Moi. Te jotka laihdutatte ja ootte laihduttanut, paljonko syötte kaloreita päivässä ja kuinka nopeesti sillä laihtuu.
Paljonko kaloreita syötte päivässä
8
224
Vastaukset
- Anonyymi
Olen lääkärin valvonnassa laihduttanut 20 kg vuodessa, se on 25 % lähtöpainosta. Se on ollut kova rasitus koko elimistölle. Olen saavuttanut sopivan painon.
En koskaan laske enkä syö kaloreita. Syön ruokaa, välillä terveellisemmin välillä rennommin. Oleellista on ruoan määrä, ei liikaa eikä liian vähän. Nälkä ei saa olla mutta ei myöskään napa piukalla. Sen verran syödään, että nälkä on juuri ja juuri poissa, ei yhtään enempää, ei suupalaakaan enempää.
Jouluna ei laihduteta!- Anonyymi
Jouluna nimenomaisesti laihdutetaan! Joulunaikana on muutoin helppo saada kuukauden verran ylimääräisiä kaloreita.
- Anonyymi
Olen laskenut kaloreita. Kun pudotan painoa, syön max. 1000-1500 kaloria päivässä. Juokseminen hillitsee ruokahalua tai ainakin vie ajatuksen pois ruuasta. Paino putoaa nopeasti, mutta tuo spurttivaihe ei voi kestää kauaa, muuten keho menee säästöliekille. Edellisen kirjoittajan kertoma keino kuulostaa huomattavasti järkevämmältä.
- Anonyymi
"En koskaan laske enkä syö kaloreita."
Tällainen tapa onnistuu yleensä vain todella suurilla laardimäärillä. Tavallisella ihmisellä kalorien laskeminen auttaa ja on ehdottomasti paras tapa. Laskemisen tietenkin korvaa tuoteselosteiden paino-, tilavuus-, määrä- ja viipalekohtainen hyvä osaaminen.
Erikseen on sitten henkilöt, joilla ylipainon on aiheuttanut vain alkoholi, olut, sokerijuomat, suklaa, voi, karkit tai sipsit - siis jonkun yhden tai parin lihottavan tuotteen jatkuva ahmiminen. Silloin riittää, kun lopettaa tuotteen ahmimisen. - Anonyymi
En laskenut kaloreja enkä punninnut syömisiäni.
Kaikkea muuta niin paljon kuin mieli teki, paitsi ei tippaakaan hiilareita, ei missään muodossa.
Ensimmäisen liuskoja värjäävän viikon aikana paino putosi 5,5kg josta suurempi osa nestettä. Yhtenään sai seisoa losottamassa. Sen jälkeen 1,5kg - 2,5kg viikoittain.
Erilaisia lihoja ja kaloja sen verran kuin raaskin. Mihin aikaan tahansa.
Lapsemme olivat tottuneet iltasyömättömyyteeni ja kuurin aikana ihmettelivät kun iskä alkaa kärtsäämään sian kyljyksia illalla klo 20:n tienoissa.
6:n viikon kuluttua olin tavoitteessani ja totuttelin ennen kuuria suunnittelemaani sekaravintoon ja rytmitykseen.
Pari tuttavaani ja oma eukko kokeilivat. Eukolta katosivat rinnat ja pakarat ja homma loppui siihen. Toinen tuttava ei ollut riittävän ehdoton hiilari 0:n kanssa eikä liuskat värjääntyneet. Ajatus "etteihän tämän vertainen meinaa mitään" tuhosi yrityksen.
Toinen kaveri pääsi odotettaviin tuloksiin mutta lopetti hieman ennen suunnitelmaansa koska vapun niukatkin juomat osoittautuivat tyrmääviksi.- Anonyymi
Ei kuulosta ihmisen asioilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta ihmisen asioilta.
Ihminen ei nähnyt nälkää, ei laskenut kaloreja eikä punninnut syömisiään.
Edes ketosliuskojen päivittäinen tarkastelu ei stressannut varsinkaan kun ne värjäytyivät.
Helppoa kuin mikä! Vain hieman tietoa ja ennakkosuunnittelua.
Kuurin jälkeinen kolestroli oli pantava kuriin. Itselläni se onnistui etukäteen suunnitellulla safkaamisella.
- Anonyymi
Vhh. Ei tarvitse laskea kaloreita koskaan, eikä ole nälkä. Hiilareita joutuu laskemaan siihen saakka, että oppii ne ulkoa. Kokeilkaa, jos vihaatte nälässä oloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425546Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k273970Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192354Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2872192Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481441Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611289Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1271109- 35963
- 164846