Milloin olet viimeksi
ollut huolissasi/peloissasi siitä, että joku voisi tehdä sinulle jotain pahaa?
Kysymys naisille
20
548
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä joskus vuosia sitten kun kävin illanvietossa kaupungilla, että onko siellä nuorten jengejä, mutta en kertaakaan nähnyt yhtäkään sellaista.
- Anonyymi
Joka päivä
- Anonyymi
Näitä pelotteluita onkin ihan mukavasti ollut eräälle.
- Anonyymi
Eroni jälkeen. Siitä on jo yli kymmenen vuotta.
- Anonyymi
itse miehenä voin sanoa että lähes päivittäin
- Anonyymi
No et voi sanoa kun tämä kysymys on naisille.
- Anonyymi
Kilttimiehet kyselee.
Naisten pelkoja on kiva kuunnella ja fantasioida toteuttavansa. - Anonyymi
Se taisi olla vajaa vuosi sitten, kun vuokraemäntä tulla tupsahti ovesta sisään ja käyttäytyi aggressiivisesti.
Onneksi on jo entinen vuokraemäntä. - Anonyymi
Tänään, eilen, jokapäivä....
Varsinkin aattona.
Oli aika lähellä taas joo 😢
🤛👊🤜 - Anonyymi
En mieti sellaisia. Onhan noita tilanteita ollut, että on tehty pahaa. Nyt olen varovaisempi ihmisten suhteen.
- Anonyymi
koin oloni uhatuksi viimeksi eilen illalla, kun pari muslimii tuli ahdistelee bussissa, kun olin menossa kotio 😥 ihan on arkipäivää että tultu ahdistelee, riehuu, machoilee ja uhkailee, tuntuu todella ahdistavalta ja pelottavalta 😔💔
- Anonyymi
Tunnen turvottomuuta kotonani jatkuvasti. En oikeastaan edes tiedä enää soittasikl puolisoni minulle vaikka apua jos saisin pahan sairaskohtauksen välittääkö edes vaikka kuolisin.
Ei muistu mieleen, milloin viimeksi… vaikka onhan noita tilanteita ollut. Ainahan sitä saa yksin ulkona liikkuvana naisena murehtia, että mitä jos aletaan seuraamaan kotiin tms. mutta en varsinaisesti ole joutunut pelkäämään.
- Anonyymi
Jonkin verran pelkään että jos tietty henkilö yhä lähestyy yllättäen!
- Anonyymi
Useat naiset kokee jatkuvaa vainoa, mustamaalaamista, maalittamista, henkistä ja fyysistä väkivaltaa.
Joidenkin koko elämää on sorkittu vuosia ja tuhottu täysin. Eristetty kaikista ja jos jotain ihmissuhteita tulee niin ne palataan, koska rikolliset eivät tahdo jäädä kiinni. Yksin eristettyä voi kiusata, käydä hänen kotonaan kun poistuu, sabotoida kaikkea, joukkokiusata ja joukkovainota.- Anonyymi
Pilataan
- Anonyymi
Olen käynyt sellaisen myllyn läpi, että minulla ei ole enää pelkoa asian suhteen. Menetin jopa kuolemanpelon, minkä olen joskus lukenut olevan ns. juuripelko kaikkiin pelkoihin.
- Anonyymi
Ai, en siis olekaan ainoa.
- Anonyymi
En koskaan, sen verran kovia ja isoja häiskiä tullut vastaan ja silti homma toiminut minun hyväksi. Äidinmaidon ja harjoittelun tulosta. Ätmien kimppuun käyn kyllä ihan ilman provokaatiotakin.
- Anonyymi
Lapsena. Pelkäsin, että minut tapetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2662260- 1151604
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461320- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271157PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970