Suurin osa suomalaisista ei usko Jumalaan, sen kertominen ei ole suuri juttu
mutta keneen haluat tehdä vaikutuksen. Katsella kun he ovat kauhistuneita ratkaisustasi, yrittävät käännyttää, uhkailevat tulisella järvellä vai mitä....
Turhauttaako jos kukaan ei välitä hevon humppaa ?
Ateisti keneen haluat tehdä vaikutuksen julistamalla olevasi ateisti ?
12
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti haluisin tehdä vaikutuksen rajapinta railiin ja hessuun!
Hessua ei ole löydetty. En ole rajapinta railin juttuja edes nähnyt. Teillä on muutenkin kaikki kaverit hukassa. Onko se yleistä ateisteilla ?
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Hessua ei ole löydetty. En ole rajapinta railin juttuja edes nähnyt. Teillä on muutenkin kaikki kaverit hukassa. Onko se yleistä ateisteilla ?
Äläpä taas valehtele vaikka se onkin mieluisaa puuhaa hihhuleille.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18698878/ateistiset-biisit#comment-132207112
Tässä rajapinta railin ketjussa löytyy nimimerkkisi vastaus.
- Anonyymi
Vaikutuksen? Miksi?
En muista, että olisin kertonut kenellekään olevani ateisti. Eipä tule juuri koskaan puheeksi tuttujen eikä puolituttujenkaan kanssa. En usko, että monet sukulaisetkaan tietävät. Tietääkseni suvussani ei taida olla lahkolaisia...
Tai oli yksi kerta: Seisoin linja-autopysäkillä ja joku uskis tuli luokseni ja kysyi: "Haluatko keskustella Jeesuksesta?" Minä vastasin: "En oikeastaan. Olen ateisti." Hän ei sanonut mitään ja lähti vain pois. En tiedä, oliko vaikuttunut... "Turhauttaako jos kukaan ei välitä hevon humppaa ?"
No, miksi sitten päivystät palstalla 24/7 torjumassa ateismia? Saatko siitä pisteitä Jumalanvaltakunnalta vai mitä?80 vuotiaalla on paljon aikaa etenkin talvella. Mukava näitä juttuja on seurata.
Hessut ja muut merkkihenkilöt ovat kateissa.
Ylläpito tykkää kun kirjoitellaan. Voit valittaa jos mielestäsi häiritsen.VarmaTieto kirjoitti:
80 vuotiaalla on paljon aikaa etenkin talvella. Mukava näitä juttuja on seurata.
Hessut ja muut merkkihenkilöt ovat kateissa.
Ylläpito tykkää kun kirjoitellaan. Voit valittaa jos mielestäsi häiritsen."Voit valittaa jos mielestäsi häiritsen."
Sinuahan tämä häiritsee kun teit ihan aloituksen aiheesta.Tosiaan päivystän. Läppärissä on ulkoinen näyttö se on aina päällä niin että aina näen kun ateistilla on asiaa. Puuhailen muita juttuja läppäri vain vingahtaa kun lähetät viestin. Kiiruhdan katsomaan onko Jumala nähty.
Extremist_atheist kirjoitti:
"Voit valittaa jos mielestäsi häiritsen."
Sinuahan tämä häiritsee kun teit ihan aloituksen aiheesta.Iloissani keskustelen itseäni älykkäämpien kanssa.
Ilo on minun puolella
- Anonyymi
Suurin osa suomalaisista ei usko Jumalaan.
- Anonyymi
En minäkään usko, mutta en sitä myöskään missään tai kenellekään julista.
Riittää, kun itse tiedän mikä olen, muut saa olla mitä ovat, ja uskoa mihin uskoo. Se on heidän oma asiansa.
- Anonyymi
en käyttäisi iskurepliikkinä naiseen olen muuten ateisti 🤣 mutta perkele olen sen ottanut esiin nostaakseni itseni korkeammalle , se toinen oli ortodoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678