Kyllä joku hyvä kotikuntoilulaite joka menee pieneen tilaan on hyvä olla kaiken varalta jos sitä haluaa joskus käyttää.
Ulkoliikunta on kuitenkin paras ja toimivin vaihtoehto koska niissä aika kuluu nopeasti.
Parhaat lajit on pyöräily,hiihto ja kävely,näillä minäkin kulutan monesti 1000 kaloria päivässä.
Mitä mieltä olen kotikuntoilusta,ulkoliikunta toimii parhaiten
4
71
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on kuntopyörä ja pienet käsipainot. Käyn kyllä lenkillä, mutta olen kokenut pyöräilyn hyväksi. Näin talvella on kuntopyörä parempi. Sen saa kyllä vähän kasaan ja pois tieltä. Käsipainoja käytän television mainoskatkojen aikana.
- Anonyymi
Kyllä se riittää pienikin vaatimaton kuntopyörä koska ei niitä viitsi paljon sisällä polkea,ennemmin teen itse pyörälenkit ulkona oli ilma mikä tahansa.
Kun on hyvä vaatetus ei palele yhtään eikä naama jäädy kun käyttää kasvonsuojainta kovallakaan pakkasella ja huopakumisaappaissa pidän aina akkukäyttöisiä laadukkaita Lensonin lämmittäviä pohjalaisia jossa akku kestää monta tuntia.
Minulla on tämä juoksumatto,vie tilaa vain 23 cm pystyasennossa,en ole sitä vielä paljon käyttänyt,mutta on se hyvä olla varalla.
Myöhemmin alan käyttämään sitä enemmänkin.Nyt tällä hetkellä pyöräilen ja kohta alkaa hiihtokausi,pyöräilyä harrastan silloinkin huonoilla jääkeleillä.
https://hobbyhall.fi/fi/urheilu-ja-vapaa-aika/kuntolaitteet/juoksumatot/juoksumatto-christopeit-treadmill-tm-3000s?id=6236787
- Anonyymi
Kaikista parhaiten toimii painojen nosto isoilla painoilla.
- Anonyymi
Olisin aikanaan sanonut että tuolla rikkoo vain itsensä, mutta mutta...
Olen sattuman kautta päässyt nostelemaan muutakin kuin niitä pieniä käsipainoja kotona ja pakko sanoa että satunnaisesti nosteltunakin, nuo isommat painot aikaansaa lihasta.
Ja kun lihasta on kertynyt edes vähän, kas kummaa, se energiankulutus nousee.
Ei tätä voinut uskoa kun sen luki, vasta omakohtainen kokemus sai uskomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796122Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651979- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942