Sinkku, pelkäätkö koskaan?

Anonyymi-ap

että et löytäisi enää ketään, johon ihastuisit palavasti ja joka veisi ns. jalat alta?

Iän myötä tullut itsellä huomattua, että jalkojen alta vetäminen ei ole enää itsestäänselvyys. Ehkä elämä kyynistää tai jotain.

32

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on just näin. Toinen pointti on tämä yleinen hulluus mikä on yleistymässä ihmiskunnassa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Teknologia eristää ihmiset toisistaan. Se lisää helposti vuorovaikutuksia ihmisten välillä, mutta vain pintapuolisesti. Merkitykselliset, autenttiset syvät ystävyyssuhteet kärsivät sen kustannuksella.

• Olen ihastunut ennenkin ja palavasti, niin miksipä se ei vois joskus taas tapahtuu uudelleen? Mutta eipä siitä omalla kohdallani mitään hyötyä ole ollut. Kun
      ei tässä enää nuori ole, niin ehkä on paras lakata haaveilemasta.

• Anonyymi

Kun tulet vanhemmaksi, niin viisastunut jos olet normaalilla älykkyydellä varustettu.
      Siitä se johtuu.

Ei tätä tarvitse pelätä.

• Anonyymi

Vanhat ukot pakkoja. 5- 10 akkaa pyörittää yhtä aikaa.

• Tämmöistä en pelkää ollenkaan. Löydän lähes jopa päivä kaunottaren, tai useammankin, johon ihastun palavasti ja joka vie ns. jalat alta.

• Anonyymi

Ja kuinka pitkät sun laskutelineet ovat?
        Vilma

• Anonyymi

Ainakin tekstiesi perusteella vanhusslangi on nimenomaan se, jota sinä osaat ja ymmärrät.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin tekstiesi perusteella vanhusslangi on nimenomaan se, jota sinä osaat ja ymmärrät.

Linkkaa esimerkkejä väitteesi tueksi, muuten potaskaa,

• Anonyymi
        TeenophiIe kirjoitti:

Linkkaa esimerkkejä väitteesi tueksi, muuten potaskaa,

Kyllähän koipireisimiehen pitäisi tietää, mitkä ovat laskutelineet; koivet, koipeliinit.
        Tietämyksessä paha aukko. Aiai.
        Vilma

• Anonyymi

En pelkää. Itselläni ikä ei ole vaikuttanut mihinkään tuollaiseen, mutta multa nyt toki on ollut aina hyvin vaikeaa "vetää jalkoja alta".

• Anonyymi

Tjaa, nykyään taitaa jo enemmänkin pelottaa se että joku veisi sen maton alta 😅, onneksi on talvi menossa...jäähdyttää sopivasti ellei jopa jäädytä 🙂

• Anonyymi

No ei muhun kukaan ihastu.

• Anonyymi

No ei kai sitä noin kannata ajatella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kai sitä noin kannata ajatella?

Niin se vain on.

• Anonyymi

Rakkaus tai ihastuminen ei ole tunne vaan tekoja ,yleensä vääriä.En ole koskaan ihastunut puhumattakaan rakastunut.Mutta se ei haittaa ,päinvastoin

• Anonyymi

En pelkää. Miksi moista pitäisi pelätä? Elämässä on riittänyt naisia tähänkin asti omiksi tarpeiksi ja yksinkin on hyvä olla. Ihan taatusti taas joku päivä saan kokea jälleen kerran ihanat ihastumisen ja rakastumisen molemminpuoliset tunteet. Sitä ennen keskityn omaan hyvinvointiini.

• Anonyymi

En pelkää, eikä se ole maailmanloppu vaikken enää löytäisi yhtään ketään. Parisuhde-elämää on koettu ihan riittävästi ja hyvin tämä elo sujuu yksinkin.

• Anonyymi

Naisen ihastuminen mua kohtaa loppuu siinä kohtaa kun seksi tulee ajankohtaseks ja ne näkee että mulla on vain keskimittanen peli, tämä koettu jo useamman kerran elämän aikana. Eli pelkään koska siinä saa ite pettyä kerta toisensa jälkeen ja toinen osapuoli myös kun esitän häpeän takia ettei kiinnosta

• Anonyymi

Ikävää, että sulla on tuollaisia kokemuksia, mutta otathan huomioon, että kaikki naiset eivät ajattele samalla tavalla.

Itse kiinnitän huomiota esim. siihen miten mies kohtelee ja miten itse kohtelen häntä sängyssä.

Siinä ei vehkeiden koolla ole merkitystä, kun voi olla oikein soivia keskikokoisia pelejä, mutta kantajansa haluaa alistaa tai kohtelee muuten vain huonosti tai tyytyy pelkkään p*nemiseen. Sama koskee tietysti naistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää, että sulla on tuollaisia kokemuksia, mutta otathan huomioon, että kaikki naiset eivät ajattele samalla tavalla.

Itse kiinnitän huomiota esim. siihen miten mies kohtelee ja miten itse kohtelen häntä sängyssä.

Siinä ei vehkeiden koolla ole merkitystä, kun voi olla oikein soivia keskikokoisia pelejä, mutta kantajansa haluaa alistaa tai kohtelee muuten vain huonosti tai tyytyy pelkkään p*nemiseen. Sama koskee tietysti naistakin.

Joskus jaksoin vielä luottaa itseeni mutta kerta toisensa jälkeen kun pettyy niin kyllä siinä usko menee. Ja on aika tekopyhää että miehiä haukutaan pinnalliseksi. Että ei tässä vuosia kestäneen selibaatin jälkeen uskalla alkaa enää räpeltämään vaikka kohtaisinkin naisen joka on asiallinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus jaksoin vielä luottaa itseeni mutta kerta toisensa jälkeen kun pettyy niin kyllä siinä usko menee. Ja on aika tekopyhää että miehiä haukutaan pinnalliseksi. Että ei tässä vuosia kestäneen selibaatin jälkeen uskalla alkaa enää räpeltämään vaikka kohtaisinkin naisen joka on asiallinen

En tietääkseni haukkunut miehiä pinnalliseksi? Toin vain esille oman kokemukseni huonosta seksistä ja kerroin minkä takia se oli huono kokemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietääkseni haukkunut miehiä pinnalliseksi? Toin vain esille oman kokemukseni huonosta seksistä ja kerroin minkä takia se oli huono kokemus.

En syyttänyt sua vaan totesin yleisen havainnon mitä olen elämäni aikana kokenut ja nähnyt ympärilläni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En syyttänyt sua vaan totesin yleisen havainnon mitä olen elämäni aikana kokenut ja nähnyt ympärilläni

Kiitos selvennyksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos selvennyksestä.

Tähän vois vielä lisätä että pitäskö laittaa jonnekin esim Tinderiin että etsin naista jolle kelpaa paremman puutteessa keskimittanenkin k*lli niin veikkaatko että tulee matcheja? En usko

• Anonyymi

Mä oon se jota väkisin viihdytetään kun kaverin ympärillä pörrää kaikki miehet.

• Anonyymi

Semmosta se on.

• Anonyymi

Tuo on ankea tilanne, harmittaa puolestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ankea tilanne, harmittaa puolestasi.

Mitä turhaan. Pysyn kaikista kaukana, problem solved!

• Anonyymi

En pelkää ollenkaan. Yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa! Päätin jo lähes kaksikymmentä vuotta sitten etten enää halua parisuhdetta! En ole ollut rakastunut keneenkään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen!

• Anonyymi

En pelkää minäkään, mutta riittää toisen hyväksyntä ja yhdessäolo, jossa on sama maailma, ainakin puolet samoja kiinnostuksen kohteita ja harrastauksia. Se toinen puoli olkoon kummallekin oma, mutta hyväksyttävä sekin. Palavaa rakkautta en enää hae.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä kanssasi ja lisään sen vielä etten halua enää seksiä ja seon pysyvä mielipide!

• Anonyymi

Epäilen kyllä vähän, löytyykö sellaista naista enää, kun vasta yksi on tullut vastaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe