Kysymys naisille

Anonyymi-ap

Milloin olet viimeksi
ollut huolissasi/peloissasi siitä, että joku voisi tehdä sinulle jotain pahaa?

20

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä joskus vuosia sitten kun kävin illanvietossa kaupungilla, että onko siellä nuorten jengejä, mutta en kertaakaan nähnyt yhtäkään sellaista.

• Anonyymi

Joka päivä

• Anonyymi

Näitä pelotteluita onkin ihan mukavasti ollut eräälle.

• Anonyymi

Eroni jälkeen. Siitä on jo yli kymmenen vuotta.

• Anonyymi

itse miehenä voin sanoa että lähes päivittäin

• Anonyymi

No et voi sanoa kun tämä kysymys on naisille.

• Anonyymi

Kilttimiehet kyselee.
      Naisten pelkoja on kiva kuunnella ja fantasioida toteuttavansa.

• Anonyymi

Se taisi olla vajaa vuosi sitten, kun vuokraemäntä tulla tupsahti ovesta sisään ja käyttäytyi aggressiivisesti.
      Onneksi on jo entinen vuokraemäntä.

• Anonyymi

Tänään, eilen, jokapäivä....
      Varsinkin aattona.
      Oli aika lähellä taas joo 😢

🤛👊🤜

• Anonyymi

En mieti sellaisia. Onhan noita tilanteita ollut, että on tehty pahaa. Nyt olen varovaisempi ihmisten suhteen.

• Anonyymi

koin oloni uhatuksi viimeksi eilen illalla, kun pari muslimii tuli ahdistelee bussissa, kun olin menossa kotio 😥 ihan on arkipäivää että tultu ahdistelee, riehuu, machoilee ja uhkailee, tuntuu todella ahdistavalta ja pelottavalta 😔💔

• Anonyymi

Tunnen turvottomuuta kotonani jatkuvasti. En oikeastaan edes tiedä enää soittasikl puolisoni minulle vaikka apua jos saisin pahan sairaskohtauksen välittääkö edes vaikka kuolisin.

• Ei muistu mieleen, milloin viimeksi… vaikka onhan noita tilanteita ollut. Ainahan sitä saa yksin ulkona liikkuvana naisena murehtia, että mitä jos aletaan seuraamaan kotiin tms. mutta en varsinaisesti ole joutunut pelkäämään.

• Anonyymi

Jonkin verran pelkään että jos tietty henkilö yhä lähestyy yllättäen!

• Anonyymi

Useat naiset kokee jatkuvaa vainoa, mustamaalaamista, maalittamista, henkistä ja fyysistä väkivaltaa.

Joidenkin koko elämää on sorkittu vuosia ja tuhottu täysin. Eristetty kaikista ja jos jotain ihmissuhteita tulee niin ne palataan, koska rikolliset eivät tahdo jäädä kiinni. Yksin eristettyä voi kiusata, käydä hänen kotonaan kun poistuu, sabotoida kaikkea, joukkokiusata ja joukkovainota.

• Anonyymi

Pilataan

• Anonyymi

Olen käynyt sellaisen myllyn läpi, että minulla ei ole enää pelkoa asian suhteen. Menetin jopa kuolemanpelon, minkä olen joskus lukenut olevan ns. juuripelko kaikkiin pelkoihin.

• Anonyymi

Ai, en siis olekaan ainoa.

• Anonyymi

En koskaan, sen verran kovia ja isoja häiskiä tullut vastaan ja silti homma toiminut minun hyväksi. Äidinmaidon ja harjoittelun tulosta. Ätmien kimppuun käyn kyllä ihan ilman provokaatiotakin.

• Anonyymi

Lapsena. Pelkäsin, että minut tapetaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      175
      1959
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      172
      1711
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1578
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1393
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      98
      1335
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      154
      1028
    7. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1017
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1017
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      846
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      55
      769
    Aihe