Nyt kun moderointi asianmukaisesti poisti palstalta metsästys vastaisen trollin kymmenet metsästäjiä mustamaalaavat öyhötysketjut on aika pohtia asiaa miksi juuri heidän toimissaan on hämmästyttävä yhdenmukaisuus nykyisen venäjän toimien kanssa.
Totalitarismi, harvainvalta, ideologia, harhakuvat, päähänpinttymät, vain oman mielipiteen näkeminen oikeamielisenä jne jne. Siinähän nämä pääpiirteissään.
Kumma kyllä sama teema yhdistyy myös vihreiden ja vasemmiston mielenmaisemissa, joten sopii hyvin nähdä, että näillä kaikilla on jonkinlainen yhteys toisiinsa vallanhimoissaan.
Kysehän on kuitenkin vallanhimosta. Metsästyksen vastustajien vallanhimo perustuu sellaisten asioiden pakkomielteiseen kieltämishaluun mikä ei ole heidän ideologian mukaista. Ihan samoin kuin venäjän vallanhimo määritellä ja määrätä toisen valtion itsenäisyyttä ja suvereniteettiä.
Tunnetaan siis itsensä ylemmyydentuntoiseksi, kun voidaan määritellä muiden oikeudet ja se mitä he elämällään haluavat.
Tällainen ajattelumallihan ei sovellu ollenkaan länsimaiseen demokratiaan, joten voidaan hyvin päätellä, että niin metsästyksen vastustajien kuin vihreiden ja vasemmiston joiden kanssa heillä on yhteys toiminta ei ole edes lähimainkaan länsimaista, vaan vanhan idästä tutun totalitarismin kaipuuta.
Kun valtaan ei pääse käsiksi muuten aloitetaan disinformaatio kampanja joka on siis hyvin tuttua niin venäjän toimiin ukrainaa kohtaan kuin metsästyksen vastustajien toimiin metsästäjiä kohtaan.
Eli tiedetään, että mitään muuta keinoa ei ole kuin väärän informaation levittäminen. Tämä näkyy mainiosti tällä palstalla metsästyksen vastustajien toimintatapana.
Osa on esiintyvinään "metsästäjinä" ja osa sanoo suoraan olevansa metsästyksen vastustaja, mutta pääasia on yrittää kaikin mahdollisin keinoin saada metsästäjä näyttämään rikollisena ja väärämielisenä joka pitäisi taltuttaa ja lopettaa. Ja kuten huomaamme jälleen löytyy hämmästyttävä yhteys venäjän toimiin ukrainaa vastaan.
Summasummaarum voimme siis nähdä, että länsimainen demokratia ei kaipaa kumpaakaan niin metsästyksen vastustajia kuin venäjääkään sotkemaan syyttömien tavallisten kansalaisten elämää. Kukaan ei heiltä kiellä olemasta näitä asioita vastaan joita vihaavat, mutta se ei tarkoita että meitä metsästäjiä ja muita normaaleja ihmisiä vastaan olisi hyväksyttyä disinformaatio, mustamaalaaminen ja väkivalta.
Jokainen metsästyksen vastustajakin siis pitäköön huolen omista asioistaan, keksikööt elämäänsä mielekästä tekemistä esim jonkun harrastuksen, työn, ystäväpiirin yms mitä vain kunhan sen vihan toisia ihmisiä ja muiden harrastuksia ja elämää kohtaan unohtaa.
Kukaan ei ole teiltä mitään kieltämässä tai viemässä pois, niin samaa oikeutta ei ole teilläkään.
Metsästyksen vastustajien ja nyky venäjän yhteleväisyydet.
212
630
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt pomppas🤣
Eikös varsinkin tuo Lapinlahden tapaus ole kuin suoraan Venäjältä, mukana kunnallispoliitikkokin..
Me metsästysrikosten ja valehtelun vastustajat olemme viimeisen päälle isänmaallisia joten olepas sinä Kremlin trolli hiljaa!- Anonyymi
Lisään vielä että minä olen täällä puhunut!
Nyt kun juttu Yle.fi niin tehtäväni suoritettu. - Anonyymi
Meinaat siis edelleen jatkaa metsästys palstan aktiivi trollaamista, vaikka moderointi poisti kymmenet palstalle kuulumattomat öyhötyksesi. 😂 Palstabanniako herra metsästyksen vastustaja taas odottaa? 🤭
Miksi kuvittelet, että tänne on perustettu erikseen metsästyksen vastustajat palsta? Ei ainakaan siksi, että kaltaisesi roskasakki pääsisi trollaamaan asiallisten ihmisten metsästys keskustelupalstaa. No, kun saat bannin, niin öyhötys laantuu ja saat varmaan marttyyri palkinnon vihreiltä ja vasemmistosta lähes onnistuneesta metsästäjien mustamaalaamis kampanjastasi. 😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat siis edelleen jatkaa metsästys palstan aktiivi trollaamista, vaikka moderointi poisti kymmenet palstalle kuulumattomat öyhötyksesi. 😂 Palstabanniako herra metsästyksen vastustaja taas odottaa? 🤭
Miksi kuvittelet, että tänne on perustettu erikseen metsästyksen vastustajat palsta? Ei ainakaan siksi, että kaltaisesi roskasakki pääsisi trollaamaan asiallisten ihmisten metsästys keskustelupalstaa. No, kun saat bannin, niin öyhötys laantuu ja saat varmaan marttyyri palkinnon vihreiltä ja vasemmistosta lähes onnistuneesta metsästäjien mustamaalaamis kampanjastasi. 😂😂Älä jauha sontaa, kyllä minun aloitukset on vielä täällä.
Lisäksi, minulla EI ole ollut bannia kertaakaan.
Nyt olet väärässä henkilössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha sontaa, kyllä minun aloitukset on vielä täällä.
Nyt olet väärässä henkilössä.Missäs sinun viimeiset kahden viikon aikana tekemät kymmenet metsästys vastaiset trollisi ovat herra metsästyksen vastustaja? 😂 Olehyvä ja näytä ne meille kiitoos. 🤭😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs sinun viimeiset kahden viikon aikana tekemät kymmenet metsästys vastaiset trollisi ovat herra metsästyksen vastustaja? 😂 Olehyvä ja näytä ne meille kiitoos. 🤭😂
No esimerkiksi...
"metsästystä vai jotain muuta".
"Törkeä teko"
"Siinäpä taas yksi teko"
Eikä tuossa aivan kaikki kahdelta eka sivulta. En minä suinkaan kaikkia aloituksia ole tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi...
"Törkeä teko"
"Siinäpä taas yksi teko"
Eikä tuossa aivan kaikki kahdelta eka sivulta. En minä suinkaan kaikkia aloituksia ole tehnyt.Lisään vielä että minun aloitukset koskee aina metsästysrikoksia tai metsästykseen liittyvää valehtelua tms.
Noista tunnistat aloitukseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä että minun aloitukset koskee aina metsästysrikoksia tai metsästykseen liittyvää valehtelua tms.
Noista tunnistat aloitukseni....ja vielä lisäys, myös tuo: "metsästysrikkomuksille nauretaan" on minun aloitus.
Kirjoitin siksi tuon koska olen metsä.seuroissa nähnyt ja kuullut kuinka esimerkiksi jos joku jäsen ampuu kanahaukan niin sille tapaukselle nauretaan yleisesti ja vitsaillaan vaikka suhtautuminen tulisi olla ihan jotain muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha sontaa, kyllä minun aloitukset on vielä täällä.
Nyt olet väärässä henkilössä.Samaa tuttua vihaansahan tuo dx trolli on minullekin jauhanut, vaikka olen mettästävä vanaha lapin ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa tuttua vihaansahan tuo dx trolli on minullekin jauhanut, vaikka olen mettästävä vanaha lapin ukko.
Ja minulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi...
"Törkeä teko"
"Siinäpä taas yksi teko"
Eikä tuossa aivan kaikki kahdelta eka sivulta. En minä suinkaan kaikkia aloituksia ole tehnyt.Nostelet omia uusia trollejasi itse etusivulle. Hävettääkö kun kukaan muu kuin sinä itse ei tue kommenttejasi. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa tuttua vihaansahan tuo dx trolli on minullekin jauhanut, vaikka olen mettästävä vanaha lapin ukko.
Oih voi kun ihanaa kun kaksi metsästyksen vastustajaa kohtaa palstalla toisensa metsästäjien mustamaalaamisen merkeissä. 🥰 Joko on häät sovittu? ♥️🤗🤗😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi...
"Törkeä teko"
"Siinäpä taas yksi teko"
Eikä tuossa aivan kaikki kahdelta eka sivulta. En minä suinkaan kaikkia aloituksia ole tehnyt.Viimeiset pari viikkoa ja miksi päättelet että tänne on tehty metsästyksen vastustajat palsta? 😂🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih voi kun ihanaa kun kaksi metsästyksen vastustajaa kohtaa palstalla toisensa metsästäjien mustamaalaamisen merkeissä. 🥰 Joko on häät sovittu? ♥️🤗🤗😂
Valitettavssti en ole homoseksuaali, joten siirry seuraavaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavssti en ole homoseksuaali, joten siirry seuraavaan.
Puheesi kertovat kyllä ihan toista. 😂🤭
- Anonyymi
Tityy tityy🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
- Anonyymi
Eikö herra titityy metsästyksen vastustaja saa uusia trollejaan ylös muuta kuin itse nostamalla? 😂😂 Ja kohta taas moderoinnin poistoon. Hävettääkö? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö herra titityy metsästyksen vastustaja saa uusia trollejaan ylös muuta kuin itse nostamalla? 😂😂 Ja kohta taas moderoinnin poistoon. Hävettääkö? 😂😂
Titityy tityy🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljastajahahmosi on kokenut kovan kolauksen ja dx trollisi on menettänyt merkityksensä, jos sitä koskaan on ollutkaan. Palstan nostin minä, eikä tityy tityy🦧 Luulisi veetuttavan...Onko eukkosi levillä?🐷🐷🐷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljastajahahmosi on kokenut kovan kolauksen ja dx trollisi on menettänyt merkityksensä, jos sitä koskaan on ollutkaan. Palstan nostin minä, eikä tityy tityy🦧 Luulisi veetuttavan...Onko eukkosi levillä?🐷🐷🐷
😹😹😹👍👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs kolauksen minä olen saanut, kun paljastelen metsästys palstalta metsästys vastaisia trollejasi? 😂 Mitäpä veikkaat miksi tänne on tehty metsästyksen vastustajat palsta ja miksi et viihdy siellä? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs kolauksen minä olen saanut, kun paljastelen metsästys palstalta metsästys vastaisia trollejasi? 😂 Mitäpä veikkaat miksi tänne on tehty metsästyksen vastustajat palsta ja miksi et viihdy siellä? 🤭
Titityy tityy🤪🤪🤪🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot ihanan itsevarma oikea tosimies siksi ei voi poistua tältä palstalta😍😍😍😍😍😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot ihanan itsevarma oikea tosimies siksi ei voi poistua tältä palstalta😍😍😍😍😍😍😍
Eikö kukaan vastaa sinun uuteen metsästys vastaiseen trolliisi etusivulla, kun joudut sitä itse vähän väliä nostelemaan? 😂 Melko säälittävää. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kukaan vastaa sinun uuteen metsästys vastaiseen trolliisi etusivulla, kun joudut sitä itse vähän väliä nostelemaan? 😂 Melko säälittävää. 🤭
Kylläpäs sinäkin täällä taas provosoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Titityy titityy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs sinäkin täällä taas provosoit.
Missäs näet minun "provosointeja"? 😂 Olen metsästäjä joka kuuluu tälle palstalle en metsästyksen vastustaja joka sinä taas olet täällä trolleinesi. Miksi kuvittelet, että tänne on tehty metsästyksen vastustajat palsta herra metsästyksen vastustaja? 🤭
- Anonyymi
Jokohan olis aika lopettaa?
Hyvää Itsenäisyyspäivää vaan kaikille!- Anonyymi
Samaa mieltä hyvää itsenäisyys päivää erijävistä mielipiteistä huolimatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä hyvää itsenäisyys päivää erijävistä mielipiteistä huolimatta
Ei metsästäjistä ole Suomen itsenäisyyttä puolustamaan kun niin hysteerisesti jo suttakin pelkäävät.
- Anonyymi
Kyllä. Metsästyksen vastustajien on aika lopettaa tämän palstan trollaaminen. Moderointikin poisti täältä jo useat metsästyksen vastustajien trolliketjut. Hyvää itsenäisyyspäivää jokaiselle metsästäjälle! 🇫🇮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei metsästäjistä ole Suomen itsenäisyyttä puolustamaan kun niin hysteerisesti jo suttakin pelkäävät.
Hyvää itsenäisyys päivää sinullekkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Metsästyksen vastustajien on aika lopettaa tämän palstan trollaaminen. Moderointikin poisti täältä jo useat metsästyksen vastustajien trolliketjut. Hyvää itsenäisyyspäivää jokaiselle metsästäjälle! 🇫🇮
Sulta asiallinen kirjoitus mutta toivotit vain metsästäjille hyvää itsänäisyyspäivää 😫😫😫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs takia te vihreät ja vasemmistolaiset metsästyksen vastustajat olette enemmistössä muunmuassa sivarissa? Tekö sitten suomea puolustaisitte hah. 😂😂
Olette venäjän puolen parhaimpia pelaajia suomea vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs takia te vihreät ja vasemmistolaiset metsästyksen vastustajat olette enemmistössä muunmuassa sivarissa? Tekö sitten suomea puolustaisitte hah. 😂😂
Olette venäjän puolen parhaimpia pelaajia suomea vastaan.Jaa onko siitä tehty ihan tutkimus ketä on eninten sivareita jos metsätyksen vastustajista on eninten se on kyllä noloa mutta täytyy kestää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa onko siitä tehty ihan tutkimus ketä on eninten sivareita jos metsätyksen vastustajista on eninten se on kyllä noloa mutta täytyy kestää
Tutkitusti vasemmistopuolueita äänestävät eli vihreät ja vasemmisto on enemmistönä sivareissa. Metsästäjissä siviilipalveluksen suorittaneet ovat käytännössä nollissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkitusti vasemmistopuolueita äänestävät eli vihreät ja vasemmisto on enemmistönä sivareissa. Metsästäjissä siviilipalveluksen suorittaneet ovat käytännössä nollissa.
Mistä löytyy semmoinen linkki kerrohan 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytyy semmoinen linkki kerrohan 🤔
Koskas sinä olet metsästys vastaisia linkkejä pyynnöstä tuonut palstalle? Yhtä varmasti saat itse tuon faktan hakea myös itse netistä. Vai koskas vihreät ja vasemmisto ovat sotilasarvoillaan retostelleet? 😂
- Anonyymi
Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, eihän kaikkiin aloituksia ole pakko vastata.
Hyvin pian kuitenkin käy niin että alkaa hiilet palamaan molemmilta osapuolilta ja täällä kun anonyyminä kommentoidaan niin myös väliin tulee trolleja jotka sekoittaa keskustelua jne.
Minun mielestäni metsästyksen vastustajat saa myös kommentoida ihan mitä lystää, kyllä moderointi poistaa kommentit jos ne on Suomi24 sääntöjen vastaisia.
Minuun ei noiden metsästyksen vastustajien kommentit vaikuta juurikaan. Minulla on omat mielipiteeni koskien metsästystä ja metsästänkin niin paljon kuin lystään hyvien tapojen ja lakien rajoissa.
Nyt konjakkia🇫🇮🇫🇮- Anonyymi
Niin monta kertaa olen kirjoittanut otin pois maat metsästys seuralta ja minut leimataan heti metsästyksen vastustajaksi ilman että tiedetään syytä niinku sanoit kaikilla on oikeus mielipitesiin
- Anonyymi
Kyllä, mutta siihen on syynsä miksi metsästyksen vastustajille on tehty oma palsta ja se näkyy parhaiten kun katsoo tätä vastustajan trollaamista metsästyspalstalle miksi näin on.
Mielipiteitä kukaan ei kiellä, mutta tarkoituksellinen mustamaalaaminen ei ole mielipide vaan trollaamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin monta kertaa olen kirjoittanut otin pois maat metsästys seuralta ja minut leimataan heti metsästyksen vastustajaksi ilman että tiedetään syytä niinku sanoit kaikilla on oikeus mielipitesiin
Jos kirjoitat kerran "otin maani pois" se on mielipide, mutta kuten tiedämme toistat tätä samaa kymmeniä jopa satoja kertoja se on silloin trollaamista ja selkeä merkki siitä, että et omaa aariakaan maata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kirjoitat kerran "otin maani pois" se on mielipide, mutta kuten tiedämme toistat tätä samaa kymmeniä jopa satoja kertoja se on silloin trollaamista ja selkeä merkki siitä, että et omaa aariakaan maata.
Etkö osaa dx trolli muuta hokea, kuin samaa ja samaa? Olet palstojen mädättäjä ja naurettava pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta siihen on syynsä miksi metsästyksen vastustajille on tehty oma palsta ja se näkyy parhaiten kun katsoo tätä vastustajan trollaamista metsästyspalstalle miksi näin on.
Mielipiteitä kukaan ei kiellä, mutta tarkoituksellinen mustamaalaaminen ei ole mielipide vaan trollaamista.Mutta jos haluaa keskustella metsästäjien kanssa aiheesta niin väärä palsta silloin tuo "metsästyksen vastustajat".
Jos noin rajataan niin metsästäjät ei saa kommentoida metsästyksen vastustajien palstalla.
Mitä tuo haittaa jos joku vihreä täällä kommentoi, ei pidä olla niin herkkä nahkainen.
Minulle ei väliä vaikka änkeävät tänne peräsuolensa tyhjäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli paikalle herra aliurakoitsija 93.24 ha omistan maata näin näkyy lukevan maanmittauksen rekisterissä on paperinekin todiste minne pistetään tulemaan sulle kuten sanon että otin pois maat metsästys seuralta erivien mielipiteiden takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli paikalle herra aliurakoitsija 93.24 ha omistan maata näin näkyy lukevan maanmittauksen rekisterissä on paperinekin todiste minne pistetään tulemaan sulle kuten sanon että otin pois maat metsästys seuralta erivien mielipiteiden takia
Kihniön kirkkoherran virastoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla lapin ukolla on suurinpiirtein samanverran maata jossa hyvää metsää ainakin 2500 kiintokuutiota ja muuta mukavaa. En kyllä kehtaa edes todistella jollekin dx räkyttäjälle metsieni olemassaoloa. On siinä vaan niin tyhjäpäinen trolli, joka saa aina sakat silmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla lapin ukolla on suurinpiirtein samanverran maata jossa hyvää metsää ainakin 2500 kiintokuutiota ja muuta mukavaa. En kyllä kehtaa edes todistella jollekin dx räkyttäjälle metsieni olemassaoloa. On siinä vaan niin tyhjäpäinen trolli, joka saa aina sakat silmille.
Ei Lapissa oo puita. Pelkkää pajukkoa ja lahoja tunturikoivu käkkyröitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihniön kirkkoherran virastoon.
No hyvä viikko on mennyt kyselyssä pitäskö kirjoittaa kirjeen päälle papille postia ois uskottava mies todistamassa maailman ihmettä minulla on maata kiitos viellä osoittesta👍👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä viikko on mennyt kyselyssä pitäskö kirjoittaa kirjeen päälle papille postia ois uskottava mies todistamassa maailman ihmettä minulla on maata kiitos viellä osoittesta👍👍👍👍
Anteeksi unohdin laitanko samaan paikkaan maamittauksen asia kirjan jos todistetaan että metsästyksen vastustajat voivat omistaa maata saatais asiat ojennukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi unohdin laitanko samaan paikkaan maamittauksen asia kirjan jos todistetaan että metsästyksen vastustajat voivat omistaa maata saatais asiat ojennukseen
Siis tarkoitan jossa todistetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla pohjois pohjanmaalla stora enson metsänostaja tulee ensi viikolla katotaan tuleeko kaupat harvennushakkuuta tarjoan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa dx trolli muuta hokea, kuin samaa ja samaa? Olet palstojen mädättäjä ja naurettava pelle.
Mitäs samaa minä hoen? 😂 Sopii kysyä miksi te metsästyksen vastustajat hoette samaa täällä päivä toisensa jälkeen? Lopeta trollaamisesi niin pääset minusta. Pystytkö siihen? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos haluaa keskustella metsästäjien kanssa aiheesta niin väärä palsta silloin tuo "metsästyksen vastustajat".
Jos noin rajataan niin metsästäjät ei saa kommentoida metsästyksen vastustajien palstalla.
Mitä tuo haittaa jos joku vihreä täällä kommentoi, ei pidä olla niin herkkä nahkainen.
Minulle ei väliä vaikka änkeävät tänne peräsuolensa tyhjäksi.Keskustelu on edelleen eri asia kuin mustamaalaamiseen perustuva trollaamisesi. Edelleen kysyn miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyksen vastustajat trolleineen on löytäneet toisensa. Ihanaa. 🥰 Joko olette palstamiitin sopineet metsästäjien mustamaalaamis projektin pariin? 😂😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyksen vastustajat trolleineen on löytäneet toisensa. Ihanaa. 🥰 Joko olette palstamiitin sopineet metsästäjien mustamaalaamis projektin pariin? 😂😘
Titityy titiityy 🤪🤪🤪🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ole jo nukkumaanmeno aika joulukalenteri tuli jo käskenhän äitin lämmittää maitoa me lapin ukon kanssa keskustellaan asioista joihin sinun aivokapaseetti riitä 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me perustetaan lapin ukon kanssa syyskapina järjestön 👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh....pallinaama se jaksaa märistä mustasta maalista. Onko taas sua maalitettu ja onko joku projisoinut? Mikä vinkuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh....pallinaama se jaksaa märistä mustasta maalista. Onko taas sua maalitettu ja onko joku projisoinut? Mikä vinkuja!
Noniin onhan se ihanaa, että olette löytäneet metsästyksen vastustamisessa toisenne. 🥰 Kysyn vain miksi trollaatte metsästys palstaa, kun teille on perustettu metsästyksen vastustajat palstakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin onhan se ihanaa, että olette löytäneet metsästyksen vastustamisessa toisenne. 🥰 Kysyn vain miksi trollaatte metsästys palstaa, kun teille on perustettu metsästyksen vastustajat palstakin?
Kun minä kerron kuinka paljon minulla on maata ja lapinukko myös mikä siinä metsästyksen vastaista hyvä lapsi mene nukkumaan äläkä änkytä asoista mitä sinä et ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun minä kerron kuinka paljon minulla on maata ja lapinukko myös mikä siinä metsästyksen vastaista hyvä lapsi mene nukkumaan äläkä änkytä asoista mitä sinä et ymmärrä
Herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja kertokoon mikä on metsästyspalstan trollaamisesi tarkoitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja kertokoon mikä on metsästyspalstan trollaamisesi tarkoitus?
Eihän se minun vika ole jos lapsi ei osaa lukea eikä ymmärrä viestin sisältöä kysy aikuiselta apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se minun vika ole jos lapsi ei osaa lukea eikä ymmärrä viestin sisältöä kysy aikuiselta apua
Tapahan se on tuokin selittää omaa kirjoitustaidottomuuttasi. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onhan se ikävä kun nykyajan lapset eivät ymmärrä lukemaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onhan se ikävä kun nykyajan lapset eivät ymmärrä lukemaansa
Lasten keskustelu palsta sopii sulle paremmin pääset keskustelemaan ikäistesi kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahan se on tuokin selittää omaa kirjoitustaidottomuuttasi. 😂
Jos sinä lapsonen et osaa lukea niin pyydä aikuista avuksi näin ehkä ymmärrät keskustelun 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa mikä minun äidinkielen taidossa on sinun mielestä vikana ja pyrin sitä osa aluetta parantamaan jotta sinäkin ymmärrät tekstien sisällön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa mikä minun äidinkielen taidossa on sinun mielestä vikana ja pyrin sitä osa aluetta parantamaan jotta sinäkin ymmärrät tekstien sisällön
Ainahan voit kysyä sitä vaikka äidinkielitaitoiselta metsästyksen vastustajalta, jos teillä sellaista onkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan voit kysyä sitä vaikka äidinkielitaitoiselta metsästyksen vastustajalta, jos teillä sellaista onkaan.
Voi voi....onko taas trollit projisoinut, maalittanut ja mustamaalannut reppanaa? Tuliko nyt paha mieli?
Pelottaako sudet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lapsonen minä kysyn sinulta mikä siinä on vaikeaa ymmärtää minun kirjoituksissa sinuhan se pitää osata vastata kun kritisoit äidinkielen osaamistani vastaa minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi....onko taas trollit projisoinut, maalittanut ja mustamaalannut reppanaa? Tuliko nyt paha mieli?
Pelottaako sudet?Lapset lapset nukkumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset lapset nukkumaan
Eikö sulle tuu uni simmukkaan ku trollit ja sudet niin pelottaa? Heh heh....onko koko maailmankuvasi mustamaalattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä lapsonen et osaa lukea niin pyydä aikuista avuksi näin ehkä ymmärrät keskustelun 👍
Tapa se on tuokin omaa sivistymättömyyttäsi selittää. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulle tuu uni simmukkaan ku trollit ja sudet niin pelottaa? Heh heh....onko koko maailmankuvasi mustamaalattu?
Menehän lapsonen jo nukkumaan kasvat ehkä joskus aikuiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapa se on tuokin omaa sivistymättömyyttäsi selittää. 😂
Lue sinä Susianalyysia niin sivistyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä lapsi lue ensin aku ankkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppa tyhmä dx trolli. Älä syytä toisia huonosta äitinkielestä ja kirjoitusvirjeistä, sillä minä se olen vähän kouluja käynyt lapin selekosten ukko. Mutta sen minä sanon, että luonnon ja ihmisen suhteesta tiiän aivan varmasti paremmin ku sinä. 60 luku mukhan luettuna on täälä eletty ja pärjätty. Lapsena oli ruisleipäki herkkua kun piti syödä pottuja, kaloja ja riistaa....Mutta aja karvan alut korpulla ja mene ajoisa nukkumaan, äläkä kyttäile aikusten hommia. huomenna meen siikaverkoile ja kivääri mukhan, jos sattus hirven näkemään. Ei oo tutka ajokoiria eikä muitakhan vempeleitä, muuta ko isävainaalta jääny pystykorva 7,63× 53r, jonka ite hivoin 54 ärräksi. Niin on tietenki muitaki aseita, mutta niistä et älyä mithän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppa tyhmä dx trolli. Älä syytä toisia huonosta äitinkielestä ja kirjoitusvirjeistä, sillä minä se olen vähän kouluja käynyt lapin selekosten ukko. Mutta sen minä sanon, että luonnon ja ihmisen suhteesta tiiän aivan varmasti paremmin ku sinä. 60 luku mukhan luettuna on täälä eletty ja pärjätty. Lapsena oli ruisleipäki herkkua kun piti syödä pottuja, kaloja ja riistaa....Mutta aja karvan alut korpulla ja mene ajoisa nukkumaan, äläkä kyttäile aikusten hommia. huomenna meen siikaverkoile ja kivääri mukhan, jos sattus hirven näkemään. Ei oo tutka ajokoiria eikä muitakhan vempeleitä, muuta ko isävainaalta jääny pystykorva 7,63× 53r, jonka ite hivoin 54 ärräksi. Niin on tietenki muitaki aseita, mutta niistä et älyä mithän.
Kuule älyän kaliibereista enemmän kuin uskotkaan omaanhan niitä liudan itsellänikin, mutta en kommentoi sanaakaan metsästyksestä teidän metsästys vastaisten trollien kanssa. Miksi siis kuvittelet, että täällä on vastustajat palsta erikseen? Sinnehän nämä trollisi kuuluvat, mutta onhan se ihanaa että olet löytänyt metsästyksen vastustajasta ystävän jonka kera mustamaalata meitä metsästäjiä. 🥰😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule älyän kaliibereista enemmän kuin uskotkaan omaanhan niitä liudan itsellänikin, mutta en kommentoi sanaakaan metsästyksestä teidän metsästys vastaisten trollien kanssa. Miksi siis kuvittelet, että täällä on vastustajat palsta erikseen? Sinnehän nämä trollisi kuuluvat, mutta onhan se ihanaa että olet löytänyt metsästyksen vastustajasta ystävän jonka kera mustamaalata meitä metsästäjiä. 🥰😂
Etpä näy tietävän mistään mitään! Turhaa on kuule lapin ukolle höpöttää mitään aseista ym metästys hommista, sillä met miinojen ja sotaromun keskellä kasvaneet taijamma tietää vähän enemmän. Enkä ole mikään metästyksenvastustaja ja sullehan sitä en etes selittele. Kaiva vain korppus ja ajele haivenes, kyllä se parta vielä sullekki kasvaa. Mulla on kavereita sekä metästäjissä että vastustajissa, mutta kykenen kuite keskustelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sivusta seuranneena totean, että lapin ukko on sen verran jo pieksänyt ja nöyryytänyt sinua, jotta oisko aika jo nostaa käpälät pystyyn ja lopettaa tuo vinkuminen ja märinä. Mitä enemmän märiset sitä syvemmälle tulet suohon poljetuksi.
Ja niin hirnuttaa nuo sun mustamaalaamis ja maalittamis höpinät että tässähän kohta tukehtuu naruun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sivusta seuranneena totean, että lapin ukko on sen verran jo pieksänyt ja nöyryytänyt sinua, jotta oisko aika jo nostaa käpälät pystyyn ja lopettaa tuo vinkuminen ja märinä. Mitä enemmän märiset sitä syvemmälle tulet suohon poljetuksi.
Ja niin hirnuttaa nuo sun mustamaalaamis ja maalittamis höpinät että tässähän kohta tukehtuu naruun.Heh heh .....nauruun. Mulla se huumorin kukka kukoistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävät on tärkeitä jospa sinäkin löytäisit metsästäjien joukosta ystävän jonka kanssa erätulien ääressä voisitte yhdessä käsikädessä sanoa kyllä metsästyksen vastustajat on kusipäitä😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä näy tietävän mistään mitään! Turhaa on kuule lapin ukolle höpöttää mitään aseista ym metästys hommista, sillä met miinojen ja sotaromun keskellä kasvaneet taijamma tietää vähän enemmän. Enkä ole mikään metästyksenvastustaja ja sullehan sitä en etes selittele. Kaiva vain korppus ja ajele haivenes, kyllä se parta vielä sullekki kasvaa. Mulla on kavereita sekä metästäjissä että vastustajissa, mutta kykenen kuite keskustelemaan.
Kaikki se sonta mitä olet tänne vuosikaudet kylvänyt on pelkkää metsästys vastaista pskaa jolla pyrit vain mustamaalaamaan metsästäjiä. Miksi kuvittelet, että täällä on metsästyksen vastustajat palsta erikseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin hirnuttaa nuo sun mustamaalaamis ja maalittamis höpinät että tässähän kohta tukehtuu naruun.Tapahan se on tuokin itseään kehua ja keskustella omien alteregojesi kanssa. 😂 Kuten olen sinulle sadat kerrat sanonut lopetan trolleihisi puuttumisen kun alat puhumaan metsästäjistä kunnioittavaan sävyyn ja lopetat mustamaalaamisesi meitä metsästäjiä kohtaan. Näkyy olevan vaikeaa, kun et siihen kykene. 😂 Näinollen puutun jokaiseen trolliisi tasan niin kauan kun lopetat tuon metsästys vastaisen trollaamisen, vaikka se veisi vuosia. Yhden erän olen jo voittanut, kun moderointi siivosi kymmenet oksennusketjusi palstalta pois. Tulet siis häviämään tämän jokatapauksessa. Vinkki. Lopeta trollaus ja vihan lietsonta ja uhriutumisesi, niin elämäsi olisi myös paljon helpompaa.🥱😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahan se on tuokin itseään kehua ja keskustella omien alteregojesi kanssa. 😂 Kuten olen sinulle sadat kerrat sanonut lopetan trolleihisi puuttumisen kun alat puhumaan metsästäjistä kunnioittavaan sävyyn ja lopetat mustamaalaamisesi meitä metsästäjiä kohtaan. Näkyy olevan vaikeaa, kun et siihen kykene. 😂 Näinollen puutun jokaiseen trolliisi tasan niin kauan kun lopetat tuon metsästys vastaisen trollaamisen, vaikka se veisi vuosia. Yhden erän olen jo voittanut, kun moderointi siivosi kymmenet oksennusketjusi palstalta pois. Tulet siis häviämään tämän jokatapauksessa. Vinkki. Lopeta trollaus ja vihan lietsonta ja uhriutumisesi, niin elämäsi olisi myös paljon helpompaa.🥱😂
Et ole voittanut eräkään eihän sinusta paskaläjästä voi puhua kunnioittavasti olet alinta jätettä mitä näiltä palstoilta löytyy älä sotke muita metsästäjiä jatketaan vaan niin todistat muille metsästäjille kuinka joten koetahan lapsukainen aikuistua🦅🦅🦅🦅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole voittanut eräkään eihän sinusta paskaläjästä voi puhua kunnioittavasti olet alinta jätettä mitä näiltä palstoilta löytyy älä sotke muita metsästäjiä jatketaan vaan niin todistat muille metsästäjille kuinka joten koetahan lapsukainen aikuistua🦅🦅🦅🦅
Käy nyt edes äidinkielen alkeiskurssi, että oksennuksesta saisi edes alustavasti selvää herra metsästyksen vastustaja.
Miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta? Siksikö, että voit trollata metsästyspalstaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahan se on tuokin itseään kehua ja keskustella omien alteregojesi kanssa. 😂 Kuten olen sinulle sadat kerrat sanonut lopetan trolleihisi puuttumisen kun alat puhumaan metsästäjistä kunnioittavaan sävyyn ja lopetat mustamaalaamisesi meitä metsästäjiä kohtaan. Näkyy olevan vaikeaa, kun et siihen kykene. 😂 Näinollen puutun jokaiseen trolliisi tasan niin kauan kun lopetat tuon metsästys vastaisen trollaamisen, vaikka se veisi vuosia. Yhden erän olen jo voittanut, kun moderointi siivosi kymmenet oksennusketjusi palstalta pois. Tulet siis häviämään tämän jokatapauksessa. Vinkki. Lopeta trollaus ja vihan lietsonta ja uhriutumisesi, niin elämäsi olisi myös paljon helpompaa.🥱😂
Katohan napero varmaan syönnyt tuhdin aamupuuron kun noin kovasti on energiaa jauhaa paskaa🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäsi olisi myös paljon helpompaa mahtava elämän neuvo kommenttisi lopussa kertoo ihminen joka ei tiedä edes oman kenkän numeroa 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäsi olisi myös paljon helpompaa mahtava elämän neuvo kommenttisi lopussa kertoo ihminen joka ei tiedä edes oman kenkän numeroa 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹
Pysy kanavalla juttuja piisaa😁😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy nyt edes äidinkielen alkeiskurssi, että oksennuksesta saisi edes alustavasti selvää herra metsästyksen vastustaja.
Miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta? Siksikö, että voit trollata metsästyspalstaa?Mitä osa aluetta haluat minun äidinkielessä parantavan jotta saisit alustavasti selvää minun kommenteista voihan olla lapsonen ettei sinun älykkyys määrä riitä ymmärtämään kommenttini sisältöä kysy aikuiselta apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy kanavalla juttuja piisaa😁😁😁😁😁😁
Karpoooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitto kotiin🥳🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitto kotiin🥳🥳
Toivossa on hyvä elää😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää😁😁😁
Tuota ei usko vanha erkikkään jne😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karpoooo
Nyt tosiaan tarvis karpoa ois kansalla hauskaa 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki se sonta mitä olet tänne vuosikaudet kylvänyt on pelkkää metsästys vastaista pskaa jolla pyrit vain mustamaalaamaan metsästäjiä. Miksi kuvittelet, että täällä on metsästyksen vastustajat palsta erikseen?
Vain kaksi viikkoa alkuperäinen kysymys mistä tämä mopo lähti käsistä oli voiko metsästyksen vastustaja omistaa maata ja herra aliurakoitsijan kanssa on kinasteltu toki turhaa koska vastaus on kyllä että sillälailla ja jutut vaan jatkuu mutta eri aiheista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutakun painat omine "kenkäinesi" metsästyksen vastustajat palstalle, niin elämäsi helpottuu. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä osa aluetta haluat minun äidinkielessä parantavan jotta saisit alustavasti selvää minun kommenteista voihan olla lapsonen ettei sinun älykkyys määrä riitä ymmärtämään kommenttini sisältöä kysy aikuiselta apua
Mistä syystä kuvittelet, että käymme koulua ja opiskelemme myös äidinkieltä sekä kirjoittamaan? Nämä kaikki näkyy jääneen herra metsästyksen vastustajalta käymättä "elämämkoulusi" takia. 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kaksi viikkoa alkuperäinen kysymys mistä tämä mopo lähti käsistä oli voiko metsästyksen vastustaja omistaa maata ja herra aliurakoitsijan kanssa on kinasteltu toki turhaa koska vastaus on kyllä että sillälailla ja jutut vaan jatkuu mutta eri aiheista
Mistäpä syystä kuvittelet, että moderointi poisti suurimmanosan öyhötyksistäsi palstalta? No tuon valehtelusi, trollaamisen sekä asiattomuuksien kirjoittelun takia herra metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä kuvittelet, että käymme koulua ja opiskelemme myös äidinkieltä sekä kirjoittamaan? Nämä kaikki näkyy jääneen herra metsästyksen vastustajalta käymättä "elämämkoulusi" takia. 😂🤭
Hyvänen aika lapsonen sinä käyt koulua etkä osaa lukea selvää suomen kieltä voisit pyytää tukiopetusta näin pääsisit paremmin keskustelun ytimeen ja luku ja ymmärtämis häiriöihiin löytyy koulusta apua ei sitä tarvi hävetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpä syystä kuvittelet, että moderointi poisti suurimmanosan öyhötyksistäsi palstalta? No tuon valehtelusi, trollaamisen sekä asiattomuuksien kirjoittelun takia herra metsästyksen vastustaja. 😂
Juuri siksi aivan olet oikessa mutta niinkuin sanon juttuja riittää jos sinun älykkyysmäärällä niitä osaat lukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä kommentilla paljastit olevasi äitin pikku taapero monesko luokka on menossa 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutakun painat omine "kenkäinesi" metsästyksen vastustajat palstalle, niin elämäsi helpottuu. 😂
Nyt on jo sekavaa tekstiä äidinkielen opettaja 10v😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika lapsonen sinä käyt koulua etkä osaa lukea selvää suomen kieltä voisit pyytää tukiopetusta näin pääsisit paremmin keskustelun ytimeen ja luku ja ymmärtämis häiriöihiin löytyy koulusta apua ei sitä tarvi hävetä
"selvää suomen kieltä" 😂😂
Tapahan se on tuokin ulkoistaa oma sivistymättömyytesi ulkopuolisiin. 😂🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on jo sekavaa tekstiä äidinkielen opettaja 10v😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹
Kommentoi herra äidinkielentaidoton "elämämkoululainen". 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti tulla kattomhaan pitkästä aikaa, kenen kanssa dx trolli haastaa nyt riitaa. Olitko niitten anarkistien joukossa, jotka poliisit otti yöksi säilöön? Terv. Lapin ukko täältä kaamoksen keskeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti tulla kattomhaan pitkästä aikaa, kenen kanssa dx trolli haastaa nyt riitaa. Olitko niitten anarkistien joukossa, jotka poliisit otti yöksi säilöön? Terv. Lapin ukko täältä kaamoksen keskeltä.
Mitäs herra metsästyksen vastustajien puolustelija? 😂 Tulitko huolehtimaan ettei uusi vastustaja ystäväsi jäisi alakynteen? 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi on hasu kertoo aina saman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs herra metsästyksen vastustajien puolustelija? 😂 Tulitko huolehtimaan ettei uusi vastustaja ystäväsi jäisi alakynteen? 😂🤭
Sinun lihakset ei siihen riitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsihan on oppinnut huumoria😹😹😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun lihakset ei siihen riitä
Taatusti riittää yhtä hintelää öyhöttävää metsästyksen vastustajaa vastaan. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lapsi ei osaa lukea turhaan sinä minua syytät pyydä apua täältä suomi24 palstalta et saa😫😫😫😫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olit yön putkassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lapsi ei osaa lukea turhaan sinä minua syytät pyydä apua täältä suomi24 palstalta et saa😫😫😫😫
Se, että sinä et osaa kirjoittaa ei ole lukijoiden vika. Mutta tuo reakoiminen on teille vihervasemmistolle tyypillistä. Syytätte omasta toiminnastanne aina ulkopuolisia.
Joskus on oikeutettua sanoa ihmistä idiootiksi ja kun toimintaasi täällä seuraa se on vähintä mitä sinusta voi sanoa. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olit yön putkassa!
Meinaat siis yhä uhmata bannia ja jatkaa metsästyspalstan trollaamista, vaikka suurinosa oksennuksistasi poistettiin palstalta. 😂
Monologia, kun et muita saa öyhötyksiisi. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taatusti riittää yhtä hintelää öyhöttävää metsästyksen vastustajaa vastaan. 😂
Kovaa puhetta lapselta jonka kädet on kuin narut ja suomessa on ruoskiminen kieletty 😹😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että sinä et osaa kirjoittaa ei ole lukijoiden vika. Mutta tuo reakoiminen on teille vihervasemmistolle tyypillistä. Syytätte omasta toiminnastanne aina ulkopuolisia.
Joskus on oikeutettua sanoa ihmistä idiootiksi ja kun toimintaasi täällä seuraa se on vähintä mitä sinusta voi sanoa. 😂Se on sinun vika jos et osaa lukea missä helvetin takapajulassa asut eikö sivistys ole saapunut takapajulaan ja tuo höpötys vihervasemistoliitosta ei minua kiinnosta pätkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat siis yhä uhmata bannia ja jatkaa metsästyspalstan trollaamista, vaikka suurinosa oksennuksistasi poistettiin palstalta. 😂
Monologia, kun et muita saa öyhötyksiisi. 🤭Varmasti jatkan niin pitkään että kuolet vitutukseen onneksi jäi sinun oksennuksesi palstalle voit nauttia niistä niinkuin jälkiruokana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun vika jos et osaa lukea missä helvetin takapajulassa asut eikö sivistys ole saapunut takapajulaan ja tuo höpötys vihervasemistoliitosta ei minua kiinnosta pätkään
Kun et osaa kirjoittaa se ei edelleen ole lukijoiden vika. 😂 Tiedätkö miksi koulussa yleensä käydään? Teitä metsästyksen vastustajia siellä ei paljoa näkynyt. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti jatkan niin pitkään että kuolet vitutukseen onneksi jäi sinun oksennuksesi palstalle voit nauttia niistä niinkuin jälkiruokana
Eli meinaat uhmata palstabannia vain metsästys vihasi takia jonka moderointikin osoitti ketjujasi poistamalla. 😂
Miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta? Miksi et uikuta siellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun et osaa kirjoittaa se ei edelleen ole lukijoiden vika. 😂 Tiedätkö miksi koulussa yleensä käydään? Teitä metsästyksen vastustajia siellä ei paljoa näkynyt. 😂
Syöhän piltti ja mene nukkumaan jaksat huomenna piipittää😹😹😹😹😹😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli meinaat uhmata palstabannia vain metsästys vihasi takia jonka moderointikin osoitti ketjujasi poistamalla. 😂
Miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta? Miksi et uikuta siellä?Vittuilen niin paljon sulle että näköä haittaa usko jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöhän piltti ja mene nukkumaan jaksat huomenna piipittää😹😹😹😹😹😹😹😹
Syön kuule savukaurista ennen nukkumaanmenoa. Harmittaako metsästyksen vastustajaa? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta? Miksi et uikuta siellä?No miksi et teet ilmoitusta valvojalle vituttaa tuolainen mikki hiiri 🐒🐒🐒🐒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et teet ilmoitusta valvojalle vituttaa tuolainen mikki hiiri 🐒🐒🐒🐒
Mistä päättelet etten ole trolleista valvojalle ilmoittanut? Johan täältä lähti niitä poistoon jo montakin, mutta silti jatkat edelleen trollaamistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot näköjään käynnyt vain apukoulun senkin kaksi kertaa mikä kirjain näkyy viestissä A oliko naperolle liian vaikeaa😹👍👍😹👍😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syön kuule savukaurista ennen nukkumaanmenoa. Harmittaako metsästyksen vastustajaa? 😂
Ei ollenkaan hyvä valinta luonnon liha parasta minä tyydyn tänään iltapalaksi hilla rahkaan😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet etten ole trolleista valvojalle ilmoittanut? Johan täältä lähti niitä poistoon jo montakin, mutta silti jatkat edelleen trollaamistasi.
No ilmoita lisää lisää ei haittaa pääset eroon minusta mutta kyllä sulle uusia härnääjiä löytyy pistähän valvoja töihiin👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot näköjään käynnyt vain apukoulun senkin kaksi kertaa mikä kirjain näkyy viestissä A oliko naperolle liian vaikeaa😹👍👍😹👍😹
Projisoit jälleen omaa historiaasi ulkopuolisiin herra metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmoita lisää lisää ei haittaa pääset eroon minusta mutta kyllä sulle uusia härnääjiä löytyy pistähän valvoja töihiin👍👍👍
Myönnät sentään "härnäämisesi" (trollaamisen). Se on jo paljon👍 Miksi tulisi uusia härnääjiä? Tämä on metsästys palsta ei metsästyksen vastustajat ja kaikki normaali metsästäjien dialogi on parasta ja kaivattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projisoit jälleen omaa historiaasi ulkopuolisiin herra metsästyksen vastustaja. 😂
Sinuun kolahti pahasti apukoululainen nyyh nyyh kerron valvojalle nyyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuun kolahti pahasti apukoululainen nyyh nyyh kerron valvojalle nyyh
Uliuliuli "kerron poliisille" metsästyksen vastustaja taas uhriutuu. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ymmärrä hoono soomi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko jumalaan se on ainoa pelastuksesi siunaa itsesesi ja rukoille hartaasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko jumalaan se on ainoa pelastuksesi siunaa itsesesi ja rukoille hartaasti
Alkaako metsästyksen vastustaja uhkailemaan? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako metsästyksen vastustaja uhkailemaan? 🤔
Uskotko jumalaan voit viellä pelastua aamen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko jumalaan voit viellä pelastua aamen
Te metsästyksen vastustajathan olette tunnetusti ateisteja, joten mitä haet näillä jumalillasi? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te metsästyksen vastustajathan olette tunnetusti ateisteja, joten mitä haet näillä jumalillasi? 😂
Pelastusta sinullekin amen
- Anonyymi
Yli 200 hehtaaria on maata, revi siitä. Otin pois metsästysseuralta maat.
- Anonyymi
Nyt se sota syttyy 🥶🥶🥶
- Anonyymi
Taasko otit olemattomat maasi pois herra metsästyksen vastustaja. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se suattanu ottaakki! Joko sie olet neljännessä seurassa jäsenenä? Ittelä ympärillä lapin laajat selekoset...Mutta suet täältä on kaikonneet ties minne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai herra aliurakoitsija tullut paikalle miten hommat etenee😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto kiittää aina noista teoista🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ymmärrä hoono soomi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
200hehtaaria onhan se aika vähän mutta luonto kiittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto kiittää aina noista teoista🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅
Heh heh.....onhan sitä minullakin maita ja metsää. Lisäksi iso kesäpaikka Kuusamossa. Ikinä ei oo minun mailla metsästetty. Joskus on joku tollo metsästäjä yrittänyt kysellä oikeutta, mutta heh heh älys ssmantien, että nyt kyselee väärältä henkilöltä. Kusi varmaan housuihinsa kun vähän koulutin sitä ja tarjosin Susianalyysia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh.....onhan sitä minullakin maita ja metsää. Lisäksi iso kesäpaikka Kuusamossa. Ikinä ei oo minun mailla metsästetty. Joskus on joku tollo metsästäjä yrittänyt kysellä oikeutta, mutta heh heh älys ssmantien, että nyt kyselee väärältä henkilöltä. Kusi varmaan housuihinsa kun vähän koulutin sitä ja tarjosin Susianalyysia.
Miksi huutelet täällä puskista, mutta vastustajissa käytät rekattua nimimerkkiäsi? 😂
Susilyytilläkin suuret haaveet metsänomistuksesta, mutta se vaatisi että sinunkin pitäisi tehdä töitä. Tunnetusti te vihervasemmistossa ette työllä itseänne ole koskaan rasittaneet. 😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huutelet täällä puskista, mutta vastustajissa käytät rekattua nimimerkkiäsi? 😂
Susilyytilläkin suuret haaveet metsänomistuksesta, mutta se vaatisi että sinunkin pitäisi tehdä töitä. Tunnetusti te vihervasemmistossa ette työllä itseänne ole koskaan rasittaneet. 😂😂Mikähän rekkapäällikkö sinä luulet olevasi? Mikset ite käytä apina-nimimerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susilyytilläkin suuret haaveet metsänomistuksesta, mutta se vaatisi että sinunkin pitäisi tehdä töitä. Tunnetusti te vihervasemmistossa ette työllä itseänne ole koskaan rasittaneet. 😂😂Mulla on ihana työ kyttään metsästäjiä mailani 🦅🦅🦅🦅😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän rekkapäällikkö sinä luulet olevasi? Mikset ite käytä apina-nimimerkkiä.
Herra aliurakoitsija onko puuta kaatunut 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susilyytilläkin suuret haaveet metsänomistuksesta, mutta se vaatisi että sinunkin pitäisi tehdä töitä. Tunnetusti te vihervasemmistossa ette työllä itseänne ole koskaan rasittaneet. 😂😂Eipä tarvi töitä tehdä kela maksaa on aikaa estää rikollisista toimintaa metsissä 🦌🦌🦌🦌🦌🦌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minä olen harhaan johtaja 🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susilyytilläkin suuret haaveet metsänomistuksesta, mutta se vaatisi että sinunkin pitäisi tehdä töitä. Tunnetusti te vihervasemmistossa ette työllä itseänne ole koskaan rasittaneet. 😂😂Oletko koskaan kuulut sanaa perintö😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susilyytilläkin suuret haaveet metsänomistuksesta, mutta se vaatisi että sinunkin pitäisi tehdä töitä. Tunnetusti te vihervasemmistossa ette työllä itseänne ole koskaan rasittaneet. 😂😂Puhuu persu tuo suomenhevosen peilikuva 😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tämä hauskaa ajanvietettä lisää juttuja vain 😀😀😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule trollaamaan teitä vastustajiin, niin miksi trollaat metsästys palstaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tarvi töitä tehdä kela maksaa on aikaa estää rikollisista toimintaa metsissä 🦌🦌🦌🦌🦌🦌
Noniin myönnät sentään, että valtio elättää sinutkin kuten kaikki metsästyksen vastustajat. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuu persu tuo suomenhevosen peilikuva 😁😁😁😁
Suomenhevonen on kaunis eläin ja rakentanut suomea historian saatossa, joten kiitos ylväästä yhdistämisestä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on kaikki tosikot 😁👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, mikset vastaa tuhon apina-kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin myönnät sentään, että valtio elättää sinutkin kuten kaikki metsästyksen vastustajat. 😂
No mikäpä tässä on ollessa rahaa tulee mitä tulee näillä mennään hautaan saakka😨😨😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on kaikki tosikot 😁👍👍
Kun katsoo teidän vastustajien reakointeja, niin näkyy se tosikkous ja vähä-älyisyys olevan siinä päässä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomenhevonen on kaunis eläin ja rakentanut suomea historian saatossa, joten kiitos ylväästä yhdistämisestä. 😂
Kiitos että kelpasi kerrankin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kiusaa työtöntä hallitus tekee jo ihan tarpeeksi tulee paha olo mulla😫😫😫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kiusaa työtöntä hallitus tekee jo ihan tarpeeksi tulee paha olo mulla😫😫😫
Lopeta metsästäjien kiusaaminen ja palstan trollaus, niin pääset minusta. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta metsästäjien kiusaaminen ja palstan trollaus, niin pääset minusta. 😂
Saanko ihan eron sinusta en tietääkseni ole sinun kanssa maimisissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsoo teidän vastustajien reakointeja, niin näkyy se tosikkous ja vähä-älyisyys olevan siinä päässä. 😂
Älä kiusaa vammaisia ole kiltti😨😨😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, mikset vastaa tuhon apina-kysymykseen?
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🦍🐒🐒🐒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko ihan eron sinusta en tietääkseni ole sinun kanssa maimisissa
Saat silloin, kun poistut tältä palstalta metsästäjiä mustamaalaamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat silloin, kun poistut tältä palstalta metsästäjiä mustamaalaamasta.
En voi eihän sulla olisi ketään jonka kanssa voit keskustella rukoilkaamme yhdessä amen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi eihän sulla olisi ketään jonka kanssa voit keskustella rukoilkaamme yhdessä amen
Jäähän tänne kaikki fiksut metsästäjät, kun päsemme teistä metsästyksen vastustajista. 😂
- Anonyymi
No ei minulla ihan noin paljon ole maata mutta toistasataa hehtaaria kumminkin. Haluaako se dx-pelle nähdä paperit.
Minun mailla ei hirvimiehet rällää, ammun itse hirvet.- Anonyymi
Sulla on oikea asenne pidä siitä kiinni👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Metsästyksen vastustajat kilpailee sillä kuka valehtelee eniten. 😂😂
On tämä kuin lastentarhan touhuja seuraisi. 🤭
Mites uusi vastustaja kaverisi joko olette uusia metsästyksen mustamaalaamis kampanjoita kehitelleet? 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites uusi vastustaja kaverisi joko olette uusia metsästyksen mustamaalaamis kampanjoita kehitelleet? 😂Hyvä kysymys täytyy huomenna jatkaa eiköhän sitä jotakin keksitä 😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites uusi vastustaja kaverisi joko olette uusia metsästyksen mustamaalaamis kampanjoita kehitelleet? 😂Mutta oletko koskaan ajatellut jospa se metsästäjäkin valehtelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oletko koskaan ajatellut jospa se metsästäjäkin valehtelee
Jospa pitäis huomenna huilipäivän menee muuten ylikuntoon kyllä haaskalinnut jaksaa odottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oletko koskaan ajatellut jospa se metsästäjäkin valehtelee
Mitä metsästäjä valehtelee? Ei mitään sellaista mikä pitäisi teitä metsästyksen vastustajia liikuttaa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä metsästäjä valehtelee? Ei mitään sellaista mikä pitäisi teitä metsästyksen vastustajia liikuttaa. 😂
No ei se teitä metsästäjiäkään pitäisi liikuttaa mitä metsästyksen vastustaja valehtelee eli fifty-fifty🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se teitä metsästäjiäkään pitäisi liikuttaa mitä metsästyksen vastustaja valehtelee eli fifty-fifty🤣🤣
Tuo oli kuukauden paras heitto👍👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaikuttaa silloin, kun tulet valheinesi metsästys palstalle mustamaalaamaan. Miksi kuvittelet että tänne on tehty metsästyksen vastustajat palsta itkujanne varten? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kuukauden paras heitto👍👍👍👍
Melko säälittävää kehua omia oksennuksiasi. 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista rukoilla kyllä jumala auttaa ja siunaa itsesi jumala on armollinen kaikille amen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista rukoilla kyllä jumala auttaa ja siunaa itsesi jumala on armollinen kaikille amen
Mitä saat metsästys palstan trollaamisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaikuttaa silloin, kun tulet valheinesi metsästys palstalle mustamaalaamaan. Miksi kuvittelet että tänne on tehty metsästyksen vastustajat palsta itkujanne varten? 😂
Rukoille se auttaa näkemään ja ymmärtämään meitä heikkosielusija paremmin amen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko säälittävää kehua omia oksennuksiasi. 😂🤭
Hienoa että sinussa löytyy myötätuntoa meitä kaidalle polulle eksyneitä kohtaan ilmeisesti olet rukoilut ja sen myötä pystyt antamaan sääliä meille olen syvästi liikkuttunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvä kommentti. Luu upposi syvälle dx trollin kurkkuun, kunnon lyönti vastapalloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvä kommentti. Luu upposi syvälle dx trollin kurkkuun, kunnon lyönti vastapalloon.
Eipäs uponnut herra metsästyksen vastustaja. 😂 Kuten sanottu miksi kuvittelet, että tänne on tehty metsästyksen vastustajat palsta? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs uponnut herra metsästyksen vastustaja. 😂 Kuten sanottu miksi kuvittelet, että tänne on tehty metsästyksen vastustajat palsta? 🤭
Täällähän me ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän me ollaan.
Tuo oli taas kuukauden paras heitto🤣🤣😭😭😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧢🧢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän me ollaan.
Lukeeko tämän palstan kohdalla metsästyksen vastustajat? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukeeko tämän palstan kohdalla metsästyksen vastustajat? 😂
On täysin väärin postata metsästyksen vastaisia viestejä muualle kuin tänne.
Tänne ne viestit kuuluu.
Ei metsästäjät lue metsästyksen vastustajat-palstaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täysin väärin postata metsästyksen vastaisia viestejä muualle kuin tänne.
Tänne ne viestit kuuluu.
Ei metsästäjät lue metsästyksen vastustajat-palstaa.Mitä varten luulet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta? Kannattaako ihmetellä miksi trolliviestisi poistetaan? xD
Ettehän te metsästys vastaista sotaanne suoraan metsästäjiä vastaan käy, vaan sitä metsästämätöntä kansanosaa vastaan yrittäen saada heidät uskomaan metsästäjiä mustamaalaavat trollaamisenne. Metsästäjillehän ne eivät läpi mene. xD - Anonyymi
Mieki haluan ampua itte hirveni miun mailta, lopetan metsästäjien sopimukset, ku uhkailevat aseilla ym...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieki haluan ampua itte hirveni miun mailta, lopetan metsästäjien sopimukset, ku uhkailevat aseilla ym...
Lopetat sopimukset, kun "uhkailevat aseilla". Eikä metsästyksen vastustaja ilmoita asiaa edes poliisille, vaan öyhöttää täällä mustamaalaamisiaan ja perusteetta taas herjaa metsästäjiä. 😂
- Anonyymi
Laki on niin kun lujethan, asia on niin kun ajethan!
- Anonyymi
Aika nostaa tätä viestiä ylös missä perustellaan hyvin kuvainnollisesti se millaisin toimin ja ideologioin palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja elämässään toimii.
- Anonyymi
Näin vanhana metsästäjänä sanoisin sinun olevan vainoharhainen ja kärjistät asioita.
- Anonyymi
Trolli nostelee viestiketjuja ylös että saa lisää trollata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli nostelee viestiketjuja ylös että saa lisää trollata.
Dx trollilla on taas kova työ etsiä sairaalloisesti kaikki kirjoitukset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin vanhana metsästäjänä sanoisin sinun olevan vainoharhainen ja kärjistät asioita.
Mitä vainoharhaa on kommentoida teidän metsästyksen vastustajien metsästäjiä mustamaalaavia trolleja? 😂 Sinäjän se taukki olet jos teidän kirjoitusten näkemknen on vainoharhaa. 🤭😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vainoharhaa on kommentoida teidän metsästyksen vastustajien metsästäjiä mustamaalaavia trolleja? 😂 Sinäjän se taukki olet jos teidän kirjoitusten näkemknen on vainoharhaa. 🤭😂
💤💤💤💤💤💤👗👗👗👗👗👗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen pöpilään menoa ihan omatoimisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen pöpilään menoa ihan omatoimisesti.
Kommentoi metsästys palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi metsästys palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja. 😂
Pääsitkö lomille?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pääsitkö lomille?
Yksityiselämäni ei kuulu metsästyksen vastustajille. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👹👹👹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Psykologina vaan suosittelen vahvasti pöpilään menoa sinulle. Kunnon "lepo" auttaa harhoihisi ja pakkomieleesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Psykologina vaan suosittelen vahvasti pöpilään menoa sinulle. Kunnon "lepo" auttaa harhoihisi ja pakkomieleesi.
🙏🙏🙏🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423