Ehkä retorinen kysymys, mutta mieli seilaa ees taas: miehellä suhde, aavistus siitä ollut kaksi vuotta, suhde varmistui, sitten se loppui naisen aloitteesta. Kysyin, kieltää raivokkaasti. Asia jää muhimaan. Kunnes joku uusi epämääräinen kieroilu ilmenee, kysyn. Kieltää raivokkaasti. Alkaa kostaa kun kyselen, varastelee tärkeitä tavaroitani, joita tarvitsen joka päivä. Summa summarium: vehtaa, valehtelee ja varastaa. Vielä mietin olenko julma jos eroan.
Vieläkö pitää yrittää
7
809
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei kykene olemaan brutaalin rehellinen, ota ero, koska silloin aikoo jatkaa sikailuitaan.
- Anonyymi
Mitäh? Oletko noin tyhmä? Oikeasti? Pitääkö tuota edes kysyä? Lähde lipettiin heti! Eihän se arvosta sua pätkääkään. Jos varastelee niin poliisit paikalle. Parisuhteessakaan ei saa varastaa.
- Anonyymi
Vissiin gubbe todella mielekästä vastailla omiin tarinallisuuksiin?
- Anonyymi
Suosittelen dynaamista lähestymistapaa tähän naisena hyypiöille absurdeja tarinoiva mies, kuten vaikka hapettamista. Onko laiton ja yllyttävä mielipide?
- Anonyymi
Olen ap. En todellakaan ole feikki enkä mies. Onko tällä palstalla paljonkin näitä hulluja ja niitä jotka epäilee kakkia feikeiksi? Valitettavasti tämä tarina on tosi ja olen todella ahdistunut tilanteesta. En haluaisi millään uskoa että mies on ihan muuta kuin luulin. Pyhät olen nyt rauhoittanut mutta vuoden vaihteen jälkeen kaikki muuttuu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1874780Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303660Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392572Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572247Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet481530- 731308
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751151Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711142En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391083Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911011