Se sai muut pukupellet häpeään. Sannalla oli lahjaksi saatu asiallinen puku Ukrainasta. Isänmaallisen juhlan isänmaallisin puku myös Suomen kannalta.
Tasavallan presidentin puolison Suzanne Innes-Stubbin asun lisäksi yksi illan odotetuimmista asuista oli entisen pääministerin Sanna Marinin puku.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000010885679.html
Sannalla oli illan paras puku päällään.
Anonyymi-ap
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Hah..hah.. sehän oli kuin suruasu..Niin, onhan Marin sairas,sillä on jokin pakkomieli Ukrainaan.
Isänmaallisuutta se puku ei ole nähnytkään,ei ainakaan Suomen.
Sinivalkoinen on Suomen värit.Ei niinkuin viimevuonna Marinilla keltainen/sininen..Mitäs muutakaan kuin Ukrainan värit.Huomaako tuo itse että on pakkomielinen??Epäilen.. - Anonyymi
Makuasiasta voi olla erimieltä,Ei Stuppin rouvalla ollut mitenkään kehuttava asu eikä Sannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741