Onko kukaan tehnyt sähkökitaran runkoa järvien rannoilta matalan veden aikaan löytyvistä kaatuneiden puiden rungoista?
Itselläni on parin metrin mittainen paksu mäntypuu jonka olen sahannut noin kymmenen vuotta sitten erään järven rannalta järven pohjasta.
Tuollainen puu voi olla todella vanha ja siltä se vaikuttaakin.
Puu on nyt ollut siis kuivassa paikassa noin kymmenen vuotta.
Uppopuut??
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt sähkökitaroita jotka ovat tehty alumiinista, betonista, muovista, puuvärikynistä, Legopalikoista ja ties mistä. En usko että uppotukissa on mitään sellaista joka estäisi sen käyttöä sähkökitaran runkopuuna.
- Anonyymi
Uppopuu se oli silloin kun se oli veden alla. Olisiko se nyt ajopuu:
https://youtu.be/ff8LAiK0200?si=yrFO0radZX7NNRk1- Anonyymi
Pidän itse uppo puuna koska nuo puut jotka olen kotiini raahannut, on kaatuneet rannasta järveen ties milloin ja maanneet järvenranta vedessä hyvin kauan jopa pari sataa vuotta tai enemmänkin.
Vuosia sitten oli epätavallinen tapaus kun järven vesi laski todella alas niin sain näitä uppo puun pätkiä sahattua. Osittain olivat hautautunut rantavedessä hiekkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän itse uppo puuna koska nuo puut jotka olen kotiini raahannut, on kaatuneet rannasta järveen ties milloin ja maanneet järvenranta vedessä hyvin kauan jopa pari sataa vuotta tai enemmänkin.
Vuosia sitten oli epätavallinen tapaus kun järven vesi laski todella alas niin sain näitä uppo puun pätkiä sahattua. Osittain olivat hautautunut rantavedessä hiekkaan.Voi siitä tehdä, mutta voi olla että siitä ei saa mitään etua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218