Miksi uskon Jeesukseen?

Anonyymi-ap

On monia syitä uskoa Jeesukseen ja Raamattu lienee tärkein. Minulla on lisäksi kokemuksia.

Olin nuori aikuinen ja ateisti koko ikäni. Jeesus tuli kylään ja paransi sukupuolitaudin. Sitten hän nousi taivaaseen ja pilvi vei hänet pois.

Jeesus on parantanut minulta kaksi syöpää, diabeteksen, kampurajalat, sydäntaudin, aivoinfarktin, maksakirroosin, munuaiskivet ja amputoidun käden sekä katkenneet kylkiluut.

Minulla on hyvä syy uskoa Jeesukseen.

11

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus paransi velipojan haimasyövän.

    • Anonyymi

      Entä uskotko vielä kun hän tulee turmaa tuoden ja vie läheisesi hautaan.
      Kyllä se on totta että raamattu ja ilmestykset vaikuttavat uskoa paljon.
      Kuitenkin tieto ja Totuus Jeesuksen toimista kuten siitä että tulikuvijärvessä ihmisiä kidutetaan yötä päivää Ihmisen Pojan edessä voi järkyttää joskus uskoa.

      Jeesus Jumala joka kertakaikkisesti kuoli ristillä ja tuli lihaan asumaan on eri asia kuin Jumalan Poika joka nousi ylös.

      Jumalan Poika on ankara kuolleiden ja elävien tuomari. Jos uskot lihaan tulleeseen kuolleeseen Jumalaan tai sitten antikristusta ja saatanaa työkalunaan käyttävään Jumalan Poikaan on asia hieman monimutkainen.

      On hyvä jos kykenee molempia sietämään ja molempiin uskomaan. Mutta miksi odotat parannusihmeitä kun Jehova on säätänyt 200 vuotta ahdingoa Suomen osaksi.

      Tahtoisin tietää kumpaan uskot enemmän Lihaan tulleeseen Kristukseen vai Tuomarina toimivaan Jumalan Poikaan?

      Aina lempeään vai ankarasti kostavaan?

      • Anonyymi

        >> Tahtoisin tietää kumpaan uskot enemmän Lihaan tulleeseen Kristukseen vai Tuomarina toimivaan Jumalan Poikaan?

        En keksi mitään syytä, miksi pitäisi uskoa kumpaankaan ja Raamatussahan ne ovat sama asia.


      • Anonyymi

        Tässä tulimeressä kärventyvät kokevat itse tuottamiaan tuskia ja kauhuja muille ihmisille. Jättäisitkö itse sotien aloittajat tappajat, kiduttajat jne.. rangaistuksetta? Vai haluaisitteko marssia Jumalan puhtaaseen valtakuntaan sotimaan , tappamaan ja kiduttamaan, rauhaan, rakkauteen ja iloon sitoutuneita vanhurskaita Jumalan lapsia ? Voimme luottaa Jeesuksen ehdottomaan oikeudenmukaisuuteen, tuomioissaan. Uudesti suntyneet kristityt pääsevät heti synnyttyään, täällä maanpäälläkin ikuisen Jumalan valtakunnan lapseksi. Heillä ei ole mitään tuomiota. He ovat elämän kirjoissa. Jeesus tutkii tekojenkirjoissa olevat, mutta kukaan ei selviäisi Jumalan luo. Mutta Jeesus erottelee Vuohet ja lampaat, Hänellä on väliaikainen kaikkivalta, jonka voimalla ja armollaan ei yksikään hyvä ihminen, joudu kadotukseen. Jeesus näkee syyt ja seuraukset ja arvioi jokaisen potentiaalin täysin oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tulimeressä kärventyvät kokevat itse tuottamiaan tuskia ja kauhuja muille ihmisille. Jättäisitkö itse sotien aloittajat tappajat, kiduttajat jne.. rangaistuksetta? Vai haluaisitteko marssia Jumalan puhtaaseen valtakuntaan sotimaan , tappamaan ja kiduttamaan, rauhaan, rakkauteen ja iloon sitoutuneita vanhurskaita Jumalan lapsia ? Voimme luottaa Jeesuksen ehdottomaan oikeudenmukaisuuteen, tuomioissaan. Uudesti suntyneet kristityt pääsevät heti synnyttyään, täällä maanpäälläkin ikuisen Jumalan valtakunnan lapseksi. Heillä ei ole mitään tuomiota. He ovat elämän kirjoissa. Jeesus tutkii tekojenkirjoissa olevat, mutta kukaan ei selviäisi Jumalan luo. Mutta Jeesus erottelee Vuohet ja lampaat, Hänellä on väliaikainen kaikkivalta, jonka voimalla ja armollaan ei yksikään hyvä ihminen, joudu kadotukseen. Jeesus näkee syyt ja seuraukset ja arvioi jokaisen potentiaalin täysin oikein.

        Saarnaat uskomuksiasi, jotta uskoisit edelleen. Mitään et kykene perustelemaan.


    • Minulla kasvoi amputoitujen jalkojen tilalle uudet. Nyt menee satanen 9,9 sekunttiin. Tämä ei voi minkään muun kuin Jeesuksen ansiota.

    • Anonyymi

      Hallelujaa!

      Täytyy mennä Hentai seurakuntaan rukoilemaan.

    • Anonyymi

      Nyt on väkevää todistusta veljillä. Kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      kaikki jeesukseen uskovat ovat kaltaisiasi

    • Anonyymi

      ”.. amputoidun käden..”

      Kasvoiko käsi todella takaisin täyteen mittaan sormineen kaikkineen?

      Mitä lääkärit sanoivat?

      Yleensä nämä ”ihmeparantumiset” rajoittuvat niihin tauteihin, jotka voivat parantua ihan itsestään muutenkin.

      • "Kasvoiko käsi todella takaisin täyteen mittaan sormineen kaikkineen?"

        Kyllä. Vaikka väite olisi todellisuuden vastainen niin ei ole mitään syytä olla uskomatta siihen. Sen kertoo uskovainen tai vanhemmat väitteet sanotaan Raamatussa. Jos se on Raamatussa, on se pohjimmiltaan totta.

        -Bart Ehrman-


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe