Onko he jotka ovat joskus olleet kuntouttavassa työtoiminnassa joskus työllistyneet kokoaikaiseen työhön? Vai onko tuo sellainen "menetettyjen tapausten paikka"? Että tuosta mennään enemmänkin takaisin työttömäksi, sairauspäivärahalle tai työkyvyttömyyseläkkeelle?
Kuntouttavasta työtoiminnasta kokoaikaiseen töihin?
21
139
Vastaukset
- Anonyymi
Eipähän sieltä kukaan ole päässyt palkkatöihin
- Anonyymi
Joo ei varmaan olekaan. Ei se ole kuin työharjoittelu
- Anonyymi
Mistäs tiedät kaikkien asiat?
- Anonyymi
Mietin vain että kuntouttaako kuntouttava työtoiminta
- Anonyymi
Ei. Tämä on todettu 2020 vuonna tehdyssä väitöskirjassa ja sen jälkeenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Tämä on todettu 2020 vuonna tehdyssä väitöskirjassa ja sen jälkeenkin.
Älä lannista. Mikä sen väitöskirjan nimi on? Löytyykö netistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä lannista. Mikä sen väitöskirjan nimi on? Löytyykö netistä?
Löytyy. Tässä yksi: https://helda.helsinki.fi/items/4cae2ade-cf7e-4015-af0a-00a9a7327f62
- Anonyymi
Neljäsosa pääsee töihin. Siis 25% pääsee töihin. Pieni määrä...
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005407957.html- Anonyymi
Se olikin niin että neljösosa töihin, työkokeiluun tai opiskelemaan.
- Anonyymi
Vähän vanha juttu. Epäilen vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän vanha juttu. Epäilen vahvasti.
Okei itse luulen että sama tilanne edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei luulottelusta ole kenellekään mitään iloa, faktaa tiskiin.
- Anonyymi
Epäilen vahvasti että 25% on "Työllistetty" eli töissä mutta palkkaa eivät saa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei luulottelusta ole kenellekään mitään iloa, faktaa tiskiin.
Tarjoa itse sitä. Kukaan ei julkaise tietoa näistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä luule. Tiedän ettei ole. Onhan siitä VTT tehnyt useamman raportinkin, joissa todetaan ettei edistä työllistymistä mitenkään .
- Anonyymi
On joku hyvällä tuurilla saattanut palkkatuella hetkeksi työllistyä kuntouttavan jälkeen kerran tai pari elämässä. Sitten taas työttömäksi sairaaksi pariksi vuotta, ja taas kuntouttavaan. Se on sellainen noidankehä.
Nämä kuntouttavan vakkarit kuuluisi eläkkeelle. Ei niistä ihmisiä tule.- Anonyymi
juu siellä on selkeästi esim iäkkäitä 6 kymppisiä joilla ei ole pienen pienintäkään mahdollisuutta työllistyä mihinkään ja silti on pakko olla noissa, vaikka sen paikan voisi antaa esim nuorille ja niille jotka sen haluaa ja niille joilla on realistinen mahdollisuus työllistyä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
juu siellä on selkeästi esim iäkkäitä 6 kymppisiä joilla ei ole pienen pienintäkään mahdollisuutta työllistyä mihinkään ja silti on pakko olla noissa, vaikka sen paikan voisi antaa esim nuorille ja niille jotka sen haluaa ja niille joilla on realistinen mahdollisuus työllistyä
Niin ja nuoria, jotka tarvitsee ihan muuta kuin työttömyysetuudella kuntouttavassa kyykytystä.
- Anonyymi
Ihmisen alistamista koko touhu, voi verrata jo ihmisarvon vastaiseksi toiminnaksi.
Kas kun ei laiteta risusavottaan rankaisumielessä työttömyyden takia.- Anonyymi
Risusavotassa saattaa vesuri vahingossa livetä työtoiminnan ohjaajan kalloon.
- AnonyymiUUSI
Väitän ettei sitä ihmettä ole ikinä tapahtunut ainakaan Suomessa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949