Mitä mieltä olen kotikuntoilusta,ulkoliikunta toimii parhaiten

Anonyymi-ap

Kyllä joku hyvä kotikuntoilulaite joka menee pieneen tilaan on hyvä olla kaiken varalta jos sitä haluaa joskus käyttää.
Ulkoliikunta on kuitenkin paras ja toimivin vaihtoehto koska niissä aika kuluu nopeasti.
Parhaat lajit on pyöräily,hiihto ja kävely,näillä minäkin kulutan monesti 1000 kaloria päivässä.

4

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on kuntopyörä ja pienet käsipainot. Käyn kyllä lenkillä, mutta olen kokenut pyöräilyn hyväksi. Näin talvella on kuntopyörä parempi. Sen saa kyllä vähän kasaan ja pois tieltä. Käsipainoja käytän television mainoskatkojen aikana.

• Anonyymi

Kyllä se riittää pienikin vaatimaton kuntopyörä koska ei niitä viitsi paljon sisällä polkea,ennemmin teen itse pyörälenkit ulkona oli ilma mikä tahansa.
        Kun on hyvä vaatetus ei palele yhtään eikä naama jäädy kun käyttää kasvonsuojainta kovallakaan pakkasella ja huopakumisaappaissa pidän aina akkukäyttöisiä laadukkaita Lensonin lämmittäviä pohjalaisia jossa akku kestää monta tuntia.

Minulla on tämä juoksumatto,vie tilaa vain 23 cm pystyasennossa,en ole sitä vielä paljon käyttänyt,mutta on se hyvä olla varalla.
        Myöhemmin alan käyttämään sitä enemmänkin.Nyt tällä hetkellä pyöräilen ja kohta alkaa hiihtokausi,pyöräilyä harrastan silloinkin huonoilla jääkeleillä.

https://hobbyhall.fi/fi/urheilu-ja-vapaa-aika/kuntolaitteet/juoksumatot/juoksumatto-christopeit-treadmill-tm-3000s?id=6236787

• Anonyymi

Kaikista parhaiten toimii painojen nosto isoilla painoilla.

• Anonyymi

Olisin aikanaan sanonut että tuolla rikkoo vain itsensä, mutta mutta...

Olen sattuman kautta päässyt nostelemaan muutakin kuin niitä pieniä käsipainoja kotona ja pakko sanoa että satunnaisesti nosteltunakin, nuo isommat painot aikaansaa lihasta.

Ja kun lihasta on kertynyt edes vähän, kas kummaa, se energiankulutus nousee.

Ei tätä voinut uskoa kun sen luki, vasta omakohtainen kokemus sai uskomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5469
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3637
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1856
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1501
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1353
    Aihe