Milloin olet viimeksi
ollut huolissasi/peloissasi siitä, että joku voisi tehdä sinulle jotain pahaa?
Kysymys naisille
19
455
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä joskus vuosia sitten kun kävin illanvietossa kaupungilla, että onko siellä nuorten jengejä, mutta en kertaakaan nähnyt yhtäkään sellaista.
- Anonyymi
Joka päivä
- Anonyymi
Näitä pelotteluita onkin ihan mukavasti ollut eräälle.
- Anonyymi
Eroni jälkeen. Siitä on jo yli kymmenen vuotta.
- Anonyymi
itse miehenä voin sanoa että lähes päivittäin
- Anonyymi
No et voi sanoa kun tämä kysymys on naisille.
- Anonyymi
Kilttimiehet kyselee.
Naisten pelkoja on kiva kuunnella ja fantasioida toteuttavansa. - Anonyymi
Se taisi olla vajaa vuosi sitten, kun vuokraemäntä tulla tupsahti ovesta sisään ja käyttäytyi aggressiivisesti.
Onneksi on jo entinen vuokraemäntä. - Anonyymi
Tänään, eilen, jokapäivä....
Varsinkin aattona.
Oli aika lähellä taas joo 😢
🤛👊🤜 - Anonyymi
En mieti sellaisia. Onhan noita tilanteita ollut, että on tehty pahaa. Nyt olen varovaisempi ihmisten suhteen.
- Anonyymi
koin oloni uhatuksi viimeksi eilen illalla, kun pari muslimii tuli ahdistelee bussissa, kun olin menossa kotio 😥 ihan on arkipäivää että tultu ahdistelee, riehuu, machoilee ja uhkailee, tuntuu todella ahdistavalta ja pelottavalta 😔💔
- Anonyymi
Tunnen turvottomuuta kotonani jatkuvasti. En oikeastaan edes tiedä enää soittasikl puolisoni minulle vaikka apua jos saisin pahan sairaskohtauksen välittääkö edes vaikka kuolisin.
Ei muistu mieleen, milloin viimeksi… vaikka onhan noita tilanteita ollut. Ainahan sitä saa yksin ulkona liikkuvana naisena murehtia, että mitä jos aletaan seuraamaan kotiin tms. mutta en varsinaisesti ole joutunut pelkäämään.
- Anonyymi
Jonkin verran pelkään että jos tietty henkilö yhä lähestyy yllättäen!
- Anonyymi
Useat naiset kokee jatkuvaa vainoa, mustamaalaamista, maalittamista, henkistä ja fyysistä väkivaltaa.
Joidenkin koko elämää on sorkittu vuosia ja tuhottu täysin. Eristetty kaikista ja jos jotain ihmissuhteita tulee niin ne palataan, koska rikolliset eivät tahdo jäädä kiinni. Yksin eristettyä voi kiusata, käydä hänen kotonaan kun poistuu, sabotoida kaikkea, joukkokiusata ja joukkovainota.- Anonyymi
Pilataan
- Anonyymi
Olen käynyt sellaisen myllyn läpi, että minulla ei ole enää pelkoa asian suhteen. Menetin jopa kuolemanpelon, minkä olen joskus lukenut olevan ns. juuripelko kaikkiin pelkoihin.
- Anonyymi
En koskaan, sen verran kovia ja isoja häiskiä tullut vastaan ja silti homma toiminut minun hyväksi. Äidinmaidon ja harjoittelun tulosta. Ätmien kimppuun käyn kyllä ihan ilman provokaatiotakin.
- Anonyymi
Lapsena. Pelkäsin, että minut tapetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262936Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252078Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121588- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71308Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102902