Täydellinen mies yli 100 tinderinaista ollu ja kaikki yli sata naista on edelleenkin rakastunut häneen naisia vaan harmittaa kun jimi ei ottanut juuri häntä omaksi naisekseen se harmittaa kun heidän elämänsä rakkaus ei ottanut omakseen ja uusia naisia jimi ottaa sormia napsauttamalla eli onko jimi täydellinen mies vailla vertaa
Naiset onko jimi kortelahti
14
1252
Vastaukset
- Anonyymi
Pistä kuva niin katsotaan. Kuvauksesi ei kuulosta kovin kommoiselta, varsinkin kun ottaa huomioon, että yksikään niistä naisista tuskin on tuota sinulle sanonut.
- Anonyymi
Julkisuudessa ovat sanoneet katso googlesta jimistä tehdään elokuvakin ja ns uhrit sanoo että rakastaa jimiä ja voivottelee miksi jimi et valinnut häntä rakas jimi otan sinut jos vaan huolit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisuudessa ovat sanoneet katso googlesta jimistä tehdään elokuvakin ja ns uhrit sanoo että rakastaa jimiä ja voivottelee miksi jimi et valinnut häntä rakas jimi otan sinut jos vaan huolit
Tokkopa kukaan hänen peräänsä itkee.
- Anonyymi
Kuka on Jimi? Ei sano mitään. Yksikään ihminen ei ole täydellinen mun silmissäni. Ikävä kyllä.
EE - Anonyymi
Ai sekös se oli joka on kaikki minun tindernaiseni vienyt ja jättänyt minut ilman 😁
Tyyppi on Tinder-huijari. Tuollaiset eivät ole komeita, vaan ne ovat hirviöitä.
- Anonyymi
Sinä tykkäät enemmän mika morligista onko mika enemmän aikuiseen makuun niin mikalla oli audi ja jimillä porsche ja kumpikin rikkaita ja varakkaita miehii ne vie naisten sydämmet
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tykkäät enemmän mika morligista onko mika enemmän aikuiseen makuun niin mikalla oli audi ja jimillä porsche ja kumpikin rikkaita ja varakkaita miehii ne vie naisten sydämmet
Ei kiitos. Minulla on loistava, sisäinen tutka, joka tunnistaa huijarit ja hulttiot jo kaukaa.
Zero points! Ohi!- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ei kiitos. Minulla on loistava, sisäinen tutka, joka tunnistaa huijarit ja hulttiot jo kaukaa.
Zero points! Ohi!No niin onkohan noin kun jimi sanoo hänellä porsche ja on yrittäjä ja ravintolapäällikkö ja rahaa on
Anonyymi kirjoitti:
No niin onkohan noin kun jimi sanoo hänellä porsche ja on yrittäjä ja ravintolapäällikkö ja rahaa on
Voi poloista, älä usko kaikkea mitä sinulle sanotaan. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu, mutta vain pieni prosentti on totta. Nyt valoja päälle jo!
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Voi poloista, älä usko kaikkea mitä sinulle sanotaan. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu, mutta vain pieni prosentti on totta. Nyt valoja päälle jo!
No yli 100 naiseen on uponnut ja tuskin sinä poikkeus olet nainenhan olet jimi sanoo rahaa o niin jimi pimppii saa
Anonyymi kirjoitti:
No yli 100 naiseen on uponnut ja tuskin sinä poikkeus olet nainenhan olet jimi sanoo rahaa o niin jimi pimppii saa
En väitä olevani poikkeus, mutta minulla on vahva itsesuojeluvaisto. Minuun eivät kaikki roistot ja huijarit vetoa. Saan välittömästi allergisen yökkäyskohtauksen.
Hylkään ja torjun tuollaiset heti. En näe heissä mitään vetoavaa ja mielenkiintoista. Päinvastoin.
- Anonyymi
Tuskin lopulta joutunee kuitenkin huomaamaan ettei häntä kukaan halua kun henkseleitään paukuttelee sadan naisen kanssa panoista mu onnea
- Anonyymi
Kyllä se naisii saa naiset tykkää hänestä ja rakastuu häneen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733