Paljonko kaloreita syötte päivässä

Anonyymi-ap

Moi. Te jotka laihdutatte ja ootte laihduttanut, paljonko syötte kaloreita päivässä ja kuinka nopeesti sillä laihtuu.

8

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen lääkärin valvonnassa laihduttanut 20 kg vuodessa, se on 25 % lähtöpainosta. Se on ollut kova rasitus koko elimistölle. Olen saavuttanut sopivan painon.

En koskaan laske enkä syö kaloreita. Syön ruokaa, välillä terveellisemmin välillä rennommin. Oleellista on ruoan määrä, ei liikaa eikä liian vähän. Nälkä ei saa olla mutta ei myöskään napa piukalla. Sen verran syödään, että nälkä on juuri ja juuri poissa, ei yhtään enempää, ei suupalaakaan enempää.

Jouluna ei laihduteta!

• Anonyymi

Jouluna nimenomaisesti laihdutetaan! Joulunaikana on muutoin helppo saada kuukauden verran ylimääräisiä kaloreita.

• Anonyymi

Olen laskenut kaloreita. Kun pudotan painoa, syön max. 1000-1500 kaloria päivässä. Juokseminen hillitsee ruokahalua tai ainakin vie ajatuksen pois ruuasta. Paino putoaa nopeasti, mutta tuo spurttivaihe ei voi kestää kauaa, muuten keho menee säästöliekille. Edellisen kirjoittajan kertoma keino kuulostaa huomattavasti järkevämmältä.

• Anonyymi

"En koskaan laske enkä syö kaloreita."

Tällainen tapa onnistuu yleensä vain todella suurilla laardimäärillä. Tavallisella ihmisellä kalorien laskeminen auttaa ja on ehdottomasti paras tapa. Laskemisen tietenkin korvaa tuoteselosteiden paino-, tilavuus-, määrä- ja viipalekohtainen hyvä osaaminen.

Erikseen on sitten henkilöt, joilla ylipainon on aiheuttanut vain alkoholi, olut, sokerijuomat, suklaa, voi, karkit tai sipsit - siis jonkun yhden tai parin lihottavan tuotteen jatkuva ahmiminen. Silloin riittää, kun lopettaa tuotteen ahmimisen.

• Anonyymi

En laskenut kaloreja enkä punninnut syömisiäni.
      Kaikkea muuta niin paljon kuin mieli teki, paitsi ei tippaakaan hiilareita, ei missään muodossa.
      Ensimmäisen liuskoja värjäävän viikon aikana paino putosi 5,5kg josta suurempi osa nestettä. Yhtenään sai seisoa losottamassa. Sen jälkeen 1,5kg - 2,5kg viikoittain.
      Erilaisia lihoja ja kaloja sen verran kuin raaskin. Mihin aikaan tahansa.
      Lapsemme olivat tottuneet iltasyömättömyyteeni ja kuurin aikana ihmettelivät kun iskä alkaa kärtsäämään sian kyljyksia illalla klo 20:n tienoissa.
      6:n viikon kuluttua olin tavoitteessani ja totuttelin ennen kuuria suunnittelemaani sekaravintoon ja rytmitykseen.
      Pari tuttavaani ja oma eukko kokeilivat. Eukolta katosivat rinnat ja pakarat ja homma loppui siihen. Toinen tuttava ei ollut riittävän ehdoton hiilari 0:n kanssa eikä liuskat värjääntyneet. Ajatus "etteihän tämän vertainen meinaa mitään" tuhosi yrityksen.
      Toinen kaveri pääsi odotettaviin tuloksiin mutta lopetti hieman ennen suunnitelmaansa koska vapun niukatkin juomat osoittautuivat tyrmääviksi.

• Anonyymi

Ei kuulosta ihmisen asioilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta ihmisen asioilta.

Ihminen ei nähnyt nälkää, ei laskenut kaloreja eikä punninnut syömisiään.
        Edes ketosliuskojen päivittäinen tarkastelu ei stressannut varsinkaan kun ne värjäytyivät.
        Helppoa kuin mikä! Vain hieman tietoa ja ennakkosuunnittelua.
        Kuurin jälkeinen kolestroli oli pantava kuriin. Itselläni se onnistui etukäteen suunnitellulla safkaamisella.

• Anonyymi

Vhh. Ei tarvitse laskea kaloreita koskaan, eikä ole nälkä. Hiilareita joutuu laskemaan siihen saakka, että oppii ne ulkoa. Kokeilkaa, jos vihaatte nälässä oloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      242
      5546
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      27
      3970
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      19
      2354
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      287
      2192
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1441
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1289
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1182
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      127
      1109
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      963
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      164
      846
    Aihe