ole Teuvo hautausmaalla, hänet on tuhkattu. Jätän mainitsematta paikan nmihin tuhkat on viety.
Tiedon sain hänen leskeltään!Kun vastustus on tuonkaltaista, motiivini lähteä sinne vain lisääntyy. Ja onhan minulla hyvää aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala hänetkin aikanaan tuomitsee.Olipa pitkä satu. Et kai sentään niin yksinkertainen ole, että kuvittelet ettei sinun henkilöllisyytesi ole tiedossa hyvin tarkkaan. Leikkisi on äärettömän lapsellista, olet sentään 58 vuotias. Jos sopi älä vaivaudu vastaamaan, etten minäkin taantuisi tasollesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa pitkä satu. Et kai sentään niin yksinkertainen ole, että kuvittelet ettei sinun henkilöllisyytesi ole tiedossa hyvin tarkkaan. Leikkisi on äärettömän lapsellista, olet sentään 58 vuotias. Jos sopi älä vaivaudu vastaamaan, etten minäkin taantuisi tasollesi.
Onhan se kurja juttu, että minut sekoitat toiseen henkilöön. En koskaan paljastanut henkilöllisyyttäni netissä, vaikka TS niin usein sitä uteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kurja juttu, että minut sekoitat toiseen henkilöön. En koskaan paljastanut henkilöllisyyttäni netissä, vaikka TS niin usein sitä uteli.
Älä viitsi lässyttää. Luulisi sinullakin sentään sen veran älliä olevan, että älyäisit miltä se Teuvon leskestä tuntuu (jonka hyvin tunnet) kun häpäiset hänen edesmenneen miehensä muistoa vielä vuosia hänen kuolemansa jälkeen, nimeltä mainiten tällaisella julkisella palstalla. Onko se mielestäsi terveen ihmisen touhua, mietipä sitä jos siihenkään pystyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi lässyttää. Luulisi sinullakin sentään sen veran älliä olevan, että älyäisit miltä se Teuvon leskestä tuntuu (jonka hyvin tunnet) kun häpäiset hänen edesmenneen miehensä muistoa vielä vuosia hänen kuolemansa jälkeen, nimeltä mainiten tällaisella julkisella palstalla. Onko se mielestäsi terveen ihmisen touhua, mietipä sitä jos siihenkään pystyt.
Kritiikki ja varoittaminen/nuhtelu eivät ole mitään häpäisyä. TS:n kirjoitteluun olen tarttunut, en hänen persoonaansa. Kun hän kerran kirjoittaa palstalla mm. Paavalia herjaavia kirjoituksia, hänen pitää myös kyetä kestämään sellaiseen kirjoitteluun kohdistuva kritiikki.
Kun pääsen paikan päälle lähitulevaisuudessa, aion viipyä siellä sen verran, että asiat selviävät. Eikö se ole sinunkin kannaltasi hyvä, että pääsen asiassa selvyyteen? Silloinhan me kaikki olemme tyytyväisiä asian suhteen. Olen sen verran sinnikäs, että en aio jättää asiaa kesken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hätäile. Asia on tutkittava. Totuus kyllä paljastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kritiikki ja varoittaminen/nuhtelu eivät ole mitään häpäisyä. TS:n kirjoitteluun olen tarttunut, en hänen persoonaansa. Kun hän kerran kirjoittaa palstalla mm. Paavalia herjaavia kirjoituksia, hänen pitää myös kyetä kestämään sellaiseen kirjoitteluun kohdistuva kritiikki.
Kun pääsen paikan päälle lähitulevaisuudessa, aion viipyä siellä sen verran, että asiat selviävät. Eikö se ole sinunkin kannaltasi hyvä, että pääsen asiassa selvyyteen? Silloinhan me kaikki olemme tyytyväisiä asian suhteen. Olen sen verran sinnikäs, että en aio jättää asiaa kesken.PS.
En tunne Teuvon vaimoa. Etunimen ainoastaan.
Sitä paitsi sinulla on kummallinen eli väärä käsitys häpäisemisestä. Asia on niin, että Teuvo itse on häpäissyt itsensä jatkuvalla Jumalan apostolien ja seurakuntien herjaamisella. Häpeä hänelle!
Itse olen liiankin paljon huomauttanut häntä kaiken tämän hirvittävän synnin tekemisestä ja kehottanut häntä tekemään parannusta. Mutta ei! Hän vaan jatkaa syntiään!
Totta se varmastikin on. Hän on vajonnut niin syvälle syntiin, ettei hän enää kykene eikä halua taipua Jumalan käden alle, että hänen sielunsa pelastuisi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedon sain hänen leskeltään!Älä sinä yhtään hätäile. Pääasiahan on, että totuus paljastuu.
”Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on SAATTAVA VALOON PIMEYDEN KÄTKÖT ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta.”
1 Kor 4:5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS.
En tunne Teuvon vaimoa. Etunimen ainoastaan.
Sitä paitsi sinulla on kummallinen eli väärä käsitys häpäisemisestä. Asia on niin, että Teuvo itse on häpäissyt itsensä jatkuvalla Jumalan apostolien ja seurakuntien herjaamisella. Häpeä hänelle!
Itse olen liiankin paljon huomauttanut häntä kaiken tämän hirvittävän synnin tekemisestä ja kehottanut häntä tekemään parannusta. Mutta ei! Hän vaan jatkaa syntiään!
Totta se varmastikin on. Hän on vajonnut niin syvälle syntiin, ettei hän enää kykene eikä halua taipua Jumalan käden alle, että hänen sielunsa pelastuisi!Voi jeesus noita lapsellisia satujasi!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😃😃😃😃😃
Eipä voi muuta sanoa, kuin että kyllä H.S. oli sinun kohdallasi eriomainen ihmistuntija. Minä en voi sinua auttaa, mutta kehottaisin hakemaan apua sieltä mistä sitä on saatavissa. Tästä lähtien en halua olla missään tekemisisä kanssasi. YMMÄRRÄTKÖ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun pääsen paikan päälle lähitulevaisuudessa, aion viipyä siellä sen verran, että asiat selviävät. Eikö se ole sinunkin kannaltasi hyvä, että pääsen asiassa selvyyteen? Silloinhan me kaikki olemme tyytyväisiä asian suhteen. Olen sen verran sinnikäs, että en aio jättää asiaa kesken.Vai niin aiot tehdä!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa pitkä satu. Et kai sentään niin yksinkertainen ole, että kuvittelet ettei sinun henkilöllisyytesi ole tiedossa hyvin tarkkaan. Leikkisi on äärettömän lapsellista, olet sentään 58 vuotias. Jos sopi älä vaivaudu vastaamaan, etten minäkin taantuisi tasollesi.
Kaikki nämä ovat faktoja, eivät satua:
• lahko hajosi heti alkuunsa
• ko. kirja ei saanut menestystä
• TS muutti pois Kaakkoon
Mitään niistä et pysty tyhjäksi tekemään.
Miksi?
Koska valhe ei menesty pidemmän päälle, hetken vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin aiot tehdä!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä se on vakaa aikomukseni. Ihan mielenkiinnosta vain. Sittenpähän totuus selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä sinä sen varsin hyvin tiedät.
https://prnt.sc/1wm6x67Sori, en avaa nykyisin linkkejä. Vaarallisia saattavat olla, ymmärräthän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä yhtään hätäile. Pääasiahan on, että totuus paljastuu.
”Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on SAATTAVA VALOON PIMEYDEN KÄTKÖT ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta.”
1 Kor 4:5Totuus paljastuu AINA jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nämä ovat faktoja, eivät satua:
• lahko hajosi heti alkuunsa
• ko. kirja ei saanut menestystä
• TS muutti pois Kaakkoon
Mitään niistä et pysty tyhjäksi tekemään.
Miksi?
Koska valhe ei menesty pidemmän päälle, hetken vain.Tämä on pääasiallinen emävaleesi, Vuosia olet toitottanut, että edesmennyt
Teuvo Suni jatkaa Paavalisi herjausta. Nyt yrität valhettasi syöttää, vähän lievennettynä.
Törkeimmät valheesi olen varmuuden vuoksi tallettanut koneelle
"TS sitten muutti lopuksi Ruukista Savitaipaleelle, josta hän jatkaa myyräntyötään." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on pääasiallinen emävaleesi, Vuosia olet toitottanut, että edesmennyt
Teuvo Suni jatkaa Paavalisi herjausta. Nyt yrität valhettasi syöttää, vähän lievennettynä.
Törkeimmät valheesi olen varmuuden vuoksi tallettanut koneelle
"TS sitten muutti lopuksi Ruukista Savitaipaleelle, josta hän jatkaa myyräntyötään."Kaikki tietoni olen lukenut tältä palstalta.
TS on kertonut ne.
Savitaipaleen paikallislehdessäkin oli hänestä juttua. Olikohan sen aiheena jokin avantojuttu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus paljastuu AINA jossain vaiheessa.
Tässä näyte sinun herjoistasi Edesmennyttä Teuvo Sunia kohtaan.
https://prnt.sc/eqYS1DPePu-6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, en avaa nykyisin linkkejä. Vaarallisia saattavat olla, ymmärräthän?
Ne onkin tarkoitettu lähinnä muitten luettavaksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne onkin tarkoitettu lähinnä muitten luettavaksi!
Kuinkahan paljon tuosta vakoilu tarinasta löytyy totuutta?
https://prnt.sc/noyDVxcTBIUM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä näyte sinun herjoistasi Edesmennyttä Teuvo Sunia kohtaan.
https://prnt.sc/eqYS1DPePu-6Sori. En vastaa muiden kirjoituksista. Vain omistani vastaan. Datatiedoista saa selville, mitä olen kirjoitellut, mitä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietoni olen lukenut tältä palstalta.
TS on kertonut ne.
Savitaipaleen paikallislehdessäkin oli hänestä juttua. Olikohan sen aiheena jokin avantojuttu?Avantojuttu olikin Ilta-Sanomissa. Muitakin kirjoituksia löysin. Helppoa se on nykyisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avantojuttu olikin Ilta-Sanomissa. Muitakin kirjoituksia löysin. Helppoa se on nykyisin.
Et sitten osannut laittaa linkkiä "julkaisusta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avantojuttu olikin Ilta-Sanomissa. Muitakin kirjoituksia löysin. Helppoa se on nykyisin.
Pötypuhetta sekin niin kuin muutkin juttusi.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos osaat kirjoittaa Googleen Teuvo Suni Ilta-Sanomat, niin sieltä voit ko. artikkelin lukea.
Ainakin murenee yksi ”satuteoria” mielestäsi pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä mainintaa ja vahvistusta sille faktalle, kun sanoin Teuvon lahjoittaneet suurimman osan kirjastaan.
sunilainenko
2016-01-21 11:26:43
Ilmoita
Olen jo kauan aikaa ajatellut hankkivani kirjan: Älä heitä pelkää. Nyt kun olen tätä palstaa lukenut niin olen alkanut epäröimään. Mutta siltikin... onko hyvä kirja?
TeuvoSuni
2016-01-21 12:15:10
Tämän keskustelun aloittaja kyllä tietää, etten minä ole tätä kirjoittanut.
Suurimman osan minä 1 painoksen kirjoista olen lahjoittanut, eikä minulla enää ole niitä lahjoitettavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos osaat kirjoittaa Googleen Teuvo Suni Ilta-Sanomat, niin sieltä voit ko. artikkelin lukea.
Ainakin murenee yksi ”satuteoria” mielestäsi pois.Sinun juttususihan on aivan naurettavia. Juttu on painettu 2018 vuonna. Kaikkihan sen tiesi, että Teuvo harrasti Kuolimojärvellä avantouintia ja luistelua, hänhän kertoi niistä hyvin usein viesteissään. Hänhän kutsui useamman kerran sinuakin sinne saunaan ja avantouintiin, piruuksissaan, silloin kun räyhäsitte tällä palstalla. Teuvo Suni kuoli vasta vuonna 2022
En ymmärrä mitä sinä noin lapsellisella viestilläsi kuvittelet todistavasi 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun juttususihan on aivan naurettavia. Juttu on painettu 2018 vuonna. Kaikkihan sen tiesi, että Teuvo harrasti Kuolimojärvellä avantouintia ja luistelua, hänhän kertoi niistä hyvin usein viesteissään. Hänhän kutsui useamman kerran sinuakin sinne saunaan ja avantouintiin, piruuksissaan, silloin kun räyhäsitte tällä palstalla. Teuvo Suni kuoli vasta vuonna 2022
En ymmärrä mitä sinä noin lapsellisella viestilläsi kuvittelet todistavasi 🤣PS. Löytyy sieltä Googlesta sinunkin tuotoksiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun juttususihan on aivan naurettavia. Juttu on painettu 2018 vuonna. Kaikkihan sen tiesi, että Teuvo harrasti Kuolimojärvellä avantouintia ja luistelua, hänhän kertoi niistä hyvin usein viesteissään. Hänhän kutsui useamman kerran sinuakin sinne saunaan ja avantouintiin, piruuksissaan, silloin kun räyhäsitte tällä palstalla. Teuvo Suni kuoli vasta vuonna 2022
En ymmärrä mitä sinä noin lapsellisella viestilläsi kuvittelet todistavasi 🤣No hyvä, että vakuutuit Teuvon muuttamisesta Savitaipaleelle Ruukista. Vielä äsken pidit sitä naurettavana satuna. Hyvä, ettei se enää sitä sinulle ole. Se on jo edistystä.
Minua hänen ei ole voinut kutsua mihinkään, koska en kuulu hänen tuttavapiiriinsä, eikä hänellä ole minun yhteystietojani, siitä hyvin yksinkertaisesta syystä, että en ole koskaan erehtynyt niitä hänelle antamaan. Siitä valinnastani olen kovasti hyvilläni.
Netissähän yleensä kirjoitellaan korkeintaan nimimerkillä tai anonyyminä. Minusta se on viisasta, koska Suomessa on alkanut vaikuttaa vihan ilmapiiri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä mainintaa ja vahvistusta sille faktalle, kun sanoin Teuvon lahjoittaneet suurimman osan kirjastaan.
sunilainenko
2016-01-21 11:26:43
Ilmoita
Olen jo kauan aikaa ajatellut hankkivani kirjan: Älä heitä pelkää. Nyt kun olen tätä palstaa lukenut niin olen alkanut epäröimään. Mutta siltikin... onko hyvä kirja?
TeuvoSuni
2016-01-21 12:15:10
Tämän keskustelun aloittaja kyllä tietää, etten minä ole tätä kirjoittanut.
Suurimman osan minä 1 painoksen kirjoista olen lahjoittanut, eikä minulla enää ole niitä lahjoitettavaksi.Niin, tuohan on toki ollut tiedossa, sinullehan hän sanoi lahjoittaneen niitä laatikollisen, ja sinuahan hän kiitteli avustasi kirjan valmistumisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuohan on toki ollut tiedossa, sinullehan hän sanoi lahjoittaneen niitä laatikollisen, ja sinuahan hän kiitteli avustasi kirjan valmistumisessa.
Sanon vielä hyvänyön toivotuksena, että minun puolestani voit kuvitella Teuvon elävän, ja herjaavan jotain lähes 2000 vuotta sitten kuollutta äijää.
Minä taas tiedän Teuvon kuolleen reilut 2,5 vuotta sitten, enkä tiedä hänen kuoltuaan ketään herjanneen. Kiitos vaan keskustelusta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuohan on toki ollut tiedossa, sinullehan hän sanoi lahjoittaneen niitä laatikollisen, ja sinuahan hän kiitteli avustasi kirjan valmistumisessa.
Valitettavasti sorrut jatkuvasti samaan virheeseen; sotket minut toiseen henkilöön. En ole missään vaiheessa koskenut kirjaan, josta puhut, saatika laatikollisen niitä, joten…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon vielä hyvänyön toivotuksena, että minun puolestani voit kuvitella Teuvon elävän, ja herjaavan jotain lähes 2000 vuotta sitten kuollutta äijää.
Minä taas tiedän Teuvon kuolleen reilut 2,5 vuotta sitten, enkä tiedä hänen kuoltuaan ketään herjanneen. Kiitos vaan keskustelusta!Eipä mitään. Ole sinä sitä mieltä, mitä olet.
Minä en myöskään ole se henkilö, joksi minua luulet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas tiedän Teuvon kuolleen reilut 2,5 vuotta sitten, enkä tiedä hänen kuoltuaan ketään herjanneen. Kiitos vaan keskustelusta!Minulle kelpaa vain totuus.
Tyydyn vain siihen ja sen aion ottaa selville.
Psalmi 51:8
”Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kelpaa vain totuus.
Tyydyn vain siihen ja sen aion ottaa selville.
Psalmi 51:8
”Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.”Sen kun ajelet ei se minulta ole pois. Onneksi minun ei tarvitse ajella, kun tiedän asian varmasti muutenkin! Aiotko kysellä siellä vastaan tulevilta ihmisiltä, että
"onks Teuvoo näkyny?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä mitään. Ole sinä sitä mieltä, mitä olet.
Minä en myöskään ole se henkilö, joksi minua luulet.Siitä ei kannata jauhaa, se asia ei siitä muuksi muutu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, että vakuutuit Teuvon muuttamisesta Savitaipaleelle Ruukista. Vielä äsken pidit sitä naurettavana satuna. Hyvä, ettei se enää sitä sinulle ole. Se on jo edistystä.
Minua hänen ei ole voinut kutsua mihinkään, koska en kuulu hänen tuttavapiiriinsä, eikä hänellä ole minun yhteystietojani, siitä hyvin yksinkertaisesta syystä, että en ole koskaan erehtynyt niitä hänelle antamaan. Siitä valinnastani olen kovasti hyvilläni.
Netissähän yleensä kirjoitellaan korkeintaan nimimerkillä tai anonyyminä. Minusta se on viisasta, koska Suomessa on alkanut vaikuttaa vihan ilmapiiri.Nyt sinä et ole käsittänyt asiaa, totta kai sen jokainen tiesi Teuvon palstakommenteistakin, että hän oli muuttanut Ruukista Savitaipaleelle. Siitähän tässä on jauhettu että onko Teuvo kuollut vai ei. Sen pari kertaa kun olen keskustellut aikoinaan hänen kanssaan puhelimessa, hän kertoi vasta muuttaneen Ruukista Savitaipaleelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sinä et ole käsittänyt asiaa, totta kai sen jokainen tiesi Teuvon palstakommenteistakin, että hän oli muuttanut Ruukista Savitaipaleelle. Siitähän tässä on jauhettu että onko Teuvo kuollut vai ei. Sen pari kertaa kun olen keskustellut aikoinaan hänen kanssaan puhelimessa, hän kertoi vasta muuttaneen Ruukista Savitaipaleelle.
Minähän kerroin sinulle tapahtuneita asioita.
Pidit niitä satuiluna.
Hyvä, ettet enää pidä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei kannata jauhaa, se asia ei siitä muuksi muutu!
Eipä niin. Minä tiedän, kuka olen ja myös sen, kuka en ole. Identiteettiäni ei voi kukaan muuksi muuttaa, ei myöskään Per-kele, vaikka suurin varas onkin.
Herra Jeesus tuntee minut nimeltä ja se onkin suuri asia. Väittäkööt kuka tahansa mitä tahansa muuta. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä niin. Minä tiedän, kuka olen ja myös sen, kuka en ole. Identiteettiäni ei voi kukaan muuksi muuttaa, ei myöskään Per-kele, vaikka suurin varas onkin.
Herra Jeesus tuntee minut nimeltä ja se onkin suuri asia. Väittäkööt kuka tahansa mitä tahansa muuta. 😊Minua ei tuo jeesustelu kiinnosta, koska en tunne miestä ja tuskin hänkään tuntee minua. Keskustele sinäkin sen Jeesuksesi kanssa, kun kuulutte olevan ,niin hyviä kavereita.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei tuo jeesustelu kiinnosta, koska en tunne miestä ja tuskin hänkään tuntee minua. Keskustele sinäkin sen Jeesuksesi kanssa, kun kuulutte olevan ,niin hyviä kavereita.😂
Rukoilen paljon Jeesusta ja vastustan Per-kelettä. Jeesus Kristus on Vapahtajani. Hän on luvannut olla kanssani joka päivä maailman loppuun asti. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vastustus on tuonkaltaista, motiivini lähteä sinne vain lisääntyy. Ja onhan minulla hyvää aikaa.
Jep jep jepulis jep!
- Anonyymi
Papit tulivat uskollle kuuliaisiksi?
Milloin sellainen alkaisi tapahtua.- Anonyymi
On niitä uskolle kuuliaisiakin pappeja yhä.
Jospa Jumala heitä vielä kutsuu pelastukseen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä uskolle kuuliaisiakin pappeja yhä.
Jospa Jumala heitä vielä kutsuu pelastukseen!Toivotaan aitoa herätystä heidänkin keskuuteensa! Jospa Jumala herättää uskovia rukoilemaan heidän puolestaan!
- Anonyymi
Jumalan itse kirjoittamia sanoja ovat ainoastaan kymmenen käskyä, laintaulut, joita säilytetään Liitonarkussa, mikä palautuu uuteen Jerusalemiin Jeesuksen tultua takaisin maan päälle. Lait ovat voimassa aina tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.- Anonyymi
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja Liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]
Ilm. 11:19
Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva Liitonarkku voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui. [2. Moos. 25:9; Hepr. 9:4 | 2. Moos. 19:16; Ilm. 4:5, 8:5] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja Liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]
Ilm. 11:19
Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva Liitonarkku voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui. [2. Moos. 25:9; Hepr. 9:4 | 2. Moos. 19:16; Ilm. 4:5, 8:5]Laintauluihin kirjoitettujen lakien voimassaolo tulee monelle yllätyksenä ja se murskaa monen hihhulin tulevaisuuden.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. [Gal. 2:9 | Jes. 62:2, 65:15 | Gal. 4:26+]
- Anonyymi
Suomessakin on yli tuhat erioppista uskonlahkoa ry:tä. Joilla kullakin on niitä uskolleen kuuliaisiksi tulleita ihmisiä.
- Anonyymi
Ja osaa kiinnosta kaikista eniten herjata muiden uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja osaa kiinnosta kaikista eniten herjata muiden uskoa.
Olen ollut eri suuntien monenlaisissa tilaisuuksissa, enkä ole koskaan kuullut herjaavia sanoja toisista kirkkokunnista. En myöskään yksityisesti. Ihana asia on kristittyjen keskinäinen välittäminen, rakkaus ja yhteistyö❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut eri suuntien monenlaisissa tilaisuuksissa, enkä ole koskaan kuullut herjaavia sanoja toisista kirkkokunnista. En myöskään yksityisesti. Ihana asia on kristittyjen keskinäinen välittäminen, rakkaus ja yhteistyö❣️
Onneksi on tämä foorumi että voi herätä päiväunesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on tämä foorumi että voi herätä päiväunesta.
Aivan. Paavalin, alkuseurakunnan ja nykyisen Jeesuksen seurakunnan pilkkaaminen on tällä foorumilla aivan omissa sfääreissään, mutta lähinnä vain yhden HERJAAJAN toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ihme ollenkaan. Kaikki me olemme oikeassa.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ihme ollenkaan. Kaikki me olemme oikeassa.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Niin. Sinähän olet aina sanonut olevasi oikeassa, muut väärässä.😂
- Anonyymi
Saunatonttu kiittää aloittajaa.
- Anonyymi
Mitäs Allah sanoisi tuohon?
- Anonyymi
Nokian pappi erehtyi ekumeniaan väärämielisten kanssa tunnetuin seurauksin.
- Anonyymi
Pata kattilaa soimaa. Muistelepa omaa lankeemustasi samalla elämänalueella.
Tuleeko mitään mieleen?
- Anonyymi
Voiko lehmä olla autuas?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982