Suurin osa suomalaisista ei usko Jumalaan, sen kertominen ei ole suuri juttu
mutta keneen haluat tehdä vaikutuksen. Katsella kun he ovat kauhistuneita ratkaisustasi, yrittävät käännyttää, uhkailevat tulisella järvellä vai mitä....
Turhauttaako jos kukaan ei välitä hevon humppaa ?
Ateisti keneen haluat tehdä vaikutuksen julistamalla olevasi ateisti ?
12
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti haluisin tehdä vaikutuksen rajapinta railiin ja hessuun!
Hessua ei ole löydetty. En ole rajapinta railin juttuja edes nähnyt. Teillä on muutenkin kaikki kaverit hukassa. Onko se yleistä ateisteilla ?
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Hessua ei ole löydetty. En ole rajapinta railin juttuja edes nähnyt. Teillä on muutenkin kaikki kaverit hukassa. Onko se yleistä ateisteilla ?
Äläpä taas valehtele vaikka se onkin mieluisaa puuhaa hihhuleille.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18698878/ateistiset-biisit#comment-132207112
Tässä rajapinta railin ketjussa löytyy nimimerkkisi vastaus.
- Anonyymi
Vaikutuksen? Miksi?
En muista, että olisin kertonut kenellekään olevani ateisti. Eipä tule juuri koskaan puheeksi tuttujen eikä puolituttujenkaan kanssa. En usko, että monet sukulaisetkaan tietävät. Tietääkseni suvussani ei taida olla lahkolaisia...
Tai oli yksi kerta: Seisoin linja-autopysäkillä ja joku uskis tuli luokseni ja kysyi: "Haluatko keskustella Jeesuksesta?" Minä vastasin: "En oikeastaan. Olen ateisti." Hän ei sanonut mitään ja lähti vain pois. En tiedä, oliko vaikuttunut... "Turhauttaako jos kukaan ei välitä hevon humppaa ?"
No, miksi sitten päivystät palstalla 24/7 torjumassa ateismia? Saatko siitä pisteitä Jumalanvaltakunnalta vai mitä?80 vuotiaalla on paljon aikaa etenkin talvella. Mukava näitä juttuja on seurata.
Hessut ja muut merkkihenkilöt ovat kateissa.
Ylläpito tykkää kun kirjoitellaan. Voit valittaa jos mielestäsi häiritsen.VarmaTieto kirjoitti:
80 vuotiaalla on paljon aikaa etenkin talvella. Mukava näitä juttuja on seurata.
Hessut ja muut merkkihenkilöt ovat kateissa.
Ylläpito tykkää kun kirjoitellaan. Voit valittaa jos mielestäsi häiritsen."Voit valittaa jos mielestäsi häiritsen."
Sinuahan tämä häiritsee kun teit ihan aloituksen aiheesta.Tosiaan päivystän. Läppärissä on ulkoinen näyttö se on aina päällä niin että aina näen kun ateistilla on asiaa. Puuhailen muita juttuja läppäri vain vingahtaa kun lähetät viestin. Kiiruhdan katsomaan onko Jumala nähty.
Extremist_atheist kirjoitti:
"Voit valittaa jos mielestäsi häiritsen."
Sinuahan tämä häiritsee kun teit ihan aloituksen aiheesta.Iloissani keskustelen itseäni älykkäämpien kanssa.
Ilo on minun puolella
- Anonyymi
Suurin osa suomalaisista ei usko Jumalaan.
- Anonyymi
En minäkään usko, mutta en sitä myöskään missään tai kenellekään julista.
Riittää, kun itse tiedän mikä olen, muut saa olla mitä ovat, ja uskoa mihin uskoo. Se on heidän oma asiansa.
- Anonyymi
en käyttäisi iskurepliikkinä naiseen olen muuten ateisti 🤣 mutta perkele olen sen ottanut esiin nostaakseni itseni korkeammalle , se toinen oli ortodoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1321029Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37917Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva144753Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50751Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32733- 54731
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42686Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187680Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136675