Lähtisitkö nainen vuorikiipeilymatkalle miehen matkaan vai....

Anonyymi-ap

Lähtisitkö nainen vuorikiipeilymiehen matkaan vai toisen miehen kesämökkille viikonlopuksi nauttimaan hiljaisuudesta.
Vuorikiipeilymiehen matkakohde olsii yllätys ja vasta paikanpäällä nainen saisi tietää minne oltaisiin menossa.
Vuorikiipeilymiehen matkakohteessa olisi -20.....-30 asteen pakkanen ja 30-40m/s tuuliosouhteet ennen huipentumaa eli huippua.
Kesämökkimiehen mökkiviikonloppukohteessa Saimaalla olisi leuto +22 asteen puolipilvinen tyyni sää ja auringonlasku.
Vuorikiipeilymiehen määränpää olisi Mount Everest tuo kuninkaallinen vuori, jolle jokaisen ihmisen olisi elämässään kavuttava, muuten elämällä ei olisi merkitystä toteaa vuorikiipeilymies, jonka vuorikiipeilyelämys matka yli 20 000€ tarjoaa...

20

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kumpaankaan. Mökkireissu olisi toki olosuhteiltaan miellyttävämpi, mutta mä en tykkää mökkeilystä. Jätän siis molemmat tarjoiukset väliin.

• Anonyymi

Tykkäätkö yleensäkkään mistään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätkö yleensäkkään mistään

Inhoan väliksen tapaisia idiootteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inhoan väliksen tapaisia idiootteja.

Oletko masokisti?

• Anonyymi

Ihan kauheaa edes ajatella itseään kiipeilemässä vuorella, joten en todellakaan lähtisi!

• Anonyymi

En lähtisi. Mun kunto eikä terveys kestäsi tollasta reissua alkuunkaan. Kuolisin jo pelkkään kylmyyteen.

EE

• Anonyymi

Siis ei vuorikiipeilylle. Mökkeily on jees. 🙂👍
        Ja hiljaisuus, järvimaisema.. ❤️

EE

• Anonyymi

Mun sormet menis valkoisiksi ja tunnottomiksi tuollaisissa olosuhteissa vuorikiipeilyssä, eikä siellä missään vois sormia lämmittää.
        Siellä on sellaisia kymmeniä metrejä syviä railoja, joihin voi pudota, eikä sieltä ylös jaksa yksin itseään vääntä vaikka jääkin köyden varaan roikkumaan, kylmä hauta siellä.
        Mä en ymmärrä, et miten jotkut sinne vaan haluaa ja maksaa siitä kymmeniä tuhansia ja siellä sitten jonossa odottavat huipulle pääsyä, eikä voi kesken kaiken kääntyä takas, kun takana on jono, jonka ohi ei pääse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun sormet menis valkoisiksi ja tunnottomiksi tuollaisissa olosuhteissa vuorikiipeilyssä, eikä siellä missään vois sormia lämmittää.
        Siellä on sellaisia kymmeniä metrejä syviä railoja, joihin voi pudota, eikä sieltä ylös jaksa yksin itseään vääntä vaikka jääkin köyden varaan roikkumaan, kylmä hauta siellä.
        Mä en ymmärrä, et miten jotkut sinne vaan haluaa ja maksaa siitä kymmeniä tuhansia ja siellä sitten jonossa odottavat huipulle pääsyä, eikä voi kesken kaiken kääntyä takas, kun takana on jono, jonka ohi ei pääse!

Olen niin samaa mieltä, minulla myös korkeanpaikan kammo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama, valkosormisuus iskee sisätiloissakin saati kylmissä olosuhteissa. Liian jännää leikkiä elämän ja kuoleman kanssa koko touhu.

EE

• Anonyymi

Lähtisin kylpylään, ilman miestä.

• Anonyymi

Korkeanpaikankammoisena valintani olisi helppo. Itsensä ylittamisessakin joku raja sentään. Konttaisin jo alkumatkasta. Hiljaisuutta siedän kyllä oikeassa seurassa. Ettei tarvitse pälpättää peittääkseen vaivautuneisuutta. Joten tässäkin vaihtoehdossa on kompastuskivensä.

• Anonyymi

Minulla on myös korkanpaikan kammo, en uskaltanut mennä talomme tasakatolle, vaikka korkeus on 2.70cm.
        Sitten tein loivat rappuset ja laiton rappusten ympärille seinämää, niin uskalsin mennä katolle.
        Nyt olen käynyt katolla kymmeniä kertoja, eikä enää sivuseiniä ole tarvinut laittaa.
        Pystytikkaita en ole kuitenkaan uskaltanut kivetä katolle.
        Katolle jotuu kuitenkin menemään, kun sieltä täytyy putsata haot, oksat ja lehdet pois.
        Talvella joutuu myös lunta pudottaan, jos tulee paljon, mutta tänä talvena ei ole onneksi lunta satanut.

• Anonyymi

En vuorille. Pelkkää kiroilua kiroikematyomalta olisi. Miesparka. Säästän.
      Mökille. No viikonlopuksi. En hirveästi tykkää kotileikeistä alkeellisissa olosuhteissa.
      Vuodenaika otettava huomioon.
      Vilma

• Anonyymi

Eli kotileikki eli leikitte isää ja äitii ja eli harjoittelette jälkikasvus tekoa ja kun ette tee sitä niin ns biletätte grillaatte makkaraa juotte olutta kalastatte pussailette ja välillä harjoittelette jälkikasvun teko harjoitus leikkejä eikö se ole kivaa

• Anonyymi

olisiko kesämökillä myös omistajamies vai saisiko sen hiljaisuuden täysin itselleen? Jokatapauksessa valintani on mökki.

• Anonyymi

Ilman muuta kohti seikkailua, kuten viikonloppu skutsissa tuntemattoman kanssa

• Anonyymi

varaankaaneijolulössäkuinrita-niemi-tuomonenluzmumöaaö

kuciarNUMWEORI
      25700053

• Anonyymi

En kummankaan miehen matkaan. Lähtisin keikalle tai johonkin kaupunkitapahtumaan tuntemani miehen tai naisen kanssa tai vaikka yksin.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1693
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      42
      1284
    4. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      173
      1271
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1137
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      974
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      189
      938
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      892
    9. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      856
    10. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25