Olen kiinnittänyt nyt vuosia huomiotani siihen että kun arkisin katsoo työaikana oli kello mitä hyvänsä, ajatellaan että vaikkapa klo 13 päivällä niin ihmetyttää se että liikenne on täynnä autoja, siis en puhu nyt edes helsingistä, turusta, tampereesta jne. Kaikki paikat täynnä autoja, nuoria työikäisiä ihmisiä. Mitä nämä oikein touhuavat? Eikö näiden ihmisten kuuluisi olla työpaikalla, tuskin heille siitä maksetaan että ajelevat ympäriinsä, kun eivät ole mitään lähettejä kuitenkaan jotka kuskaavat jotain paketteja.
Ei voi kun ihmetellä, työaikana ruuhkaa jokapaikassa mä en vaan tätä käsitä, enkä tuu käsittämään. Tuola vaan ajellaan kaikki työpäivät hupiajoa?
Autoilu työaikana
7
146
Vastaukset
- Anonyymi
Ompas sinulla ahdas mieli. Ehkäpä ihmiset ovat menossa kauppaan yövuoron jälkeen? Tai töihin iltavuoroon? Tai vapaapäivänään tapaamaan sukulaisia? Tai muut järkevä syy?
Ei, eivät voi tehdä mitään näistä. Koska minä olen töissä, pitää muidenkin olla töissä samaan aikaan. Maailma pysähtyy kun minä nukun. ;D ROFLMAO!- Anonyymi
Joo kyse ei ole tuosta :D
Kyl ne ei porukalla oo jossain lomalla keskellä viikkoa (joka viikko) ja ajelee vaan vapaapäivänsä. Ei se vaan mee yks yhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyse ei ole tuosta :D
Kyl ne ei porukalla oo jossain lomalla keskellä viikkoa (joka viikko) ja ajelee vaan vapaapäivänsä. Ei se vaan mee yks yhteen.Menisit sinäkin töihin jos on aikaa tilastoida ohiajavia autoja sen sijaan että tekisit töitä :-O
- Anonyymi
KYLLÄ LIIKENNE ON MENNYT IHAN MIELISAIRAAKSI !!!
- Anonyymi
Ei vaan se että työajat vaan ajellaan. Ymmärrän että suomen mittakaavassa suurissa kaupungeissa helsinki-espoo-turku ja ehkä vantaa riittää liikennettä.. nyt ei puhuta kuitenkaan sen kategorian mestoista. Tuostako duunareille maksetaan että ajellaan vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan se että työajat vaan ajellaan. Ymmärrän että suomen mittakaavassa suurissa kaupungeissa helsinki-espoo-turku ja ehkä vantaa riittää liikennettä.. nyt ei puhuta kuitenkaan sen kategorian mestoista. Tuostako duunareille maksetaan että ajellaan vaan?
Vai onko se sitten niin ettei oo työpaikalla osia mihinkään tilattuna valmiiksi.. Pitää joka päivä hakea samat osat ja muut tarvikkeet, joita sattuu tarvimaan ihan joka päivä, mutta ne on haettava aina erikseen joka ikinen päivä vaikka tietää että niitä tarvii joka päivä ja voisi tehdä tukkutilauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ajaa työaikana hupiajoa? Missä? Pistä nimiä ylös nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853