Kysymys naisille

Anonyymi-ap

Milloin olet viimeksi
ollut huolissasi/peloissasi siitä, että joku voisi tehdä sinulle jotain pahaa?

31

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä joskus vuosia sitten kun kävin illanvietossa kaupungilla, että onko siellä nuorten jengejä, mutta en kertaakaan nähnyt yhtäkään sellaista.

• Anonyymi

Joka päivä

• Anonyymi

Näitä pelotteluita onkin ihan mukavasti ollut eräälle.

• Anonyymi00024

Joo on huomattu ja on varsin mielenkiintoista, että samat sankarit proosailee perättömästi tämän pelotteluiden kohteen kirjoittelevan vähän vastaavaa, että uhkailujen sekä satubaletin jäällä näiden välillä on hyvä tasapainoilla hokkarit jalassa. Myötähäpeää tunnen

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joo on huomattu ja on varsin mielenkiintoista, että samat sankarit proosailee perättömästi tämän pelotteluiden kohteen kirjoittelevan vähän vastaavaa, että uhkailujen sekä satubaletin jäällä näiden välillä on hyvä tasapainoilla hokkarit jalassa. Myötähäpeää tunnen

Ps käytä vakoilija tähän se minuutti ns👍

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Että oisko tälläinen käytösmalli kuitenkin sitä närsismiä ennemmin?

• Anonyymi

Eroni jälkeen. Siitä on jo yli kymmenen vuotta.

• Anonyymi

itse miehenä voin sanoa että lähes päivittäin

• Anonyymi

No et voi sanoa kun tämä kysymys on naisille.

• Anonyymi

Kilttimiehet kyselee.
      Naisten pelkoja on kiva kuunnella ja fantasioida toteuttavansa.

• Anonyymi00026

No niin hienoa, scarecrow

• Anonyymi

Se taisi olla vajaa vuosi sitten, kun vuokraemäntä tulla tupsahti ovesta sisään ja käyttäytyi aggressiivisesti.
      Onneksi on jo entinen vuokraemäntä.

• Anonyymi

Tänään, eilen, jokapäivä....
      Varsinkin aattona.
      Oli aika lähellä taas joo 😢

🤛👊🤜

• Anonyymi

En mieti sellaisia. Onhan noita tilanteita ollut, että on tehty pahaa. Nyt olen varovaisempi ihmisten suhteen.

• Anonyymi

koin oloni uhatuksi viimeksi eilen illalla, kun pari muslimii tuli ahdistelee bussissa, kun olin menossa kotio 😥 ihan on arkipäivää että tultu ahdistelee, riehuu, machoilee ja uhkailee, tuntuu todella ahdistavalta ja pelottavalta 😔💔

• Anonyymi

Tunnen turvottomuuta kotonani jatkuvasti. En oikeastaan edes tiedä enää soittasikl puolisoni minulle vaikka apua jos saisin pahan sairaskohtauksen välittääkö edes vaikka kuolisin.

• Ei muistu mieleen, milloin viimeksi… vaikka onhan noita tilanteita ollut. Ainahan sitä saa yksin ulkona liikkuvana naisena murehtia, että mitä jos aletaan seuraamaan kotiin tms. mutta en varsinaisesti ole joutunut pelkäämään.

• Anonyymi00029

Jaa oliko se tämäkin palstasedän hahmo yksi niistä joista jotkut poltti päreensä ns? On se pienestä kii prinsessoil. TT

• Anonyymi

Jonkin verran pelkään että jos tietty henkilö yhä lähestyy yllättäen!

• Anonyymi

Useat naiset kokee jatkuvaa vainoa, mustamaalaamista, maalittamista, henkistä ja fyysistä väkivaltaa.

Joidenkin koko elämää on sorkittu vuosia ja tuhottu täysin. Eristetty kaikista ja jos jotain ihmissuhteita tulee niin ne palataan, koska rikolliset eivät tahdo jäädä kiinni. Yksin eristettyä voi kiusata, käydä hänen kotonaan kun poistuu, sabotoida kaikkea, joukkokiusata ja joukkovainota.

• Anonyymi

Pilataan

• Anonyymi00028

Vai niin palstasetä- siitäkö syystä sinä proosailet naisena esiintyen hattivateille tällaista skaa, koska sinua pelottaa mennä ulos ihan niinku aikuisten oikeasti? Voi ei, jaksamisia

• Anonyymi

Olen käynyt sellaisen myllyn läpi, että minulla ei ole enää pelkoa asian suhteen. Menetin jopa kuolemanpelon, minkä olen joskus lukenut olevan ns. juuripelko kaikkiin pelkoihin.

• Anonyymi

Ai, en siis olekaan ainoa.

• Anonyymi

En koskaan, sen verran kovia ja isoja häiskiä tullut vastaan ja silti homma toiminut minun hyväksi. Äidinmaidon ja harjoittelun tulosta. Ätmien kimppuun käyn kyllä ihan ilman provokaatiotakin.

• Anonyymi

Lapsena. Pelkäsin, että minut tapetaan.

• Anonyymi00022

Ei muistu ihan heti mieleen mutta kysyppäs sitä milloin olen ollut huolissani siitä että kohta joku saa minulta nenäänsä. Siitä ei ole kauaa.

• Anonyymi00023

Viimeisten muutaman vuoden aikana olen aina silloin tällöin ollut huolissani liittyen tiettyyn henkilöön!

• Anonyymi00027

No kappas kummaa, näin jatkuu taas palstaäijän gallup saumattomasti. Oliko gubbe jotain uutta tiatoo jo tarjolla?

• Anonyymi00031

No en osaa sanoa, mutta jos joku tulisi fleksailemaan, niin sen verran pitää tilannetajua olla, että imaisee ns hymyn preeseen eikä naura päin naamaa, että hih

• Anonyymi00032
      UUSI

Viimeksi viime vuoden kesällä kunnes hankin aseenkantoluvan ja ostin Remingtonin 12 kaliiperin pumppuhaulikon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe