Kun suhteessa toisella osapuolella ei tee mieli ja eletään pitkiä aikoja ilman

Anonyymi-ap

seksiä, niin miten on ajateltu, että suhde tulee kestämään?

19

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattelu on mennyt näin:

Perceleus 1:1.: Salataan miesväeltä kaikki merkittävä tieto naisen biologiasta, etenkin elämänmuutoksesta (eli vaihdevuodet, joiden sanotaan alkavan 40-49 ikävuoden paikkeilla, mutta moni nainen viilenee jo 5-10 vuotta aiemmin).

Perceleus 1:2.: Liitetään Pyhään Satuun osio, jossa mies vannoo pyhän miehen edessä, että mies rakastaa sekä elättää/hoivaa vaimoa kunnes kuolema heidät erottaa (to love and to cherish, till death do us part). Ja samoin vannoo nainen jonka mies ottaa vaimokseen.

Perceleus 1:3.: Laaditaan maaliset lait jotka rankaisevat miestä vähintään omaisuutensa puolituksella vaimon hyväksi, mikäli miehen rakkaus ihmeellisesti, jostain kumman syystä, päättyisikin ennen aikojaan.

Tässä väkisinkin tuleekin mieleen uutuuskäsite💀 menocel 💀, joka tarkoittaa aviomiestä joka vasten tahtoaan on selibaatissa, vaimonsa elämänmuutoksen takia.

Onneksi feminismi on viimein tullut avuksi, miehen tarvitsee vain huolehtia että ennalta laaditaan avioehtosopimus, tai avoliittosopimus, jolla kumotaan omaisuuteen kajoaminen tapauksessa jossa mies jättää vaimon kun kotiseksi päättyy.

• Anonyymi

Eihän se voi tulla kestämään jos asiaa ei jotenkin yhdessä ratkaista. Muuten seurauksena voi olla rakastajatar

• Anonyymi

Ennen feminismin aikaa nimenomaan toimittiin siten, että miehen vaimolla oli edelleen merkittäviä rooleja/tehtäviä miehen taloudessa, vaikka makuuhuone olikin elämänmuutoksen takia jäähtynyt/jäässä. Mies vain otti rakastajattaren kompensoimaan menettämäänsä tarpeellista palvelua. Nyt yhteiskuntajärjestys on sellainen että mies joutuu jättämään vaimonsa kun elämänmuutos alkaa ja joko vaihtaa parempaan (nuorempaan) naiseen, tai ryhtyy käyttämään ilokaunottaren palveluksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen feminismin aikaa nimenomaan toimittiin siten, että miehen vaimolla oli edelleen merkittäviä rooleja/tehtäviä miehen taloudessa, vaikka makuuhuone olikin elämänmuutoksen takia jäähtynyt/jäässä. Mies vain otti rakastajattaren kompensoimaan menettämäänsä tarpeellista palvelua. Nyt yhteiskuntajärjestys on sellainen että mies joutuu jättämään vaimonsa kun elämänmuutos alkaa ja joko vaihtaa parempaan (nuorempaan) naiseen, tai ryhtyy käyttämään ilokaunottaren palveluksia.

Jaa, mä olen vanhempi nainen ja paikkaan nuoremmalle pariskunnalle tilannetta. Nuorempi mies on vienyt vanhempien miesten paikan kun eiväthän vanhemmat miehet ole viriilejä kuten vanhemmat naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tässäkin yhteiskuntajärjestyksessä onnistuu, että mies hakee seksin avioliiton ulkopuolelta nuorilta naisilta, kun vaimoa ei enää vähääkään seksi kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha historiassa myös naisilla oli rakastajat. Mut onneksi tollasta ei nykyään tarvii katsoa

• Anonyymi

Mulla Kyllikki lo toistakymmentä vuotta !
      Der Alte

• Anonyymi

Tämähän on se ikuisuuskysymys. On pareja, joissa ollaan sillai vaikkei toista aina niin huvittaisikaan; sehän ei oe keneltäkään pois, päinvastoin. Sitten on pareja, joissa ollaan sitä mieltä, että kummallakin on oikeus olla vain silloin kun siltä tuntuu.

Meidän pitkässä liitossa ollaan rakasteltu aina silloin kuin molemmat tai jonmpikumpi on ollut sillä tuulella. Pikapanot ovat hyvä keino, jos toista vain ns. naitattaa eikä toista niin hirveästi.

Jos toinen joutuu elämään puuteessa, se ei kyllä ole terveellista puutteessa olevalle eikä parisuhteelle.

• Anonyymi

Tuskin sitä on sen ihmeemmin edes mietitty. Ei mun eksäni (mies) ainakaan sitä asiaa miettinyt. kun eihän se häntä haitannut yhtään.

• Ei se mikään kovin onnellinen suhde silloin ole pitemmän päälle.

• Anonyymi

Jos toinen kokee jäävänsä vaille jotakin itselleen oleellista, niin eihän se pidemmän päälle yleensä toimi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen kokee jäävänsä vaille jotakin itselleen oleellista, niin eihän se pidemmän päälle yleensä toimi.

Näin se on. Toki suhteeseen voi kuulua kausia, kun ei niin paljon kiinnosta. Pitkät suhteet muuttuu ajan myötä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Näin se on. Toki suhteeseen voi kuulua kausia, kun ei niin paljon kiinnosta. Pitkät suhteet muuttuu ajan myötä.

Tietysti kausia tulee ja kausia menee. Eikä kyse tietenkään ole pelkästään seksistä, vaan ihan kaikesta. Jos toinen osapuoli kokee jäävänsä paitsi jotain hänelle tärkeää, niin se tuhoaa suhdetta pikkuhiljaa. Ongelmallista on tietysti myös se, että moni ei osaa sanoa ääneen tai muuten kertoa noista paitsi jäämisen tuntemuksistaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti kausia tulee ja kausia menee. Eikä kyse tietenkään ole pelkästään seksistä, vaan ihan kaikesta. Jos toinen osapuoli kokee jäävänsä paitsi jotain hänelle tärkeää, niin se tuhoaa suhdetta pikkuhiljaa. Ongelmallista on tietysti myös se, että moni ei osaa sanoa ääneen tai muuten kertoa noista paitsi jäämisen tuntemuksistaan.

Se on isoin ongelma, kun ei uskalleta puhua oikeista asioista ja ajoissa. Pitää kertoa mitä haluaa jne.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se on isoin ongelma, kun ei uskalleta puhua oikeista asioista ja ajoissa. Pitää kertoa mitä haluaa jne.

Noinhan se on. Kommunikaatio on avain siihen, että ratkaisuja ylipäänsä on mahdollista löytää. Mä saan yleensä täällä aina askaa niskaani, kun sanon tämän seuraavan, mutta sanon sen silti, sillä seison edelleen vahvasti ajatukseni takana. Mun kanssani pääsee sopimukseen valtaosasta asioita, kun vain nostaa sen aiheen pöydälle ja puhuu siiitä. Jos rakastan toista, niin mä olen valmis joustamaan paljosta (en tietenkään ihan kaikesta, mutta paljosta kyllä). Jos toisella on tarpeita, joita minä en halua tai pysty täyttämään, niin kyllä niistä todennäköisesti päästään sopimukseen. Sen sijaan se, että päättää yksipuolisesti ottaa ja pettää, on asia, jota en noin vain annakaan anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on. Kommunikaatio on avain siihen, että ratkaisuja ylipäänsä on mahdollista löytää. Mä saan yleensä täällä aina askaa niskaani, kun sanon tämän seuraavan, mutta sanon sen silti, sillä seison edelleen vahvasti ajatukseni takana. Mun kanssani pääsee sopimukseen valtaosasta asioita, kun vain nostaa sen aiheen pöydälle ja puhuu siiitä. Jos rakastan toista, niin mä olen valmis joustamaan paljosta (en tietenkään ihan kaikesta, mutta paljosta kyllä). Jos toisella on tarpeita, joita minä en halua tai pysty täyttämään, niin kyllä niistä todennäköisesti päästään sopimukseen. Sen sijaan se, että päättää yksipuolisesti ottaa ja pettää, on asia, jota en noin vain annakaan anteeksi.

Pettäminen on kyllä tyhmintä mitä voi suhteessa tehdä. Jotkut kuvittelevat sen olevan ihan oikeutettua.

• Anonyymi

Hyvin,kun hillitset typerät viettisi ja keskityt tärkeämpiin arvoihin.

• Anonyymi

Routaa tulossa ei ole suojelumi peitettä. Jääpoltetta myös.

• Anonyymi

Polttaa kesäkatu kuuma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5123
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2654
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2134
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1920
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      118
      1680
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1289
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1279
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1048
    9. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1027
    Aihe