Olin 23 vuotias kun pääsin nykyiseen työhöni. Siihen asti olin tehnyt kaikkeni ettei tarvitse tehdä työtä. Jäin sinne ja päätin että tätä paskaa ei eläkeikään jaksa joten otin selvän tavoitteen: rahaa kasvamaan niin paljon kuin tili antaa periksi ja 50 vuotiaana eläkkeelle. Työpaikka on ihan hyvä enkä parempaa saa kutosen keskiarvolla, tyhmä ja laiska kun olen.
Nyt on vuosi aikaa ja salkun arvo muistuttaa puhelinnumeroa.
Sanon kaikille että vaikka palkka olisi pieni niin vaurastua voi ja päästä paskasta irti ennen kuin on letkuissa. Eikä silti tarvitse karsia mistään muusta elämisestä vaan minulla on kaikki mitä tarvitsen.
Päätin myös silloin että vanhana alan urheilemaan ja olen nyt joitakin vuosia kokeillut eri lajeja kuten yleisurheilua, keihäänheittoa ja painonnostoa. Painonnosto on lähinnä sydäntä ja vauhditon pituus.
Tehkää töitä ihan simona ja jääkää pois työelämästä aikaisin.
Eläkkeelle ihan justiinsa
Anonyymi-ap
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773