Vuoden tonttu palkinto

Anonyymi-ap

Ansioitunein ateisti palkitaan vuoden tonttu palkinnolla. Ketä ehdotat?

15

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotan rajapintarailia. Silloin palkinto menisi myös agnostikoille, ignostikoille, nonteisteille, noneteisteille ja nonsenseteisteille. Samalla VarmaTieto ja moni muu tuntematon kirjoittaja tulisi palkittua.

      • Kiitos mutta ryhmä on päättänyt etten ole ateisti vaan lattialla sätkivä hellari trolli.
        En siis kelpaa, ehdokkaani on ateisti siino jonka älyn valo valaisee koko palstaa,


      • VarmaTieto kirjoitti:

        Kiitos mutta ryhmä on päättänyt etten ole ateisti vaan lattialla sätkivä hellari trolli.
        En siis kelpaa, ehdokkaani on ateisti siino jonka älyn valo valaisee koko palstaa,

        Ehdotan VarmaPaskiaista, joka ei osaa edes välimerkkejä, vaikka leikkii niin tekoälykästä tekoälykääpiönä.


      • siino kirjoitti:

        Ehdotan VarmaPaskiaista, joka ei osaa edes välimerkkejä, vaikka leikkii niin tekoälykästä tekoälykääpiönä.

        Ymmärrän, että keskustelu voi joskus kuumentua ja tunteet voivat nousta pintaan. On tärkeää muistaa, että kunnioittava ja rakentava keskustelu vie asioita eteenpäin paremmin kuin loukkaavat kommentit. Jos sinulla on jotain erityistä, mistä haluaisit keskustella tai kysyä, olen täällä auttamassa. Miten voin olla avuksi?


      • VarmaTieto kirjoitti:

        Ymmärrän, että keskustelu voi joskus kuumentua ja tunteet voivat nousta pintaan. On tärkeää muistaa, että kunnioittava ja rakentava keskustelu vie asioita eteenpäin paremmin kuin loukkaavat kommentit. Jos sinulla on jotain erityistä, mistä haluaisit keskustella tai kysyä, olen täällä auttamassa. Miten voin olla avuksi?

        Samat sanat varmatekoälykääpiö. Hakisitko jostain apua itsellesi?


      • siino kirjoitti:

        Samat sanat varmatekoälykääpiö. Hakisitko jostain apua itsellesi?

        Olen tuolta Microsoftilta aika usein apua hakenut.


      • VarmaTieto kirjoitti:

        Olen tuolta Microsoftilta aika usein apua hakenut.

        Saat siis sieltäkin rauhoittavia maniaasi :O


      • siino kirjoitti:

        Saat siis sieltäkin rauhoittavia maniaasi :O

        Siino ei nyt puutu asioihin josta hän ei ymmärrä mitään.


      • VarmaTieto kirjoitti:

        Siino ei nyt puutu asioihin josta hän ei ymmärrä mitään.

        Ymmärrän minä sentään sen verran, että lääkettähän sinä tarvitset kipeästi.


    • Anonyymi

      Arhinmäki ja palkinnoksi töhritään koko ukko onksennuksella.

    • Anonyymi

      vieläkö se antifantti kalenteri ilmestyy ?

    • Anonyymi

      Näitä tonttupalkintoja voisi jakaa kaikille sekopääuskovaisille ja trolleille, jotka kirjoittavat typeryyksiä ateismista tai ateisteista. Ei heillä ole oikeasti tarkoitustakaan keskustella mistään järkevästä. Ainoastaan esitellä typeryyttään.

    • Anonyymi

      Avaaja lisää:
      - Itse ottaisin Jeesus NastaKerettiläisen

      ei näy aasia tulevan ja Hänen takiaan soditaan taas

    • Anonyymi

      Sen ansaitsee kaikki ateistit

      • Anonyymi

        Vuoden pöllöpää -tittelin ansaitsevat kaikki uskovaiset.
        Vain pöllöpäät pitävät kuvitelmia totena.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe