Firman pikkujouluissa pääsi käymään niin, että työkaveri (mies) suuteli minua. Aivan avoimesti baarissa jatkoilla ollessamme. Hän on varattu, minä en. Sanoi tykänneensä minusta aina, minkä olen aistinutkin. En vain olisi koskaan uskonut hänen tekevän asialle mitään. On hyvin kiltin oloinen ja hyväsydäminen tyyppi. Tunne on kyllä ollut molemminpuolinen, mutta itse en ollut aikonut asiaa viedä eteenpäin. Asiasta myös keskusteltiin jälkeenpäin ja sovittiin, että jatketaan kavereina.
Mutta. Hän ja intohimoinen suudelma vain pyörii mielessä. HELP!
Työkaveri suuteli minua
5
589
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta voi saada hyvät korvaukset. Paljon kovemmat kuin esim. pahoinpitelystä tai vielä vakavammasta. Oikeuteen ja iltapäivälehtiin vaan.
- Anonyymi
Sano sille, et nyt äijä teit vika tempun? Mitäs sanot siitä, jos kerron tästä suhteesi toiselle osapuolelle? Tai poliisille, koska olit arvaamaton pikkujouluissa, et kysynyt minulta lupaa suudelmaan? Otit sen väkisin minulta.
- Anonyymi
Entä jos sinulla olisi mies joka tekisi noin jollekkin naiselle selkäsi takana?
- Anonyymi
Jos tuo ”kiltiltä vaikuttava” mies kykenee tuolla tavoin pettämään niin tekee sitä jatkossakin.
- Anonyymi
Ihastumisia sattuu, nauti koetusta ja unohda koko juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3795209Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841805Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3531788- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658