Taloushallinto vai myynti ja markkinointi?
Kummalla suuntautumisesta parempi työllisyys ja palkka?
Pääseekö taloushallinnon puolellakin hyvin etenemään vaativampiin tehtäviin esim johtoon, esimiestehtäviin tms?
Kokemuksia kummastakin koulutuksesta, mitä työtä teette millä palkalla jne?
Taloushallinto vai myynti ja markkinointi?
1
191
Vastaukset
- Anonyymi
Markkinointiin suuntautuvana merkonomina/tradenomina ei tee yhtään mitään. Niille ei ole mitään kysyntää. Markkinointiin suuntautuneita Ekonomeja on kanssa paljon työttömänä ja niistä on ylitarjontaa työmarkkinoilla.
Taloushallinnon merkonomina/tradenomina pystyy työllistymään ymmärtääkseni ihan hyvin johonkin palkanlaskentaan, kirjanpitoon, reskontraan jne. Ei niistä nyt mitään huutavaa pulaa ole, mutta etenkin työkkäri usein mainostaa taloushallintoon liittyviä koulutuksia ja harvemmin ne ottaa listoilleen koulutuksia, joille ei olisi jokseenkin hyviä työllistymismahdollisuuksia.
Noi etenemiset nyt on aina vähän 50/50, minkälainen pärstäkerroin ja ootko saanut suhteita luotua jne. Jos nyt ihan johtohommiin haluaa, niin silloin pitää varmaankin olla jo vähintään ylempi amk/maisteri.
En nyt tiedä pystyykö täällä kukaan mitään absoluuttista totuutta sanomaan noihin etenemisjuttuihin (riippuu niin paljon näistä oikeassa paikassa/oikeaan aikaan), mutta itse lähtisin noista kahdesta taloushallinnon puolelle opiskeleen/töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5842269Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4081826Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221650Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641428JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191226- 571154
- 1221144
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13878Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66833