Jos tässä olis osat ollut toisinpäin että mies olisi ollut 18 vuotias ja tyttö 14-vuotias? No eipä tarvi arvailla. Tuomio olisi tullut tietenkin kovimman kautta. Ei sillä että hyväksyisin kyseisen kaltaista toimintaa mutta kunhan sanoin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/14f87baf-c63e-4fde-8a36-9927f958f80d
KilttiMies89
Mitäs luulette kuinka olis käynyt
32
268
Vastaukset
Kai se on katsottu niin, että mies, vaikka tässä vasta lapsi teknisesti (tuon ikäisellä pippeli seisoo jo terhakkaana), harvemmin laittaa vastaan kun saa seksiä.
- Anonyymi
Mitä luultavammin näin, olisin varmaan itsekkin ollut ihan onnessani jos olisin tuon ikäisenä päässyt harrastamaan seksiä vaikka sitten muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
Mitä luultavammin näin, olisin varmaan itsekkin ollut ihan onnessani jos olisin tuon ikäisenä päässyt harrastamaan seksiä vaikka sitten muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa.
KilttiMies89Riippuu kyllä paljon siitä, että millanen se opettaja on. Ei mun aikaan koulujen opet mitään kovin hottiksia olleet. Ei mitään märkiä päivä unia tullut niistä nähtyä. 😅 Joskus harvoin saattoi joku nuori sijainen tehdä vaikutuksen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Riippuu kyllä paljon siitä, että millanen se opettaja on. Ei mun aikaan koulujen opet mitään kovin hottiksia olleet. Ei mitään märkiä päivä unia tullut niistä nähtyä. 😅 Joskus harvoin saattoi joku nuori sijainen tehdä vaikutuksen.
Mistä ihmeen opettajasta puhut? ei tässä jutussa ollut kyse mistään opettajasta.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeen opettajasta puhut? ei tässä jutussa ollut kyse mistään opettajasta.
Tosiaankin. Mä oon ollu ihan unessa ku oon katsonu tuon uutisen... Voi perkule...
Pahoittelen erehdystä. Sotkin tämän johonkin toiseen juttuun nyt.
Musta tuo alkoholin tarjoaminen alaikäiselle oli tuomittavampaa, kuin se seksin tarjoaminen. Alkoholi voi olla äkkiä myrkkyä tuon ikäiselle ja kokoiselle pojalle.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tosiaankin. Mä oon ollu ihan unessa ku oon katsonu tuon uutisen... Voi perkule...
Pahoittelen erehdystä. Sotkin tämän johonkin toiseen juttuun nyt.
Musta tuo alkoholin tarjoaminen alaikäiselle oli tuomittavampaa, kuin se seksin tarjoaminen. Alkoholi voi olla äkkiä myrkkyä tuon ikäiselle ja kokoiselle pojalle.Niin tiedä häntä. Mutta totta tuo, että jos 18v poika olis tarjonnut seksiä 14v tytölle, niin kyllä olis hyväksikäyttösyytteet laulaneet. Vaikka tyttökin olisi seksiä halunnut yhtälailla pojan kanssa ja akti olisi tapahtunutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tiedä häntä. Mutta totta tuo, että jos 18v poika olis tarjonnut seksiä 14v tytölle, niin kyllä olis hyväksikäyttösyytteet laulaneet. Vaikka tyttökin olisi seksiä halunnut yhtälailla pojan kanssa ja akti olisi tapahtunutkin.
Vaikka ei olisikaan tapahtunut, niin ehdottelusta poika olisi leimattu lapsiinsekaantujaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ei olisikaan tapahtunut, niin ehdottelusta poika olisi leimattu lapsiinsekaantujaksi.
Niinpä varmastikin. Pedari leiman saa jo sillä, että setämies pyytää kahville parikymppistä. Kannattaa olla todella varovainen tänäpäivänä. Ei sitä oikeasti enää tiedä, mitä saa tehdä ja mitä ei.
Anonyymi kirjoitti:
Niin tiedä häntä. Mutta totta tuo, että jos 18v poika olis tarjonnut seksiä 14v tytölle, niin kyllä olis hyväksikäyttösyytteet laulaneet. Vaikka tyttökin olisi seksiä halunnut yhtälailla pojan kanssa ja akti olisi tapahtunutkin.
Ei noin nuorien kanssa pidä sellaiseen ryhtyä ollenkaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niinpä varmastikin. Pedari leiman saa jo sillä, että setämies pyytää kahville parikymppistä. Kannattaa olla todella varovainen tänäpäivänä. Ei sitä oikeasti enää tiedä, mitä saa tehdä ja mitä ei.
Ai saa vai?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Minusta nainen koetaan aina fyysisesti heikompana ja siksi uhrina, joten saavat sen varjolla näitäkin tekoja enemmän anteeksi. Miehet eivät samalla tavalla pahoita mieliä kuin naiset, jotka helpommin myös uhriutuvat tilanteissa ja siten miehet ovat kärsijän roolissa.
Moi.
Ei mulla tohon aiheeseen oo mitään nyt oikeen sanottavaa,
sori.
Sulle on sen sijaan.
Miten menee?
Ooks nukkunut.UnhappyJoe kirjoitti:
Just koitan alkaa nukkuun..🐼 Vaikka ei töä mulle ollu..
Kuis ite oot nukkunu?
🐻Moi sullekin 🐻
No en kyllä hyvin oo nukkunut....
Mut eipä sen niin väliä....
Kai sitä joskus psyykosiin asti pääsee tälleen
nii sit varmaa viimeistään pääsee lepäilee.- Anonyymi
Kysyit varmaan multa kuinka oon nukkunut. No olen mä unilääkkeillä nukkunut ja suunnilleen joka toinen yö en nuku melkein ollenkaan. Unirytmi on kyllä ihan mitä sattuu. On välillä itsestäkin tuntunut siltä että varmaan psykoosiin pian menee mutta ainakaan tiettävästi näin ei ole vielä käynyt.
Saavutus sekin että en ole nyt 2 kuukauteen juonut pisaraakaan alkoholia vaikka tämäkin vuosi on mennyt melko kosteissa merkeissä vuoden kahta ensimmäistä kuukautta lukuunottamatta. Varmaan olisin jo psykoosissa jos vielä joisin.
Kysyit varmaan multa kuinka oon nukkunut. No olen mä unilääkkeillä nukkunut ja suunnilleen joka toinen yö en nuku melkein ollenkaan. Unirytmi on kyllä ihan mitä sattuu. On välillä itsestäkin tuntunut siltä että varmaan psykoosiin pian menee mutta ainakaan tiettävästi näin ei ole vielä käynyt.
Saavutus sekin että en ole nyt 2 kuukauteen juonut pisaraakaan alkoholia vaikka tämäkin vuosi on mennyt melko kosteissa merkeissä vuoden kahta ensimmäistä kuukautta lukuunottamatta. Varmaan olisin jo psykoosissa jos vielä joisin.
KilttiMies89Joo sulta mä kysyin 😊
On aika haastavaa kun ei nuku.
Oo tyytyinen että nukut ees sitte niillä unilääkkeillä joka toinen yö tai melkein ees.
Mä nukun ehkä just ja just kerran viikkoon "pitkät unet" eikä nekään loppujenlopuksi
oo pitkät kun on pätkä unta ja säpsyilyä.
Muuten sitte pätkittäisesti maks 3 tuntia.
En oo ennen koskaan pelännyt psykoosiin päätymistä paitsi nykyään ku kaikkee muutaki pskaa tässä ku nukkumattomuus.
🤩‼️
Hienoa
että sä oot ollu juomatta
jos se on ollut sulle ongelmana!!!!
Muista sanoa itelles joka päivä toi!
Tiedän ettei se oo helppoa. 🤗
Mä mietin nykyään liikaa pitäiskö juua....
pitäiskö pitäiskö....
Jos ei ajattele nyt paria kertaa kun yritin juua viimeisen vuoden aikana niin oon ollut juomatta öööh 6 vuotta. (vaiko 7... )
En enää pysy vuosissa mukana, kun ei oo niin väliä ollut sillä.- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Joo sulta mä kysyin 😊
On aika haastavaa kun ei nuku.
Oo tyytyinen että nukut ees sitte niillä unilääkkeillä joka toinen yö tai melkein ees.
Mä nukun ehkä just ja just kerran viikkoon "pitkät unet" eikä nekään loppujenlopuksi
oo pitkät kun on pätkä unta ja säpsyilyä.
Muuten sitte pätkittäisesti maks 3 tuntia.
En oo ennen koskaan pelännyt psykoosiin päätymistä paitsi nykyään ku kaikkee muutaki pskaa tässä ku nukkumattomuus.
🤩‼️
Hienoa
että sä oot ollu juomatta
jos se on ollut sulle ongelmana!!!!
Muista sanoa itelles joka päivä toi!
Tiedän ettei se oo helppoa. 🤗
Mä mietin nykyään liikaa pitäiskö juua....
pitäiskö pitäiskö....
Jos ei ajattele nyt paria kertaa kun yritin juua viimeisen vuoden aikana niin oon ollut juomatta öööh 6 vuotta. (vaiko 7... )
En enää pysy vuosissa mukana, kun ei oo niin väliä ollut sillä.Onko sattunut jotain pahaa viimeaikoina kun et saa nukuttua kunnolla ja säpsähtelet hereille ja lisäksi on pelko psykoosiin joutumisesta?
Itsellä on jo pitkän aikaa ollut sellaista että herään tukehtumisen tunteeseen ja siihen että sydän hakkaa täysillä. Yleensä vielä saatan hypätä unissani sängystä ylös. Kuvailisin näitä jonkinlaisiksi kauhukohtauksiksi.
Onko sattunut jotain pahaa viimeaikoina kun et saa nukuttua kunnolla ja säpsähtelet hereille ja lisäksi on pelko psykoosiin joutumisesta?
Itsellä on jo pitkän aikaa ollut sellaista että herään tukehtumisen tunteeseen ja siihen että sydän hakkaa täysillä. Yleensä vielä saatan hypätä unissani sängystä ylös. Kuvailisin näitä jonkinlaisiksi kauhukohtauksiksi.
KilttiMies89Kauhukohtauksia voi olla,
Mut myös kuulostaa vähän uniapnealtakin....
En sentään hyppää sängystä ylös,
mut muutoin kuulosti tutulle....
Tai ainakaa muista tollasta.
Usein on vähän niiku tollaseen ku herää
et ei jotenki pysty ees nousta.
Aina mulla on ollut jonkin verran univaikeuksia mutta ei näin pahasti koskaan ennen mitä nyt reilu vuoden ollut. Osittain terveydellisistä syistä mutta enimmäkseen muista syistä nykyään.
Onhan tässä joo ikävä kyllä kaikkea mahollista sattunut ja tapahtunut....originalpieninainen kirjoitti:
Moi sullekin 🐻
No en kyllä hyvin oo nukkunut....
Mut eipä sen niin väliä....
Kai sitä joskus psyykosiin asti pääsee tälleen
nii sit varmaa viimeistään pääsee lepäilee.Ei kaikki psykoosipotilaat kovin levollisia ole, mut tietty pääsee ehkä paikkaan mis ei ole kovasti kiire mihinkään. 🤔 En suosittele kuitenkaan sitä, jotenkin muuten tarvis saaha homma kuntoon 🐼
🐻UnhappyJoe kirjoitti:
Ei kaikki psykoosipotilaat kovin levollisia ole, mut tietty pääsee ehkä paikkaan mis ei ole kovasti kiire mihinkään. 🤔 En suosittele kuitenkaan sitä, jotenkin muuten tarvis saaha homma kuntoon 🐼
🐻En tiiä onko kukaan psykpotilas
enneku vast lääkittynä levollinen....
Mut joo.
Moi taas 🐼🐻
🍯🐹🦊- Anonyymi
Kauhukohtauksia voi olla,
Mut myös kuulostaa vähän uniapnealtakin....
En sentään hyppää sängystä ylös,
mut muutoin kuulosti tutulle....
Tai ainakaa muista tollasta.
Usein on vähän niiku tollaseen ku herää
et ei jotenki pysty ees nousta.
Aina mulla on ollut jonkin verran univaikeuksia mutta ei näin pahasti koskaan ennen mitä nyt reilu vuoden ollut. Osittain terveydellisistä syistä mutta enimmäkseen muista syistä nykyään.
Onhan tässä joo ikävä kyllä kaikkea mahollista sattunut ja tapahtunut....Joo, isävainaalla oli ainakin paha uniapnea muiden perussairauksien ohella. Itse olen joskus saanut ihan unihalvauksiakin. Joskus olen herännyt omaan huutooni.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, isävainaalla oli ainakin paha uniapnea muiden perussairauksien ohella. Itse olen joskus saanut ihan unihalvauksiakin. Joskus olen herännyt omaan huutooni.
KilttiMies89Tuosta voisi päätellä, että olet jotain todella ikävää kohdannut, joka horjuuttanut perusturvallisuuden tunnettasi. Ainakin näin oli omalla kohdallani.
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta voisi päätellä, että olet jotain todella ikävää kohdannut, joka horjuuttanut perusturvallisuuden tunnettasi. Ainakin näin oli omalla kohdallani.
Päättelet oikein.
Eikä kyllä auta asiaan yhtään että joku vaan valehtelee ja hylkää vaikka tietää jotain muttei ihan kaikkea pahimpia vielä...- Anonyymi
Päättelet oikein.
Eikä kyllä auta asiaan yhtään että joku vaan valehtelee ja hylkää vaikka tietää jotain muttei ihan kaikkea pahimpia vielä...Voi, nyt ahdistaa ajatuskin. Siis lähinnä siksi, mitä itsekin jouduin käymään läpi. Onko sinulla ketään? Tai taitaa olla yhtä turha kysmys, kuin kysymykset on pelkkiä sanoja.
Anonyymi kirjoitti:
Voi, nyt ahdistaa ajatuskin. Siis lähinnä siksi, mitä itsekin jouduin käymään läpi. Onko sinulla ketään? Tai taitaa olla yhtä turha kysmys, kuin kysymykset on pelkkiä sanoja.
Mitä niiku onko mulla ketään?
Ja mitä yhtä turha kysymys?
Yhtä turha kun mikä?
Sanoja vaan.....
(lalalaaalalalaaa vttu tuli sitte biisi mieleen 😪)
- Anonyymi
Luulen että teet monta negtiivista aloitusta naisista yhden vuorokauden aikana. Sitä on jatkunut jo pitkään.
- Anonyymi
Enhän ole ollut tällä palstalla juurikaan kuin satunnaisesti viimeisen kuukauden aikana sitä ennen en varmaan edes puoleen vuoteen ole täällä käynyt. Taidat nyt sekoittaa mut johonkin eri henkilöön. Toki olen tehnyt joitakin negatiivisia aloituksia koskien naisten toimintaa jos joku ne sellaisiksi mieltää. Ehkä sekin on joillekkin liikaa että ilmaannun tänne harvakseltaan ja joissain keskusteluissa nostan tikunnokkaan asioita jotka itse koen jonkinnäköisinä epäkohtina.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän ole ollut tällä palstalla juurikaan kuin satunnaisesti viimeisen kuukauden aikana sitä ennen en varmaan edes puoleen vuoteen ole täällä käynyt. Taidat nyt sekoittaa mut johonkin eri henkilöön. Toki olen tehnyt joitakin negatiivisia aloituksia koskien naisten toimintaa jos joku ne sellaisiksi mieltää. Ehkä sekin on joillekkin liikaa että ilmaannun tänne harvakseltaan ja joissain keskusteluissa nostan tikunnokkaan asioita jotka itse koen jonkinnäköisinä epäkohtina.
KilttiMies89Jos sekoitin, niin pahoittelut ja anteeksipyyntö siitä, joutaa toiseen osoitteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sekoitin, niin pahoittelut ja anteeksipyyntö siitä, joutaa toiseen osoitteeseen.
Joo no eipä mitään ja en nyt pienestä kuitenkaan suutu vaikka onkin ollut turhan paljon stressiä tänä vuonna.
KilttiMies89
- Anonyymi
No eiköhän ne olleet itse setämiehiä ketkä päättivät siitä annetaanko tuomiota vai ei :D. Taisivat olla jopa kateellisia uhrille mikäli eivät ole itse kokeneet sitä samaa nuorella iällä. Tai sitten se kielii siitä ettei mies voisi olla uhri tuossa asemassa. Joka tapauksessa tasa-arvo ei toteutunut. Vaikka tuomio jaettaisiinkin syytetylle naiselle niin tuomio on lievempi verrattuna siihen jos osat olisivat olleet toisinpäin.
- Anonyymi
Seksi oli vapaaehtoista molempien puolelta, siksi tuomiota ei tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133131
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172861Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3721575Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271458- 961332
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1701082Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681081Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143954