Olin 23 vuotias kun pääsin nykyiseen työhöni. Siihen asti olin tehnyt kaikkeni ettei tarvitse tehdä työtä. Jäin sinne ja päätin että tätä paskaa ei eläkeikään jaksa joten otin selvän tavoitteen: rahaa kasvamaan niin paljon kuin tili antaa periksi ja 50 vuotiaana eläkkeelle. Työpaikka on ihan hyvä enkä parempaa saa kutosen keskiarvolla, tyhmä ja laiska kun olen.
Nyt on vuosi aikaa ja salkun arvo muistuttaa puhelinnumeroa.
Sanon kaikille että vaikka palkka olisi pieni niin vaurastua voi ja päästä paskasta irti ennen kuin on letkuissa. Eikä silti tarvitse karsia mistään muusta elämisestä vaan minulla on kaikki mitä tarvitsen.
Päätin myös silloin että vanhana alan urheilemaan ja olen nyt joitakin vuosia kokeillut eri lajeja kuten yleisurheilua, keihäänheittoa ja painonnostoa. Painonnosto on lähinnä sydäntä ja vauhditon pituus.
Tehkää töitä ihan simona ja jääkää pois työelämästä aikaisin.
Eläkkeelle ihan justiinsa
Anonyymi-ap
1
174
Vastaukset
- Anonyymi
juuri noin! sisko teki saman, jäi pois "työelämästä" ja asuu nykyään espanjassa miehensä kanssa ja nauttivat elämästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816