Eli 1988 alaspäin vapaasti hengittävä 2,4l. Edessä on käännettävät napalukot sen tiedä. Takapäässä on puhuttu jonkinlaisesta lukosta eli onko vai ei ja onko se lukittava samoin käännettävä navoista ? Entä onko ohjaamossa joku nelivedon päälle kytkentä? Ilmeisesti autoa ajetaan vain takavedolla pitävällä pinnalla ja kun jääty kiinni tai huono tie osuus niin etulukot käännetään ulkoa päälle mutta onko joku kytkentä sisältäkin? Entä onko sisältä kytkentä jolloin etupäästä vetää yksi ja takaa yksi rengas kun sisältä kytketään 4x4 päälle?
Alipaine letkuista puhuttu ja niiden vuodosta jolloin ei lukitu joku päälle ja sähkö liittimien pohjanalaisista liitoksista jos ei neliveto kytkeydy jne. Ei ole etsinnällä KVG löytynyt selkeää selitystä jota tyhmäkin tuleva vanhan hiacen omistaja ei haltia ymmärtäisi. Minulla on mig hitsi ja peltiä joten mahdollinen pikku vähäinen ruoste täplä ei niin ole katastrofi. D4D koneiset saa tällä erää jäädä eikä vuotuinen ajosuorite ole yli 10tkm vaan reilusti alle tai mistä sitä tietää alkaako lappi leireily kiinnostaa kun on peltiteltta.
Hiace mark3 nelivetoisen toiminta
Anonyymi-ap
0
441
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393