Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010867766.html
Se oli semmon visailu, ei jäänyt jälkipolville pahemmin kerrottavaa.
Tuloksesi: 6 / 11
Olet hyvin perillä! (No ennemminkin ihan kujalla...)
No sehän meni melkoisen mukavasti. Tunnistit valtiot vihjeiden perusteella varsin hyvin, mutta ehkä samalla opit myös jotain uutta.
Köykänen mantsavisa ennen Linnaan lähtöä
16
157
Vastaukset
Kiva visa. Sopivasti haastetta. Pari hutia.
3 vihjettä olivat asialliset ja kuvien perusteella pystyi päättelemään loput.
"Tuloksesi: 9 / 11
Timanttista tietämystä!
Wautsi! Sinulla totisesti on hallussa maailman monet maat ja niihin liittyvät nippelitiedot."
Kiitti, kivasta visasta! 😀Loistava tulos!
Itellä kyllä enimmäkseen suti ihan tyhjää, pois lukien ne kysymykset joissa vihjeet olivat enemmän kuin ilmeiset 😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Itellä kyllä enimmäkseen suti ihan tyhjää, pois lukien ne kysymykset joissa vihjeet olivat enemmän kuin ilmeiset 😂Thänks! 😃
Kun siellä annettiin vihjeeksi tangoa, Charlize Theronia ja Game of Thronesia, ei vastaukset voineet mennä pieleen. Jostain tätä nippelitietoa vaan kerääntyy. Oikeastaan ihan turhaan täyttää tyhjää tilaa täällä korvien välissä. 😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Itellä kyllä enimmäkseen suti ihan tyhjää, pois lukien ne kysymykset joissa vihjeet olivat enemmän kuin ilmeiset 😂Hyvää yötä! 😴
tosi.typy kirjoitti:
Thänks! 😃
Kun siellä annettiin vihjeeksi tangoa, Charlize Theronia ja Game of Thronesia, ei vastaukset voineet mennä pieleen. Jostain tätä nippelitietoa vaan kerääntyy. Oikeastaan ihan turhaan täyttää tyhjää tilaa täällä korvien välissä. 😂Jep, nuo mainitsemasi oli juuri niitä vihjeitä, ettei edes Suvelan Sulttaani voi vastata väärin 😁
Mutta niilläkään en saanut kuin 6/11, eli paska visa 🤣
10/11
Olen nähnyt kuvista kuseskelevan pikkumiehen ja kansallispuiston. Ensimmäinen helposti saavutettavissa, jälkimmäinen sellainen että sitä katsomaan ja kuulemaan kannattaa matkustaa. Se Game of Thrones kuitenkin oli kuvattu yhden kaupungin muureilla.
Koska tavoitteet ovat korkealla, soimaan itseäni että en tunne Aasian valuuttoja. Soppakulhon tunnistamista en edes tavoittele ja Kiinalla on monta naapurimaata.- Anonyymi
Tässä muistisääntö: viet nameja dong dong, ding dong.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä muistisääntö: viet nameja dong dong, ding dong.
No nyt muistan varmasti jatkossa. Vietnamissa oli Viet Kong, joka on melkein sama kuin King Kong joka melkein kuin Ding Dong.
- Anonyymi
8/11. Uuden-Seelannin kirjoitin väärin ja Japanin kohdalle vahingossa kaupungin Tokio :D
- Anonyymi
Ja Kroatia olishan se pitänyt muistaa kun euroa mietin että siihenhän sitä on tietenkin muutettu, jos ei sitten joku ungala-bugala maa.
Kovasti sä me naisia luet. No luin mäkin joskus nuorempana, kun halus ymmärtää naisia.
Mutta visaan. Enhän mä saanu kun 5 oikein. Ensinnäkään en muistanu taru sormusten herraa. Tai sitä vietnami hommaa. Näyttelijät ja ruokalajit on mulle yleensäkin ihan hepreaa. No toi Ruotsi nyt oli päivänselvä ja Belgia ja Kanada, ettei tarvinnu ees empiä. Kroatia oli tyhmä virhe, kun heti oli mielessä, mutta aattelin kuvasta, ettei siellä nyt noin kaunista ole.Se on tulos!
Mä luen uutismedioita. Siellä on visoja. Joskus Me Naisissa, joskus jossain muualla. Eikä mua suoranaisesti kiinnosta mistä ne visat on, kunhan heittelen niitä palstalle aika ajoin.
Eikä naisia opi lukemalla ymmärtämään, vaan elämällä naisen kanssa. Jos edes silloinkaan 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261653- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731261Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381244Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131107- 51974
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189928Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25838
- 48837