Inception,

Anonyymi-ap

Mä näin unta missä olin unessa unen sisällä. Ensin näin painajaista ja se saattoi olla unihalvaus. Siinä oli jokin ahdistava entiteetti läsnä. Tein kuten olen ennenkin onnistunut tekemään. Yritin siis huutaa itseni hereille. Huutaminen oli kuitenkin vaikeaa, kuin Neolle Smithin kuulustelussa suu kiinni liimattuna. Onnistuin siinä lopulta. Sitten heräsin mutta olin yhä unessa. Tässä vaiheessa makasin sängyllä ja läheisiäni oli siinä ympärillä. Vasta tämän jälkeen heräsin oikeasti ja olin silmät kiinni. Sykkeeni oli yhä koholla. Sain uudestaan unen päästä kiinni. Unitilani oli siis hyvin syvä, ja astetta syvempi kuin normaali uni. Antaa tulla vaan! Tykkään siitä kun alitajuntani alkaa keskustelemaan kanssani.

Liikaa Matrixia 🤔? https://www.youtube.com/watch?v=uXEUW792etk . "Tell me, Mr. Anderson... what good is a phone call... if you're unable to speak?". Kaikkea se Smithikin on elämässään ehtinyt - Larppaillut Taru sormusten herrasta haltiakuninkaana ja toiminut esimerkillisenä kapinallisena V for vendettassa. Inceptionista vielä, että täsä yhtenä päivänä laskin teräskattilani kannen pöydälleni ja se alkoi keikkumaan. Aloin jo miettimään ettei se liike pysähtyisi 😅. Kyllä se sitten lopulta pysähtyi. Ai niin, oli toinenkin uni, molemmat näin siis viime yönä. Voisin kirjoittaa sen erilliseen kommenttiin tähän alle. - 😎.

2

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mäki oon nähny unta unessani.

• Anonyymi

Se toinen uni meni niin että olin jossain korkeakoulukompleksissa. Se oli supersuuri rakennus pitkine käytävineen, kirjastoineen sekä oppilaineen. Halusin päästä vessaan ja jostain syystä halusin sellaiseen vessaan missä olisi vain yksi pytty. Vaalin ilmeisesti yksityisyyttä yli kaiken. Mahdollisesti räjähtävää tavaraa tiedossa 💩. Hyvä että säästyin 💩-halvaukselta irl, vaikka minulla oli se painajainenkin kontollani. Aloin sitten etsimään sellaista wc:tä ja en meinannut millään löytää sitä. Uni muuntui lopulta siihen että pääsisin pois siitä kompleksista. Oppilaat olivat nuorempia kuin mitä korkeakouluissa joten en tiedä mikä se homman nimi lopulta oli. Siellä oli kuntosali ja kiipeilyrata.

Siellä oli lisäksi eri osastoja kulttuuripiireittäin. *frikkalaiset olivat koulupuvut yllään rippikoulumaisessa ympäristössä ja tykkäsivät assosioida minun kanssani. Sen muistan että kun saavuin itä-aasialaisten jaostoon niin siellä layout oli jotenkin parkour-tyylinen. Sitten pääsin siitä kompleksista ulos. Sisäpiha näytti linnalta, kenties Kiinan muuri assosioitui siinä mieleeni. Ps. Sairasta kuinka tuo yksi normaali sana täytyi aloittaa tähdellä, jotta viestini hyväksyttäisiin läpi 😁. Näin se menee tämän päivän netissä 😉. Mul ei oo mitään käryä miksi näin tällaisen unen. - 😎.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3131
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2861
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      372
      1575
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1458
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1332
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      170
      1082
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1081
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      954
    Aihe