Vaimoni on alkoholisti, ei vaan myönnä sitä koska käy työssä ja päällisin puolin kaikki on ulospäin hyvin. Lähimmät sukulaiset ovat kyllä huomanneet kylmenneen suhteemme.
Vaimo juo kaikki lomat ja pyhät. Vetää ihan kunnon räkäkänniin, juo salaa. Kännissä hänestä kehkeytyy entistä ilkeämpi ja katkerampi, en ole osannut viedä hänen pahaa oloaan pois. Minun vika. Kaikki on saanut mitä rahalla voi saada, perheen ja puolison joka hoitaa lapset ja vie harrastuksiin.
Vaimolla on ollut toinen mies, asiasta ei puhuta. Minulla on säännöllisesti toisia naisia, niistä ei koskaan ole tiettävästi kärynnyt eikä hän ole niistä puhunut.
Yhteinen tekeminen ei häntä kiinnosta, enemmän vietän aikana lasten kanssa.
Olen ajatellut lasten takia pysyä tässä liitossa. En saisi harrastaa omiani. Kaverini ja sukuni hän kokee uhkana. Vain hänen suku, kaverit ja perhe on niitä joiden kanssa on hyvä viettää aikaa. Hänellä omat harrasteet.
Kuuluuko elämän mennä näin? Minusta ei mutta meidän suvussa ei erota.
Lasten takia en lähde
4
216
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis itse säälittävä petturi. Vaimosi todellakin ansaitsee parempaa!
- Anonyymi
Tuohan on normaali avioliitto. Meillä vaimon kanssa sivusuhteita, mutta silti ollaan yhdessä. Älä ota niin vakavasti bro! 👍
- Anonyymi
Lapsesi varmaan nauttii elämästänne😞
- Anonyymi
Sympatiat sinulle, hyvä isä!
Onko vaimosi hakenut apua alkoholismiin?
Tee kaikkesi että saisit hänet AA-kerhoon. Tuo on toiminut monelle valtavana apuna ja tukena addiktioihin. ( läheltä seuraaneena kerron kokemuksesta)
Lapsenne tarvitsevat sinua nyt enemmän kuin koskaan. Yritä vain pitää kodin ilmapiiri niin rauhallisena kuin mahdollista että lapsenne kärsisivät minimaalisen vähän.
Sinä aikuisena ymmärrät alkoholismin, lapset eivät.
tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768