että et löytäisi enää ketään, johon ihastuisit palavasti ja joka veisi ns. jalat alta?
Iän myötä tullut itsellä huomattua, että jalkojen alta vetäminen ei ole enää itsestäänselvyys. Ehkä elämä kyynistää tai jotain.
Sinkku, pelkäätkö koskaan?
32
319
Vastaukset
- Anonyymi
Se on just näin. Toinen pointti on tämä yleinen hulluus mikä on yleistymässä ihmiskunnassa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Teknologia eristää ihmiset toisistaan. Se lisää helposti vuorovaikutuksia ihmisten välillä, mutta vain pintapuolisesti. Merkitykselliset, autenttiset syvät ystävyyssuhteet kärsivät sen kustannuksella.
Olen ihastunut ennenkin ja palavasti, niin miksipä se ei vois joskus taas tapahtuu uudelleen? Mutta eipä siitä omalla kohdallani mitään hyötyä ole ollut. Kun
ei tässä enää nuori ole, niin ehkä on paras lakata haaveilemasta.- Anonyymi
Kun tulet vanhemmaksi, niin viisastunut jos olet normaalilla älykkyydellä varustettu.
Siitä se johtuu.
Ei tätä tarvitse pelätä. - Anonyymi
Vanhat ukot pakkoja. 5- 10 akkaa pyörittää yhtä aikaa.
Tämmöistä en pelkää ollenkaan. Löydän lähes jopa päivä kaunottaren, tai useammankin, johon ihastun palavasti ja joka vie ns. jalat alta.
- Anonyymi
Ja kuinka pitkät sun laskutelineet ovat?
Vilma - Anonyymi
Ainakin tekstiesi perusteella vanhusslangi on nimenomaan se, jota sinä osaat ja ymmärrät.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tekstiesi perusteella vanhusslangi on nimenomaan se, jota sinä osaat ja ymmärrät.
Linkkaa esimerkkejä väitteesi tueksi, muuten potaskaa,
- Anonyymi
TeenophiIe kirjoitti:
Linkkaa esimerkkejä väitteesi tueksi, muuten potaskaa,
Kyllähän koipireisimiehen pitäisi tietää, mitkä ovat laskutelineet; koivet, koipeliinit.
Tietämyksessä paha aukko. Aiai.
Vilma
- Anonyymi
En pelkää. Itselläni ikä ei ole vaikuttanut mihinkään tuollaiseen, mutta multa nyt toki on ollut aina hyvin vaikeaa "vetää jalkoja alta".
- Anonyymi
Tjaa, nykyään taitaa jo enemmänkin pelottaa se että joku veisi sen maton alta 😅, onneksi on talvi menossa...jäähdyttää sopivasti ellei jopa jäädytä 🙂
- Anonyymi
No ei muhun kukaan ihastu.
- Anonyymi
No ei kai sitä noin kannata ajatella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai sitä noin kannata ajatella?
Niin se vain on.
- Anonyymi
Rakkaus tai ihastuminen ei ole tunne vaan tekoja ,yleensä vääriä.En ole koskaan ihastunut puhumattakaan rakastunut.Mutta se ei haittaa ,päinvastoin
- Anonyymi
En pelkää. Miksi moista pitäisi pelätä? Elämässä on riittänyt naisia tähänkin asti omiksi tarpeiksi ja yksinkin on hyvä olla. Ihan taatusti taas joku päivä saan kokea jälleen kerran ihanat ihastumisen ja rakastumisen molemminpuoliset tunteet. Sitä ennen keskityn omaan hyvinvointiini.
- Anonyymi
En pelkää, eikä se ole maailmanloppu vaikken enää löytäisi yhtään ketään. Parisuhde-elämää on koettu ihan riittävästi ja hyvin tämä elo sujuu yksinkin.
- Anonyymi
Naisen ihastuminen mua kohtaa loppuu siinä kohtaa kun seksi tulee ajankohtaseks ja ne näkee että mulla on vain keskimittanen peli, tämä koettu jo useamman kerran elämän aikana. Eli pelkään koska siinä saa ite pettyä kerta toisensa jälkeen ja toinen osapuoli myös kun esitän häpeän takia ettei kiinnosta
- Anonyymi
Ikävää, että sulla on tuollaisia kokemuksia, mutta otathan huomioon, että kaikki naiset eivät ajattele samalla tavalla.
Itse kiinnitän huomiota esim. siihen miten mies kohtelee ja miten itse kohtelen häntä sängyssä.
Siinä ei vehkeiden koolla ole merkitystä, kun voi olla oikein soivia keskikokoisia pelejä, mutta kantajansa haluaa alistaa tai kohtelee muuten vain huonosti tai tyytyy pelkkään p*nemiseen. Sama koskee tietysti naistakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää, että sulla on tuollaisia kokemuksia, mutta otathan huomioon, että kaikki naiset eivät ajattele samalla tavalla.
Itse kiinnitän huomiota esim. siihen miten mies kohtelee ja miten itse kohtelen häntä sängyssä.
Siinä ei vehkeiden koolla ole merkitystä, kun voi olla oikein soivia keskikokoisia pelejä, mutta kantajansa haluaa alistaa tai kohtelee muuten vain huonosti tai tyytyy pelkkään p*nemiseen. Sama koskee tietysti naistakin.Joskus jaksoin vielä luottaa itseeni mutta kerta toisensa jälkeen kun pettyy niin kyllä siinä usko menee. Ja on aika tekopyhää että miehiä haukutaan pinnalliseksi. Että ei tässä vuosia kestäneen selibaatin jälkeen uskalla alkaa enää räpeltämään vaikka kohtaisinkin naisen joka on asiallinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus jaksoin vielä luottaa itseeni mutta kerta toisensa jälkeen kun pettyy niin kyllä siinä usko menee. Ja on aika tekopyhää että miehiä haukutaan pinnalliseksi. Että ei tässä vuosia kestäneen selibaatin jälkeen uskalla alkaa enää räpeltämään vaikka kohtaisinkin naisen joka on asiallinen
En tietääkseni haukkunut miehiä pinnalliseksi? Toin vain esille oman kokemukseni huonosta seksistä ja kerroin minkä takia se oli huono kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietääkseni haukkunut miehiä pinnalliseksi? Toin vain esille oman kokemukseni huonosta seksistä ja kerroin minkä takia se oli huono kokemus.
En syyttänyt sua vaan totesin yleisen havainnon mitä olen elämäni aikana kokenut ja nähnyt ympärilläni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syyttänyt sua vaan totesin yleisen havainnon mitä olen elämäni aikana kokenut ja nähnyt ympärilläni
Kiitos selvennyksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä.
Tähän vois vielä lisätä että pitäskö laittaa jonnekin esim Tinderiin että etsin naista jolle kelpaa paremman puutteessa keskimittanenkin k*lli niin veikkaatko että tulee matcheja? En usko
- Anonyymi
Mä oon se jota väkisin viihdytetään kun kaverin ympärillä pörrää kaikki miehet.
- Anonyymi
Semmosta se on.
- Anonyymi
Tuo on ankea tilanne, harmittaa puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ankea tilanne, harmittaa puolestasi.
Mitä turhaan. Pysyn kaikista kaukana, problem solved!
- Anonyymi
En pelkää ollenkaan. Yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa! Päätin jo lähes kaksikymmentä vuotta sitten etten enää halua parisuhdetta! En ole ollut rakastunut keneenkään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen!
- Anonyymi
En pelkää minäkään, mutta riittää toisen hyväksyntä ja yhdessäolo, jossa on sama maailma, ainakin puolet samoja kiinnostuksen kohteita ja harrastauksia. Se toinen puoli olkoon kummallekin oma, mutta hyväksyttävä sekin. Palavaa rakkautta en enää hae.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi ja lisään sen vielä etten halua enää seksiä ja seon pysyvä mielipide!
- Anonyymi
Epäilen kyllä vähän, löytyykö sellaista naista enää, kun vasta yksi on tullut vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133151
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172891Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731595Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271478- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531259- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1791121Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1771116Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe144975