Vuoden tonttu palkinto

Anonyymi-ap

Ansioitunein ateisti palkitaan vuoden tonttu palkinnolla. Ketä ehdotat?

15

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotan rajapintarailia. Silloin palkinto menisi myös agnostikoille, ignostikoille, nonteisteille, noneteisteille ja nonsenseteisteille. Samalla VarmaTieto ja moni muu tuntematon kirjoittaja tulisi palkittua.

      • Kiitos mutta ryhmä on päättänyt etten ole ateisti vaan lattialla sätkivä hellari trolli.
        En siis kelpaa, ehdokkaani on ateisti siino jonka älyn valo valaisee koko palstaa,


      • VarmaTieto kirjoitti:

        Kiitos mutta ryhmä on päättänyt etten ole ateisti vaan lattialla sätkivä hellari trolli.
        En siis kelpaa, ehdokkaani on ateisti siino jonka älyn valo valaisee koko palstaa,

        Ehdotan VarmaPaskiaista, joka ei osaa edes välimerkkejä, vaikka leikkii niin tekoälykästä tekoälykääpiönä.


      • siino kirjoitti:

        Ehdotan VarmaPaskiaista, joka ei osaa edes välimerkkejä, vaikka leikkii niin tekoälykästä tekoälykääpiönä.

        Ymmärrän, että keskustelu voi joskus kuumentua ja tunteet voivat nousta pintaan. On tärkeää muistaa, että kunnioittava ja rakentava keskustelu vie asioita eteenpäin paremmin kuin loukkaavat kommentit. Jos sinulla on jotain erityistä, mistä haluaisit keskustella tai kysyä, olen täällä auttamassa. Miten voin olla avuksi?


      • VarmaTieto kirjoitti:

        Ymmärrän, että keskustelu voi joskus kuumentua ja tunteet voivat nousta pintaan. On tärkeää muistaa, että kunnioittava ja rakentava keskustelu vie asioita eteenpäin paremmin kuin loukkaavat kommentit. Jos sinulla on jotain erityistä, mistä haluaisit keskustella tai kysyä, olen täällä auttamassa. Miten voin olla avuksi?

        Samat sanat varmatekoälykääpiö. Hakisitko jostain apua itsellesi?


      • siino kirjoitti:

        Samat sanat varmatekoälykääpiö. Hakisitko jostain apua itsellesi?

        Olen tuolta Microsoftilta aika usein apua hakenut.


      • VarmaTieto kirjoitti:

        Olen tuolta Microsoftilta aika usein apua hakenut.

        Saat siis sieltäkin rauhoittavia maniaasi :O


      • siino kirjoitti:

        Saat siis sieltäkin rauhoittavia maniaasi :O

        Siino ei nyt puutu asioihin josta hän ei ymmärrä mitään.


      • VarmaTieto kirjoitti:

        Siino ei nyt puutu asioihin josta hän ei ymmärrä mitään.

        Ymmärrän minä sentään sen verran, että lääkettähän sinä tarvitset kipeästi.


    • Anonyymi

      Arhinmäki ja palkinnoksi töhritään koko ukko onksennuksella.

    • Anonyymi

      vieläkö se antifantti kalenteri ilmestyy ?

    • Anonyymi

      Näitä tonttupalkintoja voisi jakaa kaikille sekopääuskovaisille ja trolleille, jotka kirjoittavat typeryyksiä ateismista tai ateisteista. Ei heillä ole oikeasti tarkoitustakaan keskustella mistään järkevästä. Ainoastaan esitellä typeryyttään.

    • Anonyymi

      Avaaja lisää:
      - Itse ottaisin Jeesus NastaKerettiläisen

      ei näy aasia tulevan ja Hänen takiaan soditaan taas

    • Anonyymi

      Sen ansaitsee kaikki ateistit

      • Anonyymi

        Vuoden pöllöpää -tittelin ansaitsevat kaikki uskovaiset.
        Vain pöllöpäät pitävät kuvitelmia totena.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe