"Idyllinen ja toimiva kahvila etsii uutta omistajaa!
Kahvila tunnetaan viihtyisästä tunnelmastaan, laadukkaista tuotteistaan ja uskollisesta asiakaskunnastaan.
Nykyinen yrittäjä on valmis opastamaan sinut alkuun ja siirtämään osaamisensa sinulle. Kaikki yksityiskohdat ovat neuvoteltavissa, joten tämä on loistava tilaisuus niin kokeneelle kuin aloittelevallekin yrittäjälle.
Jos olet haaveillut omasta kahvilasta ja olet valmis ottamaan seuraavan askeleen, Café Random tarjoaa siihen täydellisen tilaisuuden!"
No kyllä tuossakin vaikuttaa pärstäkerron eli kahvilan yrittäjä vähän katsee kenelle jatkajalle kahvilansa myy, jos ostajaehdokaista on useampia.
Ei oikein turnipsin näköisellä miehellä, joka ajattelisi alkaa kahvilaa pyörittämään ole oikein mahdollisuuksia, ainakaan myymälän puolella.
Asiakkaat miettivät, että onkohan tuo leiponut nämä kahvilan tuotteet.
Yleensähän on niin, että asiakas palvelutyö työilmoituksessa pyydetään hakijan kuvaa, että voidaan heti karsia hakijat ulkonäön perusteella.
Kyllähän sillä ulkonäöllä on merkitystä asiakastyössä, turnipsin näköinen karkoittaa asiakkaat.
Tosin ulkonäöstään epävarma ei asiakaspalvelutyöhön juurikaan hae.
Kyl se ulkonäkö merkitsee työssäkin
19
175
Vastaukset
Sehän on ihan selviö. Hyvä ulkonäkö myy paremmin ja on edustava. Turnipsin näköinen sopii paremmin leipomon puolelle, piiloon ihmisten katseilta.
T. turnipsin näköinen- Anonyymi
Nin juuri, minäkin käyn kahvilassa tuhlaamassa vähiä rahojani, kun siellä työskentelee kaunis kahvilamyyjätär kassalla.
Joka päivä olen käynyt ja 10 kahvia ostanut ja sitten, myyjä sanoi minulle,että älä enää käy kahvilla, sulle tulee vatsakatarri liiasta kahvin juonnista.
Sanoin, että juon sitten teetä ja myyjätär kielsi senkin ja totesi vielä, että saan porttikiellon, kun tarkoitukseni on vahdata myyjätärtä ja tulee ahdistunut olo, kun miesasiakas vaan tuijottaa. Anonyymi kirjoitti:
Nin juuri, minäkin käyn kahvilassa tuhlaamassa vähiä rahojani, kun siellä työskentelee kaunis kahvilamyyjätär kassalla.
Joka päivä olen käynyt ja 10 kahvia ostanut ja sitten, myyjä sanoi minulle,että älä enää käy kahvilla, sulle tulee vatsakatarri liiasta kahvin juonnista.
Sanoin, että juon sitten teetä ja myyjätär kielsi senkin ja totesi vielä, että saan porttikiellon, kun tarkoitukseni on vahdata myyjätärtä ja tulee ahdistunut olo, kun miesasiakas vaan tuijottaa.Tosin itse olen niin ujo, että uskallan asioida sen rumemman kanssa helpommin. Kauniiden seurassa menee itsevarmuus maan rakoon.
Turkkilainen turnpsi, niinkö? Minä suosin. päivittäin, yksinomaisesti kahviloita, joissa työskentelee kahvilankaunotar, tai useampi.
- Anonyymi
Et sä niitä muualla näkiskään. Niiden pitää olla ystävällisiä. Pakosta kun on asiakas palvelijoita.
Anonyymi kirjoitti:
Et sä niitä muualla näkiskään. Niiden pitää olla ystävällisiä. Pakosta kun on asiakas palvelijoita.
Joiltakin olen saanut varsin jäätävän kylmää kohtelua. Mutta, monilta kaunottarilta saan suorastaan ehkä viettelevän ihanaa palvelua.
- Anonyymi
Y_L_Ä_R_E_I_S_I_M_l_E_S kirjoitti:
Joiltakin olen saanut varsin jäätävän kylmää kohtelua. Mutta, monilta kaunottarilta saan suorastaan ehkä viettelevän ihanaa palvelua.
Hähää, setällä on hjyvä mielikuvitus, ku vitus. 🤣
- Anonyymi
Perusta sokeille ja huononäköisille kahvila, saat olla just niin möllin näköinen, kun huvittaa. Kukaan ei näe.
👍Möllin näköisessä myyjässä on se hyvä puoli, että kehtaa rumempikin asioida, tuntematta itseään huonommaksi.
- Anonyymi
menin nukkumsssndänkyyn.. yipahdinkin nukkumaan prhmoicdrrn.
- Anonyymi
Asiakastyössä kun ei ulkonäkö ratkaise vaan olemus itsellä opitusti useimmiten nuo missin näköiset on turhan koppavia asiakastyöhön luulevat olevansa jotain enemmän kuin ovat siksi että ne kiiltokuvapojat lirkuttelee pillun toivossa mu kenellä mikäkin sitä itsetuntoa nostattaa ongelmaksi noissa jää aina se että ulkonäköön perustuva itaetunto katoaa olemattomiin viimeistään ihmisen vanhetessa
Sitä ne varmaan saa kuulla läpi nuoren elämänsä. Ja siinä sitä ylpistyy. Mutta on varaa valita myös se kiiltokuvapoika itselleen.
- Anonyymi
Kahvilan myyjälle merkitsee vain raha, jonka saa myynnistä.
Paitsi jos on kahvilan myyjä mies, silloin osa kauppahinnasta voidaan usein kuitata luonnollisessa muodossa, mikäli ostajatar sattuu olemaan nuori ja hoikka ja kuuma ja kaunotar. Tämä ei kerta kaikkiaan onnistu koskaan kun sukupuolet ovat toisinpäin.
Y_L_Ä_R_E_I_S_I_M_l_E_S kirjoitti:
Paitsi jos on kahvilan myyjä mies, silloin osa kauppahinnasta voidaan usein kuitata luonnollisessa muodossa, mikäli ostajatar sattuu olemaan nuori ja hoikka ja kuuma ja kaunotar. Tämä ei kerta kaikkiaan onnistu koskaan kun sukupuolet ovat toisinpäin.
Et ole tosissasi...
- Anonyymi
Ulkonäkö on aika paljon asenteesta kiinni. Nuorena pidin itseäni rumana, mutta en enää. Kyllä ihmiset kiinnostuu ja pitää, jos tuo oman persoonansa esille (sopivassa määrin).
- Anonyymi
Tuo on ihan totta, persoona vaikuttaa paljon ja miten tuot sen esiin. Ei sitä tarvitse olla kuin irvikissa olla hymyilemässä koko ajan kunhan vain olemus on sellainen ettei sitä ole liian vaikea lähestyä. Positiivinen.
Huomasin tänään tuon itsekin kun eräs naisihminen pölähti vastaan, semmoinen puolituttu, ei olla paljon kuin heitä heitelty nähdessä ja on hiukan pyöreämpi kuin mistä yleensä innostun.
Persoona kuitenkin vetää puoleensa paljonkin yli niiden joidenkin normaalisti häiritsevien piirteiden, en edes huomioi niitä. -sivusta Että, mikä on se asenne jonka rumapainoinen tai hirvittäväpainoinen ottaa kiinni, ollakseen ulkonäöltään (sopivassa määrin) söpöpainoinen?
- Anonyymi
T_E_I_N_I_F_I_I_L_I kirjoitti:
Että, mikä on se asenne jonka rumapainoinen tai hirvittäväpainoinen ottaa kiinni, ollakseen ulkonäöltään (sopivassa määrin) söpöpainoinen?
Pitäis kyllä nähdä, minkä näköinen mies siellä arvostelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133151
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172901Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731605Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271478- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531259- 991247
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1771126Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1811125Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe144985