Joko olet päättänyt miten pukeudut huomenna kun Linnan juhlat alkaa?

Anonyymi-ap

Apua!
Mä en osaa päättää.

29

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitan boratit päälle ja otan itsestäni videoo someen.

• Anonyymi

Jos tänään ehtisi pesemään parhaimmat kalsarit...
      Ei se muuta vaadi. Vähän juhlamieltä ja lientä.

• Anonyymi

Nappikuulokkeet ja Tuntematon Sotilas radiokanavilta 😛

• Anonyymi

Pukeudun joko keijukaiseksi tai enkeliksi🤷‍♀️

• Anonyymi

Poistun illan aikana pottukellaristani korkeintaan saunaan 😌

• Anonyymi

Vai sellainen asunto :) Olen nähnyt kerran elämässäni mitä upeimman puutarhan sellaisen pihassa. Sisällä oli paljon rakkautta ja kodillaan kaunista. Sellaisesta ei tehne mieli juuri poistua.

• Anonyymi

Verskat ja soihtu. Ripaus isänmaallista synkistelyä.

• Anonyymi

Ei talikko kourassa kuitenkaan taajaman rajalle?

• Anonyymi

Linnan juhlissa naisilla on perinteisesti antava etumus ja nykyään myös antava takamus.
      En pärjää tuossa loistossa.
      Onneksi on muita kanavia.

• Anonyymi

Ei minua linnanjuhlat liikuta itään ei länteen. Normi kotikamppeissa vapaalla.

EE

• Anonyymi

Kuuntelen huomenna yhdysvaltojen amerikan ja suomen presidentin ja nato päällikön ronald trumpin puheita sekä ruroopan ylipäälliköitä ursula von der leyenin ja olaf scholzin puheita ne määrää suomen ja on isänmaan suomen päälliköitä ja puen smokin päälleni

• Tonttulakki, iso paituli, kotitossut ja punainen nenä on omasta takaa.
      Flunssa hellittää, mutta nuha jatkuu. 🤧

• Anonyymi

Tänään oli jossakin kauppakeskuksen liikkeessä merinovilla tuotteet -20% tulit mieleen ja jos olisit ollut kanssani niin olis voitu mennä katsomaan niitä mutta tulit mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään oli jossakin kauppakeskuksen liikkeessä merinovilla tuotteet -20% tulit mieleen ja jos olisit ollut kanssani niin olis voitu mennä katsomaan niitä mutta tulit mieleen

Ei sulla ole rahaa merinovillaan eikä mihinkään muuhunkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitti vinkistä. Näitä tarjouksia tulee vastaan monesta suunnasta. Esim. Stockalla on jäsentarjous -20% Merinovillaisista tuotteista.

Ehkä joulupukki lukee minun toivelistan ja tuo jotain kivaa ja käytännöllistä. 🎅

• Anonyymi

Jotain kotoista. Ei verkkareita.
      Vilma

• Anonyymi

Merinovillasukat.

xLiner

• Anonyymi

Oltaisko naturell näin juhlan kunniaksi....

• Anonyymi

Joo-o.
        Ylipitkät polvisukat mustat. Jos ne vain.
        Vilma
        Mutta kun väitetään, että tv:n kautta voi vakoilla. Hmmm.

• Anonyymi

Suomen lipuista tehtyihin housuihin, paitaan ja frakkiin.

• Anonyymi

Olen munasillaan ja piereskelen.

• Anonyymi

Olen munasillaan ja lähettelen pressan vaimolle dickpicejä.

• Alexin kutsussa luki vain "asu vapaa, mutta pakollinen", mikä jätti hiukan tulkinnanvaraa, semminkin jos vertaa aiempiin Linnan kesteihin... Niinpä päätin, luovasti, että puen päälleni tiukat räikeän punaiset stringit, räikeän punaisen mirrin, punaisen tonttulakin kulkusilla (!) ja läpinäkyvän nilkkapituisen sadeviitan. Onhan siinä kuitenkin asua kerrakseen?

t: Kättelyjonossa seisoo

• Anonyymi

Muista pysytellä sisätiloissa. Roskat kannattaa viedä ylihuomenna iltaehtoon puolella.
        Laita lappu oveen. Stop!
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Muista pysytellä sisätiloissa. Roskat kannattaa viedä ylihuomenna iltaehtoon puolella.
        Laita lappu oveen. Stop!
        Vilma

Mitä suotta, harmitonta aikaa eletään. Ja roskat vien etukäteen, viikonloppuna on kuitenkin kaikki naapurit tunkeneet roskikset täyteen taas kerran, mutta muuten on taatusti rauhallista ja seesteistä, mitä nyt naapurin muksut temuavat porraskäytävässä.

Joku nuorukainen eilen ammuttiin tuossa sadan metrin päässä Kirstinmäentiellä yöllä. En herännyt, mutta ei niihin paukkeisiin enää herääkään, välillä ne ilotulitteita (pitkin vuotta) ja välillä jotain muuta, niihin on tottunut. Ja silti tää on ihan rauhallista seutua, mitä nyt välillä ammuskelevat, mutta yleensä eivät kohti.

• Anonyymi

Virttynyt vanha villapaita, villahousut alle ja collarit päälle. Jalkaan villasukat. Toinen käsi makeiskippoon ja toinen kaukosäätimelle. Ahteri asetellaan pehmeään upottavaan sohvaan. Avot!

• Anonyymi

Mie taian pinkasta aivan nakuta cittarii kyl.

• Vaihdan verkkarit farmarihousuun.

• Anonyymi

Ihan normaalisti. Otan kai viiniä ja muutenkin alkoholia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1653
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      173
      1261
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      38
      1244
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1107
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      974
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      189
      928
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      892
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25
      838
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      48
      837
    Aihe