Puuh. Migreeni alkaa olla ohi.

Eli siis, koska nukuin kehnosti, niin siitä jälleen aiheutui migreeni ja vaikka minulla olisi ollut eilen ja tänään tekemistä, niin sain tuskin mitään aikaan.

14

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Migreeni on niin nollaava vaiva. Monta tuntia. Peräkkäisiä päiviä. Poissa pelistä.
      Vielä muistutan kiropraktikoista.
      Vilma

      • Voit muistuttaa, mutta nukkumisjuttu tämä taas on.
        Siis menin toissapäivänä väsyneenä nukkumaan liian aikaisin ja heräsin siksi kolmen jälkeen, enkä saanut nukutuksi. Valvoin muutaman tunnin ja sitten nukuin aivan liian myöhään.
        Nykyisin nämä tulevat yleensä juuri tuolla tavalla.


    • Koska sinulla on paljon projekteja kesken, vaikuttavatko ne stresaavasti sinun yöuniin? Ehkän säännöllinen ruokailu ja lepo auttaisi?
      Pitäisi ottaa niitä ehkäiseviä migreenilääkkeitä ajoissa. Onko sinulla niitä vielä tallessa?

      Kurja migreeni.

      • Nyt on eräs dominoteoria kesken, eli ennen pakkasia olisi pitänyt saada yksi juttu hoidettua, mutta sen hoitamiseksi olisi ensin pitänyt saada muutama muu juttu kuntoon.
        Se kytkinremonttikin liittyy siihen (eikä se ensimmäinen vika ollut se jonka korjaus poisti ongelman, vaan siellä on isompi vika vielä korjaamatta) ja vasta noiden jälkeen se varsinainen homma olisi muuttunut mahdolliseksi.
        Ei se ole täysin välttämätön, mutta tulin luvaneeksi, että hoidan sen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Nyt on eräs dominoteoria kesken, eli ennen pakkasia olisi pitänyt saada yksi juttu hoidettua, mutta sen hoitamiseksi olisi ensin pitänyt saada muutama muu juttu kuntoon.
        Se kytkinremonttikin liittyy siihen (eikä se ensimmäinen vika ollut se jonka korjaus poisti ongelman, vaan siellä on isompi vika vielä korjaamatta) ja vasta noiden jälkeen se varsinainen homma olisi muuttunut mahdolliseksi.
        Ei se ole täysin välttämätön, mutta tulin luvaneeksi, että hoidan sen.

        Ei ihme, että tuollainen härdelli laukaisee migreenin. Oletko koskaan miettinyt, miksi aina suostut kaikkiin projekteihin ja lupaat tehdä jopa ylimääräistä?
        Tuo aikatauluttaminen on kaikkein pahin asia, joka repii ja syö ihmistä sisältä. Tiedän kokemuksesta, kuinka ahdistavaa on, kun aikataulut painavat päälle.

        Dominoteoriassa kaikki palikat kaatuvat, kun yksi sieltä välistä kaatuu. Game Over!
        On suoranainen ihme, ettet ole jo saanut hyvin ansaittua hermoromahdusta.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ei ihme, että tuollainen härdelli laukaisee migreenin. Oletko koskaan miettinyt, miksi aina suostut kaikkiin projekteihin ja lupaat tehdä jopa ylimääräistä?
        Tuo aikatauluttaminen on kaikkein pahin asia, joka repii ja syö ihmistä sisältä. Tiedän kokemuksesta, kuinka ahdistavaa on, kun aikataulut painavat päälle.

        Dominoteoriassa kaikki palikat kaatuvat, kun yksi sieltä välistä kaatuu. Game Over!
        On suoranainen ihme, ettet ole jo saanut hyvin ansaittua hermoromahdusta.

        Minua on kyllä moitittu tuosta lupauksesta (lähinnä äiti, joka on myös sitä mieltä, että teen liikaa minulle kuulumattomia asioita), mutta ei tässä nyt oikein muitakaan sen tekemiseen kykeneviä ole.
        Siirtyy kevääseen ja siihen hetkeen kun lumet alkavat sulaa.

        ((pitäisi kyllä pitää itsensä erossa asioista, jotka muutkin voivat hoitaa))


      • buddy-love kirjoitti:

        Minua on kyllä moitittu tuosta lupauksesta (lähinnä äiti, joka on myös sitä mieltä, että teen liikaa minulle kuulumattomia asioita), mutta ei tässä nyt oikein muitakaan sen tekemiseen kykeneviä ole.
        Siirtyy kevääseen ja siihen hetkeen kun lumet alkavat sulaa.

        ((pitäisi kyllä pitää itsensä erossa asioista, jotka muutkin voivat hoitaa))

        Olen äitisi kanssa samaa mieltä. Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta nuo oireesi ovat stressiperäisiä ja siihen sinun pitäisi keksiä jokin helpottava parannus.

        En minä sinua moiti, totean vain olennaisen. Sinua kiinnostaa kaikki projektit ja ongelmat, siksi et osaa sanoa EI! Haluat käydä käsiksi ongelmiin ja tutkia mitä sieltä löytyy.
        Olisi suotavaa, että muistaisit levätä tarpeeksi.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Olen äitisi kanssa samaa mieltä. Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta nuo oireesi ovat stressiperäisiä ja siihen sinun pitäisi keksiä jokin helpottava parannus.

        En minä sinua moiti, totean vain olennaisen. Sinua kiinnostaa kaikki projektit ja ongelmat, siksi et osaa sanoa EI! Haluat käydä käsiksi ongelmiin ja tutkia mitä sieltä löytyy.
        Olisi suotavaa, että muistaisit levätä tarpeeksi.

        Varsinaisesti tässä on rasitteena nykyinen elämäntilanne ja sen olisi hyvä muuttua paremmaksi.
        Itse en voi sitä suurestikaan muuttaa (velvollisuudet), mutta aikanaan se muuttuu johonkin suuntaan.


      • buddy-love kirjoitti:

        Varsinaisesti tässä on rasitteena nykyinen elämäntilanne ja sen olisi hyvä muuttua paremmaksi.
        Itse en voi sitä suurestikaan muuttaa (velvollisuudet), mutta aikanaan se muuttuu johonkin suuntaan.

        Ymmärrän. Elämäntilanteesi seisoo paikallaan. Tappitilanne. Muutosta tulee vasta myähemmin, eikä sitä halua edes ajatella.
        Olet hyvin velvollisuudentuntoinen ja se on kunnioitettava piirre sinussa.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Varsinaisesti tässä on rasitteena nykyinen elämäntilanne ja sen olisi hyvä muuttua paremmaksi.
        Itse en voi sitä suurestikaan muuttaa (velvollisuudet), mutta aikanaan se muuttuu johonkin suuntaan.

        Niinhän sitä luulisi :)

        Voin kyllä ymmärtää ehkä sitä. Ja tiedä, ettei kukaan sellainen, joka ei ole samassa elämäntilanteessa, ei voi ymmärtää joitain asioita.

        En harrasta kuvausta, mutta tuli mieleen asunto, jonka olohuoneen ikkunaan asensin mustan pimennysverhon ..


    • Porvari nukkuu huonosti.

      • Sellaista se vastuun kanto aiheuttaa.


    • Anonyymi

      Oi voi. 🤗

      Lepoa vielä sitten ettei jysähdä uudestaan. ❤️
      Jos joku riesa on tuttu niin toi helvetin migreeni. En toivosi sitä edes pahimmalle vihamiehelleni, saati sinulle.

      Entinen Eivori

      • Kyllä se taas tästä ja jos nukun kunnollisesti, niin saattaa olla kuukaudenkin poissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe