nyt jo useamman kuukauden tullut sellaista pauketta aina silloin tällöin korvaan, aina vasen korva ja pelkästään se. Ei liity muita oireita ei kipuilua. Tulee täysin varoittamatta, eikä mikään ole auttanut siihen, lähtee myös samanlailla. Vähän kuin vettä menisi korvaan, tai tärykalvo ”pomppisi”, mutta tulee useampi pauke sekunnissa. Kestää kerralla max 5 sek, mutta saattaa vaivata useamman tunnin päivässä. Voi olla monta päivää putkeen, mutta voi myös olla vaikka viikon ettei tule ollenkaan. Mitä nopealla googlaillula löysin olisi että verenpaine vaikuttaa, mulla viimeksi mitattu pari kuukautta sitten 126/79 joka vissiin ihan perus.
Voisiko liittyä stressiin? mulla aika paljon terveyshuolia jotka aiheuttaa stressiä, perus terveeksi kuitenki tähän menessä aina todettu. Toinen oli että niskajumiin saattaa liittyä, onko kellään kokemusta tästä? Säännöllisesti putsaan korvaan aina suihkun yhteydessä joka - joka toinen ilta. Kuulo myös normaali.
kiitoksia jo etukäteen :)
korvassa paukkuu
Anonyymi-ap
1
378
Vastaukset
keksin vielä yhden hyvän kuvailun: kuin olisi elohiiri jossain tärykalvon kohdilla, en usko että tätä voi kuitenkaan pitää vaihtoehtona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O442247Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on312054Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1971599Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn651579Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841359Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s01320Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 141255
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191204- 151151