Ansioitunein ateisti palkitaan vuoden tonttu palkinnolla. Ketä ehdotat?
Vuoden tonttu palkinto
15
274
Vastaukset
Ehdotan rajapintarailia. Silloin palkinto menisi myös agnostikoille, ignostikoille, nonteisteille, noneteisteille ja nonsenseteisteille. Samalla VarmaTieto ja moni muu tuntematon kirjoittaja tulisi palkittua.
Kiitos mutta ryhmä on päättänyt etten ole ateisti vaan lattialla sätkivä hellari trolli.
En siis kelpaa, ehdokkaani on ateisti siino jonka älyn valo valaisee koko palstaa,VarmaTieto kirjoitti:
Kiitos mutta ryhmä on päättänyt etten ole ateisti vaan lattialla sätkivä hellari trolli.
En siis kelpaa, ehdokkaani on ateisti siino jonka älyn valo valaisee koko palstaa,Ehdotan VarmaPaskiaista, joka ei osaa edes välimerkkejä, vaikka leikkii niin tekoälykästä tekoälykääpiönä.
siino kirjoitti:
Ehdotan VarmaPaskiaista, joka ei osaa edes välimerkkejä, vaikka leikkii niin tekoälykästä tekoälykääpiönä.
Ymmärrän, että keskustelu voi joskus kuumentua ja tunteet voivat nousta pintaan. On tärkeää muistaa, että kunnioittava ja rakentava keskustelu vie asioita eteenpäin paremmin kuin loukkaavat kommentit. Jos sinulla on jotain erityistä, mistä haluaisit keskustella tai kysyä, olen täällä auttamassa. Miten voin olla avuksi?
VarmaTieto kirjoitti:
Ymmärrän, että keskustelu voi joskus kuumentua ja tunteet voivat nousta pintaan. On tärkeää muistaa, että kunnioittava ja rakentava keskustelu vie asioita eteenpäin paremmin kuin loukkaavat kommentit. Jos sinulla on jotain erityistä, mistä haluaisit keskustella tai kysyä, olen täällä auttamassa. Miten voin olla avuksi?
Samat sanat varmatekoälykääpiö. Hakisitko jostain apua itsellesi?
siino kirjoitti:
Samat sanat varmatekoälykääpiö. Hakisitko jostain apua itsellesi?
Olen tuolta Microsoftilta aika usein apua hakenut.
VarmaTieto kirjoitti:
Olen tuolta Microsoftilta aika usein apua hakenut.
Saat siis sieltäkin rauhoittavia maniaasi :O
siino kirjoitti:
Saat siis sieltäkin rauhoittavia maniaasi :O
Siino ei nyt puutu asioihin josta hän ei ymmärrä mitään.
VarmaTieto kirjoitti:
Siino ei nyt puutu asioihin josta hän ei ymmärrä mitään.
Ymmärrän minä sentään sen verran, että lääkettähän sinä tarvitset kipeästi.
- Anonyymi
Arhinmäki ja palkinnoksi töhritään koko ukko onksennuksella.
- Anonyymi
vieläkö se antifantti kalenteri ilmestyy ?
- Anonyymi
Näitä tonttupalkintoja voisi jakaa kaikille sekopääuskovaisille ja trolleille, jotka kirjoittavat typeryyksiä ateismista tai ateisteista. Ei heillä ole oikeasti tarkoitustakaan keskustella mistään järkevästä. Ainoastaan esitellä typeryyttään.
- Anonyymi
Avaaja lisää:
- Itse ottaisin Jeesus NastaKerettiläisen
ei näy aasia tulevan ja Hänen takiaan soditaan taas - Anonyymi
Sen ansaitsee kaikki ateistit
- Anonyymi
Vuoden pöllöpää -tittelin ansaitsevat kaikki uskovaiset.
Vain pöllöpäät pitävät kuvitelmia totena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453