Sähköautoja alettu kutsua yleisesti vaiva-vageneiksi. Tämän termin kuullut nyt monesti.
Kaippa se siitä tulee sitten kun niitä joutuu lataamaan jatkuvasti monta kertaa viikossa tai matkalla monta kertaa vuorokaudessa.
Sähköauto eli vaiva-vagen
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Oleppas nokkelan nerokas👍👍
- Anonyymi
Siinä se on, miksi ajaa autolla jota tarvitsee ladata? Kun helpommalla pääsee autolla jota tankataan. Tankkaus ei vie aikaa mutta lataus vie. Lisäksi sähköllä ajo on paljon kalliimpaa lopulta kun niiden sähköautojen hinta laskee niin nopeasti.
- Anonyymi
Siinähän se! Ajetaan kaikki vanhoilla ja nautitaan tankkauksista.
Oletko muuten koskaan hankkinut uutta polttomoottorilla olevaa autoa? Minä olen ja myös sen hinta laski kolmessa vuodessa melkoisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se! Ajetaan kaikki vanhoilla ja nautitaan tankkauksista.
Oletko muuten koskaan hankkinut uutta polttomoottorilla olevaa autoa? Minä olen ja myös sen hinta laski kolmessa vuodessa melkoisesti.Olen hankkinut viimeisen viiden vuoden aikana 3 uutta autoa joista 2 täyssähkö ja yksi hybridi. Sähköautojen arvonlasku oli aivan helvetillinen. Nyt ajellaan hybridillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hankkinut viimeisen viiden vuoden aikana 3 uutta autoa joista 2 täyssähkö ja yksi hybridi. Sähköautojen arvonlasku oli aivan helvetillinen. Nyt ajellaan hybridillä.
Älä jauha paskaa, sinulla persaukisella ei ole koskaan ollut yhtäkään sähköautoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hankkinut viimeisen viiden vuoden aikana 3 uutta autoa joista 2 täyssähkö ja yksi hybridi. Sähköautojen arvonlasku oli aivan helvetillinen. Nyt ajellaan hybridillä.
Kerro minkälaisia autoja ostit ja vaihdoit vuoden välein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha paskaa, sinulla persaukisella ei ole koskaan ollut yhtäkään sähköautoa.
Onhan se arvon alenema ollut välillä aika huimaa johtuen tehtaiden hinnan alennuksista. Siinä romahtaa yhdessä yössä käytetyn arvo.
Tämä ei rajoitu sähköautoihin. Tojo tiputti 8ke RAV4 plugarin hintaa ja käytetyt romut jää käsiin kun eihän niitä vaihtaankaan pysty.
- Anonyymi
Höpöpoika kaksi taas mielestään hauska nimityksen, kaikkeen se kateus ajaa rappaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851