Mitä mieltä olen kotikuntoilusta,ulkoliikunta toimii parhaiten

Anonyymi-ap

Kyllä joku hyvä kotikuntoilulaite joka menee pieneen tilaan on hyvä olla kaiken varalta jos sitä haluaa joskus käyttää.
Ulkoliikunta on kuitenkin paras ja toimivin vaihtoehto koska niissä aika kuluu nopeasti.
Parhaat lajit on pyöräily,hiihto ja kävely,näillä minäkin kulutan monesti 1000 kaloria päivässä.

4

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on kuntopyörä ja pienet käsipainot. Käyn kyllä lenkillä, mutta olen kokenut pyöräilyn hyväksi. Näin talvella on kuntopyörä parempi. Sen saa kyllä vähän kasaan ja pois tieltä. Käsipainoja käytän television mainoskatkojen aikana.

• Anonyymi

Kyllä se riittää pienikin vaatimaton kuntopyörä koska ei niitä viitsi paljon sisällä polkea,ennemmin teen itse pyörälenkit ulkona oli ilma mikä tahansa.
        Kun on hyvä vaatetus ei palele yhtään eikä naama jäädy kun käyttää kasvonsuojainta kovallakaan pakkasella ja huopakumisaappaissa pidän aina akkukäyttöisiä laadukkaita Lensonin lämmittäviä pohjalaisia jossa akku kestää monta tuntia.

Minulla on tämä juoksumatto,vie tilaa vain 23 cm pystyasennossa,en ole sitä vielä paljon käyttänyt,mutta on se hyvä olla varalla.
        Myöhemmin alan käyttämään sitä enemmänkin.Nyt tällä hetkellä pyöräilen ja kohta alkaa hiihtokausi,pyöräilyä harrastan silloinkin huonoilla jääkeleillä.

https://hobbyhall.fi/fi/urheilu-ja-vapaa-aika/kuntolaitteet/juoksumatot/juoksumatto-christopeit-treadmill-tm-3000s?id=6236787

• Anonyymi

Kaikista parhaiten toimii painojen nosto isoilla painoilla.

• Anonyymi

Olisin aikanaan sanonut että tuolla rikkoo vain itsensä, mutta mutta...

Olen sattuman kautta päässyt nostelemaan muutakin kuin niitä pieniä käsipainoja kotona ja pakko sanoa että satunnaisesti nosteltunakin, nuo isommat painot aikaansaa lihasta.

Ja kun lihasta on kertynyt edes vähän, kas kummaa, se energiankulutus nousee.

Ei tätä voinut uskoa kun sen luki, vasta omakohtainen kokemus sai uskomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2446
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2030
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1976
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      49
      1708
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      139
      1438
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1116
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      915
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      903
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      898
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      886
    Aihe