Miten ja missä meinaatte viettää?
Joulu 2024
37
425
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä sun täällä.
- Anonyymi
Itse lapsuudenkodissani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse lapsuudenkodissani.
Onko ätmikeskus kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ätmikeskus kiinni?
Mä en oo ätmi eikä ätmikeskusta ole olemassa! Jos olisi, sinä kuuluisit sinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ätmikeskus kiinni?
Miltä tuntuu olla ätmi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse lapsuudenkodissani.
Itse läheisten parissa ja vieraana. Kotiin sitten yöksi.
- Anonyymi
Omassa kotona. Ainakin pari lapsista tulee kotiin Joulua viettämään.
- Anonyymi
Oletko naimisissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko naimisissa?
Eronnut olen kauan sitten.
- Anonyymi
Rauhallisesti. Tänä vuonna ei voi, eikä tarvitse hötkyillä pitkin kyliä, eikä panostaa järjestelyihin. Saa nähdä, saanko siitä huonoa oloa, vaiko pelkästään tyytyväinen.
- Anonyymi
Lapseni perheen luokse 'valmiiseen pöytään', melkein joo, öhöm kröhöm.
Vilma- Anonyymi
En nyt ilkeä halua olla mut mitä lapsesi on mieltä haluais rakastella kumppaninsa kanssa niin äitee istuu kotona ja mitä miniä tai vävy mieltä kun anoppi istuu joulun heidän luonaan ja kysyy rikö anoppi etsi omaa miestä ja viettäis joului ja seksii sen oman miehen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt ilkeä halua olla mut mitä lapsesi on mieltä haluais rakastella kumppaninsa kanssa niin äitee istuu kotona ja mitä miniä tai vävy mieltä kun anoppi istuu joulun heidän luonaan ja kysyy rikö anoppi etsi omaa miestä ja viettäis joului ja seksii sen oman miehen kanssa
Elämä ei ole pelkkää seksii, vaan paljon muutakiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16:43
Kannattaako sun käyttää aivojesi muutamaa nystyrää moiseen miettimiseen.
Ovathan nämä aiemmin olleet luonani. No, problem.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16:43
Kannattaako sun käyttää aivojesi muutamaa nystyrää moiseen miettimiseen.
Ovathan nämä aiemmin olleet luonani. No, problem.
VilmaAntaisit miniällesi tai vävyllesi joulu rauhan eli voivat viettää lapsesi kanssa kahden joulua niin jos saavat olla rauhassa ja viettää kaksistaan joulua niin voit saada syyskuun lopussa lapsen lapsenkin niin tuskin sinunkaan appi ja anoppisi häiritsi teitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisit miniällesi tai vävyllesi joulu rauhan eli voivat viettää lapsesi kanssa kahden joulua niin jos saavat olla rauhassa ja viettää kaksistaan joulua niin voit saada syyskuun lopussa lapsen lapsenkin niin tuskin sinunkaan appi ja anoppisi häiritsi teitä
20:53
No liikuttavaa huolesi, mikä on turhaa.
Jännää, että tunnen koko kuvion.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20:53
No liikuttavaa huolesi, mikä on turhaa.
Jännää, että tunnen koko kuvion.
VilmaSinulla täytyis olla oma mies niin sen jälkeen sanot esim lapset voi viettää aaton kotonaan ja joulupäivänä voi tulla joulukahville jos haluaa ja kahvin jälkeen haluatkin että lapsi ja miniä/vävy lähtis omaan kotiinsa ja sinä voisit viettää joulua kahden miehesi kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla täytyis olla oma mies niin sen jälkeen sanot esim lapset voi viettää aaton kotonaan ja joulupäivänä voi tulla joulukahville jos haluaa ja kahvin jälkeen haluatkin että lapsi ja miniä/vävy lähtis omaan kotiinsa ja sinä voisit viettää joulua kahden miehesi kanssa
21:09
Olet uskomaton...pyrsk.
Ettes olis joulupukki iha ite.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:09
Olet uskomaton...pyrsk.
Ettes olis joulupukki iha ite.
VilmaJa ennen ja jälkeen sinulla yllä vain läpinäkyvät pikku pöksyt ehkä punaiset joissa takana on tupsu semmonen tupsu kuin tonttulakeissa on eli punaiset pikkuhousut joissa on takana tupsu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ennen ja jälkeen sinulla yllä vain läpinäkyvät pikku pöksyt ehkä punaiset joissa takana on tupsu semmonen tupsu kuin tonttulakeissa on eli punaiset pikkuhousut joissa on takana tupsu
Eli siihen ei lapsia kaivata kyläilemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisit miniällesi tai vävyllesi joulu rauhan eli voivat viettää lapsesi kanssa kahden joulua niin jos saavat olla rauhassa ja viettää kaksistaan joulua niin voit saada syyskuun lopussa lapsen lapsenkin niin tuskin sinunkaan appi ja anoppisi häiritsi teitä
Onko tullut mieleen, että aika moni nauttii perheen ja suvun ja ystävienkin tapaamisesta jouluna? Itse en ole ollut koskaan vain mieheni kanssa jouluna enkä aio niin tehdä vastaisuudessakaan.
Vanhempien luona. Syödään hyvin, saunotaan, annetaan lahjoja, katsellaan jouluohjelmia, ehkä mennään joulukirkkoon ja läheisten haudoilla ainakin käydään.
Jos kysytään yllättäen töihin niin saatan lupautua, joulupyhät ovat melko rahakkaita päiviä. 🧑🏻🎄- AnonyymiUUSI
Mihins pupunen on jäänyt?
- Anonyymi
En missään näköjään.
Viime joulu oli jo liikaa.
💔 Joulu vietetään kotona. Läheisten ja rakkaiden seurassa. Pienellä porukalla.
Rauhallisesti ja mukavasti.- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Yksin kotona. Se passaa omissa oloissaan viihtyvälle vallan mainiosti. Kaikkinainen hössötys loistaa poissaolollaan :)
- Anonyymi
Netissä vietän joulun. Ei minulla ole vanhempia edes joten ihan yksin olen jouluna.
Missä = kännissä
Miten = Alkon kautta kuusen alle
😂😂
Tai sitten voi olla, että tarttee kuitenkin hillua perinteisemmin sekä käyttää pyhät hyväkseen, kun duunissa ei puhelin soi, ei ole meilitulvaa, kollegatkin loistavat poissaolollaan, siunattu rauha suorittaa.- Anonyymi
Kotona jouluna ihan yksikseen. Tapanin päivänä menen syömään yhden naisen luokse, se eilen kyseli että tulisinko ja lupasin mennä.
- Anonyymi
Olen koronassa, mutta enköhän parane jouluksi.
- Anonyymi
Haluatko viettää pottukellarissa?
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Mäntti
- Anonyymi
Joko kotona tai sitten sairaalassa. Riippuu ihan miten toi selkä edellyttää toimia. Vitun kipee on ja säteilee 24/7 jalkoihin kipu.
Lokakuusta asti vittuillut jo. - Anonyymi
Perinteistä syömistä, lahjojen avaamista ja sen jälkeen kylpylään muutamiksi päiviksi.
Samaan huoneeseen ex: n ja tyttären kanssa, toivottavasti olisi lisurin lisäksi suuri parisänky, välttyisi ihokosketuksilta:)
AV Naapurissa. Perhejoulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908