Eli 1988 alaspäin vapaasti hengittävä 2,4l. Edessä on käännettävät napalukot sen tiedä. Takapäässä on puhuttu jonkinlaisesta lukosta eli onko vai ei ja onko se lukittava samoin käännettävä navoista ? Entä onko ohjaamossa joku nelivedon päälle kytkentä? Ilmeisesti autoa ajetaan vain takavedolla pitävällä pinnalla ja kun jääty kiinni tai huono tie osuus niin etulukot käännetään ulkoa päälle mutta onko joku kytkentä sisältäkin? Entä onko sisältä kytkentä jolloin etupäästä vetää yksi ja takaa yksi rengas kun sisältä kytketään 4x4 päälle?
Alipaine letkuista puhuttu ja niiden vuodosta jolloin ei lukitu joku päälle ja sähkö liittimien pohjanalaisista liitoksista jos ei neliveto kytkeydy jne. Ei ole etsinnällä KVG löytynyt selkeää selitystä jota tyhmäkin tuleva vanhan hiacen omistaja ei haltia ymmärtäisi. Minulla on mig hitsi ja peltiä joten mahdollinen pikku vähäinen ruoste täplä ei niin ole katastrofi. D4D koneiset saa tällä erää jäädä eikä vuotuinen ajosuorite ole yli 10tkm vaan reilusti alle tai mistä sitä tietää alkaako lappi leireily kiinnostaa kun on peltiteltta.
Hiace mark3 nelivetoisen toiminta
Anonyymi-ap
0
332
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833