Otin just kysteiinin

Anonyymi-ap

Ennaltaehkäisevä vaikutus, kuten tiedämme 😉. Preparoin itseäni ennen tosikoitosta. Niin mä tein myös viikko sitten. Liotin suussani ennen nielaisua. Niin kovin pahanmakuista, että sen on PAKKO olla terveellistä. Ylipäätään näissä vitamiineissa on se hyöty että ne vievät näläntunteen. Kyllä mulla olisi varaa painaa jopa 10 kg vähemmän ja siltikään en olisi pelkkää luuta ja nahkaa. Olen miettinyt sitä että ehkä edes yhden ravintoaineen puute johtaa helpommin näläntunteeseen - Elimistö ikään kuin "janoaa" vielä jotakin enemmän.

Nämä pillerit toimivat ainakin itselläni. Välillä vatsani tosin juttelee minulle. D3-kalsium ja siihen vielä kromipilleri päälle niin ne lisäävät kyllä vatsan mouruamista. Kyse EI siis ole näläntunteesta. Uskon viranomaisia sen verran että kunnioitan heidän asettamiaan ravintoainekohtaisia toksisuusarvojaan eli jätän tietysti pelivaraa sen suhteen. Myrkyllisyyden raja ei tarkoita sitä että juuri siihen pisteeseen tai sen hilkulle kannattaisi itsensä saattaa. Puhun siis pitkän aikavälin vitamiininautinnoista. Yksittäisannoksena hyvinkin suuri määrä ei tunnu välttämättä missään mutta siitä ei ole mitään hyötyä itse elämän kannalta.

Eräät yrittävät päteä (palstan ulkopuolella) leikkimällä jotain viranomaisia. D:n suhteen ne kehottaa ottamaan pelkästään lisien muodossa sen 100 mikrogrammaa. Se on se virallinen riskiraja. Entäs tavallinen ruoka, kun sen avulla saa vielä muutaman mikrogramman lisää? Tervemenoa vaan jos oma extremismi johtaa aikuisilla ihmisillä siihen että sisäelimet sakkaavat kun yritetään tavoitella itse jumaluutta 😅. Ennemmin luotan itseeni sekä siihen mitä selvittelen. Tämä on kuin tervettä journalismia eli selvitän itse asioita sen sijaan että uskoisin sokeasti mitä joku mututuntumalla väittää.

9

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän sitä tiedä vaikka saat jonkun lajakkaan ripulin noista, jos ei masu tykkää kokeiluista 😀

• Anonyymi

Mitä nyt tämän lyhyen kuurini aikana olen huomannut niin kromin myötä tavaraa on tullut helpommin ulos. Se on silti ollut kiinteää tavaraa. Virallisesti puhutaan makroaineenvaihdunnasta eli että kromi edistää sitä. Minusta se kuulostaa vain hienommalta versiolta suolihuuhtelulle ;).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä nyt tämän lyhyen kuurini aikana olen huomannut niin kromin myötä tavaraa on tullut helpommin ulos. Se on silti ollut kiinteää tavaraa. Virallisesti puhutaan makroaineenvaihdunnasta eli että kromi edistää sitä. Minusta se kuulostaa vain hienommalta versiolta suolihuuhtelulle ;).

No niinpä. Oletko sairastanut tänä syksynä nuhaa tai muuta flunssaa? Kromin pitäisi lieventää ainaki. imeskelytabletteina oireita. Jonkunmoinen tappava vaikutus sillä siis taitaa olls. Ehkäpä suolistosi puhdistui vain vanhasta mikrobikannasta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä. Oletko sairastanut tänä syksynä nuhaa tai muuta flunssaa? Kromin pitäisi lieventää ainaki. imeskelytabletteina oireita. Jonkunmoinen tappava vaikutus sillä siis taitaa olls. Ehkäpä suolistosi puhdistui vain vanhasta mikrobikannasta :)

Kiitos kysymästä. Mulla oli about v. 2017 talvella nihkeä flunssa. Käytin inkivääriä silloin. V. 2022 kesällä pandemia iski minuun hyvin voimakkaasti. Olin pari viikkoa kuolemankielissä (tai ehken nyt sentään ihan 😂). V. 2023 syyskuussa minulla oli myös parin viikon flunssa mikä oli lievempi. Saattoi olla sama kuin v. 2022 mutta toleni olivat kasvaneet niin se tuntui lievemmältä. Vitamiinit aloitin vasta tämän vuoden puolella. Valkosipulin aloitin joskus 2020-luvulla ennen kuin olin sairastunut. Hunajan syönnin taisin aloittaa tuolloin v. 2022 kun makuaistini lähti. En liiemmin pitänyt hunajan mausta sitä ennen. Ruisleipä maistui karvaalta, että semmoista. Lapsena ja teininä sairastelin turhankin paljon mutta aikuisiällä kylläkin vähemmän. Viinaa mulla on vain rajoitetusti täällä nyt, mutta HAHAA!!! Mullapas onkin yskänlääkettä :). - AP.

• Elimistössä voi olla paljon haittamikrobeja, vaikka ei olisi mitään todettua sairautta. Suoliston dysbioosi on yksi ongelma, mutta myös ihossa ja suussa on paljon haittamikrobeja. Edullisin ja tehokkain tapa päästä eroon näistä on mobilisoida immuunipuolustus niitä vastaan erilaisilla ravintolisillä ja antimikrobiaaleilla. Mikäli haittamikrobeja on paljon ja immuunipuolustus toimii, se aiheuttaa oireita ja tie on pitkä kuljettavaksi.

Kromi ei ole tärkeä ravintolisä, sitä tuskin moni käyttää. EFSA (Euroopan elintarviketurvallisuusviranomainen) ei pidä sitä välttämättömänä, eikä anna sen vuoksi saantisuosituksia. D-vitamiinia ja kalsiumia en myöskään suosittele, koska niistä ei yleensä ole hyötyä. On olemassa paljon hyödyllisempiä ravintolisiä, niitähän on vähintään tuhansia erilaisia, miksi käyttää niitä huonompia?

• Anonyymi

Mä käytän niitä mitä sattui olemaan monivitamiinipurkin kyljessä. Katsoin että joidenkin aineiden saanti oli niukkaa niin panostin enemmän tiettyihin. Siinä oli kuitenkin lähes tai jopa 20 eri vitamiinia ja kivennäisainetta mitä aloin peilaamaan. Aminohappoja on vissiin 20 kpl. Kysteiini on vain yksi niistä 💊. Sekavaa settiä se joka tapauksessa on mitä nauttii ja kuinka paljon. - AP.

• Anonyymi

Voitin mä jälleen fifaturnauksen vitskujen voimalla. Konjakki on kaksiteräinen miekka siinä botille pärjäävyyden suhteen. Kenttä on iso eli fifassa täytyy osata nähdä koko kenttä, etenkin hyökkäyssuuntaan. Putkinäkö asettaa helposti haasteita. Olin välierässä Englantia vastaan jo 2-0 häviöllä rankkukisassa mutta voitin sen lopulta kuudennessa laukojaparissa 4-3. Englanti on kyllä maailman huonoin joukkue rankkukisassa irl.

• Anonyymi

Ällöt vanhukset kirjoittelee 🤮🤮🤮

• Anonyymi

No mitäs gubbelle kuuluu 🙂? Halusit siis reaktioni ja reaktioni myös saat. Perustele kantasi. Todisteet. - Terv. AP jälleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3131
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2861
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      372
      1575
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1458
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1332
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      170
      1082
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1081
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      954
    Aihe