Joku toi lentskarilla 2 matkalaukullista huumeita suomeen. Minä en todistettavasti ollut! Sen ainoan kerran, kun olin lentskarissa, niin lensin Kokkolasta Järvenpäähän koulutukseen.
Silloin Kruunupyyn kentällä joku pikkunilkki, turhantärkeä pyllynaama, vajakkitransu, persreikä lentokentän turhamies otti mun dödöpurkin pois. Oli kuulemma jokusen millilitran liian suuri.
Se oli pian 911 jälkeen ja juntit kuvitteli, että terroristeja kiinnostaa jotkut Suomen paikallislennot. Ja varsinkin deudoranttipurkeissa kannetaan pommeja.
Se pikkunilkki oli luultavasti joku perseiden, tai kökkäreiden äänestäjä, kun ei tajua edes omaa parastaan.
Kuka se teistä oli!
Anonyymi-ap
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261633- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381234Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131087- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189918Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25828
- 48827