korvassa paukkuu

Anonyymi-ap

nyt jo useamman kuukauden tullut sellaista pauketta aina silloin tällöin korvaan, aina vasen korva ja pelkästään se. Ei liity muita oireita ei kipuilua. Tulee täysin varoittamatta, eikä mikään ole auttanut siihen, lähtee myös samanlailla. Vähän kuin vettä menisi korvaan, tai tärykalvo ”pomppisi”, mutta tulee useampi pauke sekunnissa. Kestää kerralla max 5 sek, mutta saattaa vaivata useamman tunnin päivässä. Voi olla monta päivää putkeen, mutta voi myös olla vaikka viikon ettei tule ollenkaan. Mitä nopealla googlaillula löysin olisi että verenpaine vaikuttaa, mulla viimeksi mitattu pari kuukautta sitten 126/79 joka vissiin ihan perus.
Voisiko liittyä stressiin? mulla aika paljon terveyshuolia jotka aiheuttaa stressiä, perus terveeksi kuitenki tähän menessä aina todettu. Toinen oli että niskajumiin saattaa liittyä, onko kellään kokemusta tästä? Säännöllisesti putsaan korvaan aina suihkun yhteydessä joka - joka toinen ilta. Kuulo myös normaali.

kiitoksia jo etukäteen :)

1

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksin vielä yhden hyvän kuvailun: kuin olisi elohiiri jossain tärykalvon kohdilla, en usko että tätä voi kuitenkaan pitää vaihtoehtona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6963
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4612
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4105
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3209
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1686
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe